بهترین مرکز انجام خدمات زیبایی لیزر و تزریق ژل در برازجان – بوشهر

در بوشهر ، برازجان

معرفی بهترین مرکز انجام خدمات زیبایی لیزر و تزریق ژل در برازجان – بوشهر

🔴 مرکز زیبایی و لیزر صدف

🔹 مرکز زیبایی و لیزر صدف یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات زیبایی لیزر و تزریق ژل در برازجان – بوشهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مرکز زیبایی و لیزر صدف :

✅ انجام کلیه خدمات زیبایی اعم از لیزر مو های زائد

✅ تزریق ژل بوتاکس مزوتراپی جوانسازی درمان لک درمان ریزش مو و سایر مشکلات پوستی

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۰۷۴۶۷۷۶۶

🔸 آدرس  برازجان خ بیمارستان روبه روی داروخانه دکتر رضائی ساختمان سلامت مرکز زیبایی و لیزر صدف

 

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی به طیف وسیعی از درمان‌های تزریقی با حداقل تهاجم گفته می‌شود که کاربردهای بسیاری دارند. مثلاً مزوتراپی مو که در این مقاله می‌خواهیم راجع به آن صحبت کنیم، یکی از کاربردهای این روش درمانی است که باعث توقف ریزش مو و تحریک رشد موها می‌شود. در مزوتراپی، ترکیبی از مواد مختلف تقویتی به درون پوست تزریق می‌شود. این مواد شامل عصاره‌های گیاهی، داروهای مختلف، ویتامین‌ها، آنزیم‌ها، هورمون‌ها، فاکتورهای رشد و دیگر عواملی هستند که می‌توانند به درمان آلوپسی (ریزش مو یا طاسی) کمک کنند.

معنی عبارت «مزوتراپی»

به مزوتراپی مو در کشورهای خارجی «Mesohair» یا «Mesoplasty» هم گفته می‌شود. پس اگر این عبارات را شنیدید، بدانید که منظور همان مزوتراپی مو است. مزوتراپی از دو واژه‌ی «مزو» به معنی میانی و «تراپی» به معنی درمان تشکیل شده است.

منظور از «مزو» چیست؟

معنی اصلی واژه‌ی‌ «مزو» یا «Meso» به سلول‌های بنیادی دوران جنینی باز می‌گردد. زمانی که هنوز بدن انسان شکل نگرفته و جنین در حد چند هزار سلول است، سه لایه‌ی از سلول‌های بنیادی شکل می‌گیرند. اکتودرم، مزودرم و اندودرم نام این سه لایه است که هرکدام بعداً بخش‌های مختلف بدن را می‌سازند. مثلاً در مورد پوست، سلول‌های بنیادی اکتودرمی، سطح بیرونی پوست (۵ لایه اول پوست) یا اپی‌درم را می‌سازند و سلول‌های بنیادی مزودرمی، درم یا لایه‌ی میانی پوست را تشکیل می‌دهند. پس در مزوتراپی، هدف ما تزریق دارو به لایه‌ی میانی پوست یا همان درم است که توسط سلول‌های بنیادی مزودرمی ساخته شده است.

در برخی از متون گفته می‌شود که منظور از «مزو» همان معنی میانی است. چون درم لایه‌ی میانی پوست است و در مزوتراپی مورد هدف قرار می‌گیرد، نام مزوتراپی بر این روش گذاشته شده است. از لحاظ علمی، تعریف قبلی صحیح‌تر است؛ اما عبارت مزوتراپی در هر صورت یک معنی می‌دهند: درمان لایه‌ی میانی پوست

درم یا لایه‌ی میانی پوست

پوست بدن ما از سه لایه‌ی کلی تشکیل شده است:

اپی‌درم (روپوست)
درم (لایه‌ی میانی)
هیپودرم (زیر پوست)

بخشی از پوست که ما می‌بینیم، همان لایه‌ی اپی‌درم است که کمتر از یک میلی‌متر ضخامت داشته و سطح آن با سلول‌های مرده پوشیده شده است. سلول‌های اپی‌درم مدام در حال تقسیم‌اند و جایگزین سلول‌های مرده‌ای می‌شوند که به تدریج از روی پوست ما می‌ریزند.

درم یا لایه‌ی میانی، از بافت پیوندی تشکیل شده که شامل رشته‌های کلاژن، رشته‌های الاستین و هیالورونیک اسید است. این بخش باعث انعطاف‌ پذیری پوست شده و حاوی انواع و اقسام ساختارهای مهم پوستی است. یکی از این ساختارها، فولیکول مو است. فولیکول شامل ۲۰ نوع سلول مختلف است که یک یا چند پیاز مو را در بر می‌گیرد. پیاز مو هم محلی است که تارهای موی ما ساخته می‌شوند، رشد می‌کنند و از سطح پوست بیرون می‌آیند. بخشی از تار مو که ما می‌بینیم، ساقه‌ی مو نام دارد.

در مزوتراپی مو با استفاده از سرنگ، داروها و ترکیبات خاصی به لایه‌ی درم تزریق می‌شود. چون پیاز مو در این لایه قرار دارد و اگر بخواهیم به شکلی موثر ترکیبات ترمیم‌کننده را به آن برسانیم، باید آن‌ها را مستقیماً به این لایه بفرستیم. داروهای موضعی مانند ماینوکسیدیل معمولاً نمی‌توانند به خوبی از اپی درم عبور کنند؛ لذا تاثیر کمتری نسبت به مزوتراپی مو دارند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران