حفر چاه عمیق آب و فاضلاب و کندن استخر در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی حفر چاه عمیق آب و فاضلاب و کندن استخر در سراسر تهران

🔴 خیر محمد حیدری

🔹 خیر محمد حیدری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه حفر چاه عمیق آب و فاضلاب و کندن استخر در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات خیر محمد حیدری :

✅ حفر انواع چاه عمیق آب و فاضلاب

✅ حفر چاه تا عمق ۱۵۰ متر

✅ کندن زمین برای ایحاد استخر و تخت کردن زمین ناهموار

✅ انواع کنده کاری زمین و ساختمان

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۹۳۴۶۵۲۶۹۸

🔸 آدرس  تهران ده ونک

 

دلایل حفر چاه فاضلاب خانگی چیست؟

ممکن است برخی از ساختمان ها دارای چاه فاضلاب باشند. اما به دلایلی همچون از بین رفتن کارایی چاه فاضلاب قدیمی و عدم جذب فاضلاب ، پر شدن متناوب چاه و عدم تاثیر تخلیه چاه بر روی کارایی آن نیاز به حفر چاه فاضلاب جدید باشد. از دیگر دلایل کندن چاه فاضلاب جدید برای این گونه ساختمان ها ، کافی نبودن چاه قدیمی برای دفع فاضلاب ساختمان می باشد.

همچنین در ساختمان های جدید فاقد سیستم انتقال فاضلاب نیز با توجه به نوع ساختمان نیاز به حفر چاه فاضلاب می باشد. چاه توالت یکی از چاه های فاضلاب خانگی است که حفر آن در ساختمان های امروزی ضروری بوده و در احداث ساختمان های جدید حتما باید به آن توجه نمود.

تجهیزات مورد نیاز برای کندن چاه فاضلاب

به منظور حفر چاه فاضلاب به صورت دستی از تجهیزاتی همچون چرخ چاه ، بیلچه ، دلو ، کلنگ و … استفاده می شود. چاه دستی به آن دسته از چاه هایی گفته می شود که که با استعانت از نیروی بدنی و با استفاده از ابزار و تجهیزات ذکر شده حفر می شوند.

چرخ چاه وسیله ای است که به منظور انتقال مواد از عمق به بیرون و بالعکس استفاده می گردد. در هنگام حفر چاه فاضلاب ، چرخ چاه بر دهانه آن نصب می شود. دلو نیز وسیله ای است به شکل کیسه که به منظور انتقال مواد مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله غالبا از لاستیک منجید دار ، برزنت و یا مواد مشابه ساخته می شود.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی از دستگاه حفاری چاه فاضلاب نیز به منظور کندن چاه استفاده می شود. استفاده از دستگاه حفر چاه فاضلاب خانگی موجب افزایش سرعت در حفر چاه می گردد. شایان ذکر است که قیمت دستگاه حفاری چاه فاضلاب بیشتر از تجهیزات دستی بوده و این امر بر روی قیمت حفاری چاه فاضلاب موثر است.

انواع چاه فاضلاب

حفر چاه فاضلاب به دو صورت جذبی و سپتیک (مخزنی) انجام می شود. انتخاب نوع چاه وابسته به جنس خاک ، نوع زمین و سطح آب زیرزمینی می باشد.
چاه جذبی

چاه جذبی در زمین هایی حفر می گردد که خاک آن قابلیت جذب آب و فاضلاب را داشته باشد. زمین های شنی ، ماسه ای و همین طور زمین های دارای خرده سنگ بهترین زمین برای حفر چاه جذبی فاضلاب می باشند.
چاه سپتیک

چاه سپتیک یا مخزنی بر خلاف چاه جذبی ، فاضلاب را در درون خود ذخیره می کند. پس از پر شدن چاه سپتیک با استفاده از تجهیزات و دستگاه های مناسب اقدام به تخلیه آن می نمایند. این نوع چاه از نفوذ فاضلاب به منابع زیر زمینی آب جلوگیری کرده و از این نظر بر چاه جذبی برتری دارد. حفر چاه فاضلاب سپتیک در مناطقی که خاک آن امکان جذب فاضلاب را نداشته باشد و در مناطق با سطح آب زیرزمینی بالا انجام می شود.

چاه های سپتیک به دو دسته یک بخشی یا چند بخشی تقسیم بندی می شوند. این تقسیم بندی بر اساس بخش بندی داخل سپتیک صورت می پذیرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران