بهترین بوتیک لباس مردانه تاناکورا در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی بهترین بوتیک لباس مردانه تاناکورا در مشهد

🔴 یونس سالار

🔹 یونس سالار یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش لباس مردانه تاناکورا در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات یونس سالار :

✅ بوتیک لباس مردانه تاناکورا

✅ انواع لباس های مردانه استوک اروپایی تاناکورا

✅ تکی وعمده

✅ ساعت کاری بشه : ۹:۳۰ الی ۲۱:۳۰

✅ بدون تعطیلی

✅ کاپشن ، بادگیر ، شلوار6جیب ، شلوار لی ، تیشرت نخی ، تیشرت سوزنی ، پیراهن

و…

 

🔸 شماره تماس  09393322167

🔸 آدرس  مشهد ، حرعاملی33 ، نبش شیشه چی14

 

مهمترین نکات در خرید لباس مردانه چیست؟

برتری از آن چیست؟

خب! در ابتدای امر به عنوان یک مرد باید از خودتان بپرسید اساسا برای چه کاری، و چه مکانی و چه محفلی می خواهید به سراغ خرید لباس مردانه بروید. این سوال بدیهی و اساسی شاید خیلی هوشمندانه به نظر نرسد اما فراموش نکنید که خیلی اوقات برخی چیز های بدیهی خیلی مهم هستند و متاسفانه به خاطر بدیهی بودنشان آن ها را نا دیده می گیریم. میهمانی؟ قرار کاری؟ قرار دوستانه یا عاشقانه؟ شاید هم قرار دعوا؟ باور کنید حتی قرار دعوا نیز لباس مخصوص خود را دارد. پس فکر کنید که می خواهید برای کجا خودتان را آراسته کنید و آن جا از شما چه انتظاری دارند. برتری انتخاب همواره از آن فضا است. فضا به شما می گوید چه بپوشید. فضای حاکم به هر مکانی که شما در آن قدم می گذارید با شما حرف می زند و از شما انتظاراتی دارد. پس گوش بدهید و دقت کنید. شاید بپرسید چطور وقتی هنوز به جایی نرفته ایم با فضای آن جا ارتباط بر قرار کنیم. ساده است، فقط کافیست کمی از تخیلتان استفاده کنید و فضا را شبیه سازی کنید. اینجاست که حستان به یاری اتان می آید و به شما می گوید کجای کار اشتباه است و کجا درست. پس موقع خرید لباس مردانه به این نکته کلیدی و بی نهایت بدیهی توجه ویژه ای داشته باشید.

 

اندازه، اندازه و اندازه و باز هم…اندازه

مهمترین رویکرد هنگام انتخاب و خرید لباس مردانه طبیعتا اندازه لباس نسبت به اندام شما است. شاید خیلی بدیهی به نظر برسد اما زمانی که می خواهید لباس انتخاب کنید، نه باید اول به مدل و نه به رنگ و نه حتی به جنس و طرح دقت کنید. در وهله اول فقط باید به اندازه دقت کنید. به ما اعتماد کنید به سلامت عبور نکردن از فیلتر اندازه هیچ وقت نتیجه خوبی نمی دهد. لباسی که انتخاب می کنید نه باید خیلی گشاد باشد نه خیلی تنگ. تناسب همیشه بهترین انتخاب است. اگر اندام خوب و متناسبی دارید که در درجه اول دمتان گرم و گلی به گوشه جمالتان. اگر هم اضافه وزن دارید یا کمی لاغر هستید، باز هم دمتان گرم. شاید تعجب کنید اما از منظر لباس اصلا مهم نیست شما چه هیکلی دارید (شاید از منظر چیز ها یا کسان دیگر مهم باشد اما برای لباس اصلا خودتان را درگیر هیکلتان نکنید). کسی منکر نمی شود که اندام متناسب زیبا است اما قرار نیست ما به شما بگوییم رژیم لاغری یا چاغی بگیرید. قرار است بگوییم لباسی متناسب با اندامتان انتخاب کنید. اضافه وزن دارید؟ بروید سراغ ساز های XL به بالا. لباس های بلند تر انتخاب کنید و چند لایه بپوشید. از پوشیدن لباس تنگ به این نیت که لباس انگیزه ای برای لاغر شدنتان باشد بپرهیزید. اگر کمی لاغر هستید رنگ های تیره پیشنهاد می کنیم. سایز های کوچک و لباس هایی که بلند نیستند.

 

به احساستان اهمیت بدهید

هنگام خرید لباس مردانه، یک مورد را مد نظر داشته باشید. لباسی که در آن حس خوبی دارید را انتخاب کنید. شاید اگر کسی همراه شما باشد سعی کند سلیقه خودش را به شما تحمیل کند و یا به هر دلیلی نظر شما را تغییر دهد. اما در نظر داشته باشید یکی از مهمترین فاکتور ها هنگام انتخاب و خرید لباس مردانه حسی است که پوشیدن آن لباس به شما منتقل می کند. نظرات دیگران را بگیرید، اگر خوب بودند استفاده کنید و اگر نه یک لبخند میهمانشان کنید و نهایتا کار خودتان را انجام بدهید. شاید هیچ کس به اندازه خودتان حس شما را نسبت به آنچه که می پوشید درک نکند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران