فروش خرمای صادراتی بم در کرمان

در کرمان ، کرمان

معرفی فروش خرمای صادراتی بم در کرمان

🔴 شرکت بنیان گستران کرمان کیان

🔹 شرکت بنیان گستران کرمان کیان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش خرمای صادراتی بم در کرمان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شرکت بنیان گستران کرمان کیان :

✅ تولید انواع خرمای صادراتی بم

✅ پخش انواع خرمای صادراتی بم

و….

 

🔸 مدیر عامل و رئيس شرکت محمد حسین انجم شعاع

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس کرمان خیابان ابوذر شمالی کوچه72 انتهای کوچه روبه روی شرکت هلیل آب

  تفاوت رطب با خرما چیست؟

خرما چهار مرحله را طی می کند تا کاملا رسیده شود. مرحله سوم را رطب مینامند. در این مرحله، رطوبت محصول، زیاد، و قند آن کم میباشد.

برداشت محصول

برداشت محصول از سوی کارگران مرد، در سبدهایی که با برگ درخت خرما بافته شده، به صورت سنتی انجام میگیرد. محصول نیز، در زیر درخت توسط کارگران زن یا مرد جمع آوری میشود. هنگام جمع آوری، محصول خرما را در صندوقچه هایی از جنس پلاستیک و دارای منافذ تهویه، به سردخانه ها منتقل میکنند. حمل و نقل ۸۰ درصد خرمای مضافتی تولیدی، به وسیله کامیون یا وانت، به سردخانه های موجود در شهرستان بم برده میشود.

مشکلات عمده در این مرحله:

گرانی هزینه های حمل
ضایعات هنگام حمل محصول
بسته بندی نکردن
بارگیری و تخلیه مناسب خرما

میباشد. بسته بندی خرما یکی از خدمات مهم بازاریابی خرما به شمار می آید. این مرحله به طور معمول در سردخانه ها و به وسیله نیروی کار خانم انجام میگیرد. اندازه بسته ها از ۲۵۰ گرم تا ۱ کیلوگرم متغیر است. بسته بندیها از گوناگونی شکل و رنگ نیز برخوردارند.

بسته به اینکه خرما صادر شود یا به مصرف داخلی برسد. اندازه، شکل و جنس بسته بندیها با یکدیگر تفاوت دارد.

خرماهای صادراتی به طور معمول، مرغوبتر هستند. مشکل عمده گرانی هزینه بسته ها، نبود کارخانه های بهداشتی به همراه اصول درست بسته بندی و استاندارد در منطقه است.

ویژگی های خرمای مضافتی بم

این خرما در ساختار ذاتی اش، مقدار زیادی از ماده معدنی پتاسیم را داراست. که همین موضوع میتواند خرما مضافتی بم را یک درمان برای بیماری اسهال در نظر گرفت. یکی از مهم ترین و عمده ترین محصولات خرمای ایران را میتوان، رطب خرما مضافتی نام برد. این خرما، از نوع خرماهای نرم است. خرما مضافتی بم چه در داخل کشور و چه در عرصه های بین الملل، دارای تقاضای زیادی میباشد.

رنگ این خرما عموما به بنفش تیره و سیاه گرایش دارد. همچنین دارای گوشت، شهد و طعم فوق العاده ای است. میزان رطوبتی که در محصول وجود دارد، بسته به محل مزرعه، کشت و برداشت محصول تفاوت دارد. اندازه نوع مرغوب این نوع خرما، بین ۲.۵ الی ۴.۵ سانتی متر میباشد.

خرمای مضافتی معروفترین نوع خرما میباشد. گاهی به اشتباه، لفظ رطب را برای آن بکار میبرند. در واقع رطب، میوه تازه رسیده درخت نخل میباشد. رطب خشک شده، خرما میباشد. بعنوان مثال، میتوان محصولات غوره و انگور و کشمشی که از درخت مو بدست می آید را نوعا مانند خارک و رطب و خرما برای درخت نخل دانست. این نوع خرما می بایست حتما و حتما در یخچال نگهداری شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران