مرکز تخصصی و آموزشی زیبایی ، پوست و لیزر در تهران

در تهران ، تهران

معرفی مرکز تخصصی و آموزشی زیبایی ، پوست و لیزر در تهران

🔴 انستیتو زیبایی سهیلا

🔹 انستیتو زیبایی سهیلا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه مرکز تخصصی و آموزشی زیبایی ، پوست و لیزر در تهران میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات انستیتو زیبایی سهیلا :

✅ ارائه دهنده خدمات آرایشی،پوست،لیزر

✅ خدمات ناخن،مژه،تاتو،کراتین

✅ ریباندینگ،تراپی ها،پلکس اکسیشن

✅ لایتهای به روز هایلایت لولایت سان لایت

✅ آمبر سامبر دارکلایت مون لایت موویلایت

✅ هافلایت،وی لایت و لایتهای گربه ای پلنگی و شطرنجی

✅ انواع پاکسازی صورت انواع لیفت مزو تراپی مو

✅ مزوتراپی صورت بوتاکس هایفو

✅ پلاسمای صورت پلاسمای پلک

✅ ازبین بردن انواع لک ها و تیرگیهای پوست با لیزر

✅ همراه با کادری مجرب زیر نظر پزشک

و….

 

🔸 شماره تماس 09195556163

🔸 شماره تماس 02122330664

🔸آدرس تهران – بزرگراه رسالت بعد از کرمان شمال جنب پمپ بنزین ساختمان آپادانا پلاک ۸۰۸ واحد ۲۰ طبقه پنجم

هایفو و مکانیزم انجام آن

هایفو جز آخرین تکنولوژی های لیفتینگ صورت می باشد . در هایفوتراپیاز دستگاه هایفو در طی یک جلسه برای ، وبدون نیاز به عمل جراحی و بدون درد پوست صورت و گردن کشیده می شود ، و عمل کلاژن سازی در پوست انجام می شود . و همین امر منجر به جوانسازی پوست صورت خواهد شد . در واقع در هایفوتراپی از امواج اولتراسوند(مافوق صوت) استفاده می شود، این امواج با استفاده از تکنولوژی بسیار پیشرفته (توسط وسایلی شبیه به عدسی که می توانند صوت را در نقطه ای کانونی مجتمع نماید) در نقطه ای از عمق دلخواه متمرکز شده و تابانده می شود . با تابانیدن این امواج ، در نقط مورد هدف گرمای موضعی ایجاد می شود ، و با نفوذ این امواج به بافت زیرین کلاژن های قدیمی تخریب شده ، کلاژن های جدیدی تولید می شود . و همین امر جوانسازی پوست را درپی خواهد داشت .

این طول‌ موج، دارای حرارت است ؛ و این حرارت را با انرژی معینی را به SMAS وارد می کند . عمل هایفو در‌طی مراحل زیر، باعث جوانسازی (Rajeunissement) و کشید‌گی و لیفت پوست (No Surgical Lifting) می‌شود.
الف ـ جوانسازی (Rajeunissement) پوست:

اگر تشعشعات ناشی‌ از اولتراسون بتوانند در عمق ۳ میلی‌متری پوست، یعنی در لایه‌ درم رتیکولر، حرارتی معادل ۶۰ درجه‌ی سانتی‌گراد را ایجاد نمایند، این درجه از حرارت باعث بازیابی حیات یا نئوسنتز در تبدیل کلاژن‌ها و الاستین‌های کهنه و بی‌کیفیت و فاقد اثرات جوانسازی، به عناصری فعال در جوان‌ نمودن پوست می‌گردد.
روند این بازیابی حیات کلاژن‌ها و الاستین‌ها (Collagen Remodelling)، باعث کم عمق‌ شدن چین‌ و‌ چروک‌ های صورت و ایجاد طراوت و جوانی در پوست می‌گردد. روند جوانسازی و بهبودی در کلاژن سازی تا ۳ ماه بعد از پروسه هایفو ادامه میابد.
ب‌ـ لیفتینگ صورت، گردن و غبغب:

معمولاً لایه‌ عضلانی SMAS، همانگونه که اشاره گشت به‌ مثابه‌ی فونداسیون و پایه‌ ای که تمامی لایه‌های پوست روی آن قرار‌گرفته، در عمق ۴/۵‌میلی‌متری پوست استقرار یافته است.امواج اولتراسونی که برای هدف قرار‌دادن SMAS تولید و به داخل پوست هدایت می‌شوند، در‌این عمق و در داخل لایه‌ SMAS، نقاط دایره‌ای متحدالمرکزی را به‌وجود می‌آورند که در مرکز این دایره حرارتی معادل‌۷۰ درجه‌ی سانتی‌گراد را ایجاد می‌نمایند.در‌این درجه حرارت، فعل و انفعالات پیچیده‌ای در ارگان‌های SMAS، از‌جمله فیبریل‌های عضلانی اتفاق می‌افتد که درنهایت باعث ایجاد انقباض، سفتی و افزایش حجم عضلات صورت، گردن و دکولته‌ می‌گردد که حاصل آن بر‌طرف‌ شدن افتادگی، شلی و لاغری عضلات و جوانسازی چهره می‌باشد. پایداری این لیفتینگ بدون جراحی و غیرتهاجمی، نسبتاً طولانی بوده و قوام آن تا دو‌سال می‌باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران