بهترین مکانیک تخصصی بنز در تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مکانیک تخصصی بنز در تهران

🔴 مجموعه فروشگاه مرسدس بنز

🔹 مجموعه فروشگاه مرسدس بنز یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه انواع خدمات تعمیراتی بنز در سطح تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه فروشگاه مرسدس بنز :

✅ صفر تا صد مکانیکی صفر تا صد جلو بندی صفر تا صد باطری سازی با لوازم نو واستوک

✅ فروش گیربکس اتومات و دستی

✅ فروش سالن

✅ فروش موتور ۲۴۰/۲۷۰/۳۲۰/۳۵۰/۳۷۰/۴۰۰

✅ فروش چراغ خطر و جلو

✅ آئینه و سپر وتمامی لولزمات موجوده

✅ تمامی کار های بنز انجام میگردد از مدل ۲۰۰۱تا ۲۰۰۱۷ صفر تا صد مکانیکی

✅ صفر تا صد جلو بندی صفر تا صد باطری سازی با لوازم نو واستوک

و…

 

🔸 با مدیریت علی

🔸 شماره تماس  09911832724

🔸 آدرس  تهران

 

سرویس A خودرو‌های مرسدس بنز چیست؟

یکی از اصلی‌ترین سرویس‌های دوره‌ای اتومبیل‌های مرسدس بنز، سرویس A است. این سرویس اولین سری از مجموعه اقداماتی است که بر روی خودرو‌های مرسدس بنز انجام می‌پذیرد. به دلیل نبود نمایندگی‌های معتبر مرسدس بنز در ایران، معمولا صاحبان این خودرو‌های لوکس آلمانی از اهمیت این سرویس با خبر نیستند؛ از همین رو مجموعه ما با بهره‌گیری از حرفه‌ای‌ترین کارشناسان حوزه خودرو، این امکان را فراهم ساخته است که اتومبیل‌های مرسدس بنز بر اساس استاندارد‌های از پیش تعریف شده آن‌ها از خدمات تخصصی تعمیرگاهی برخوردار شوند. سرویس A مرسدس بنز، در واقع یک سرویس ده هزارتایی است. یعنی خودرو‌های مرسدس بنز به ازای هر ۱۰ هزار کیلومتر کارکرد، یک بار این سرویس بر روی آن‌ها صورت می‌گیرد. سرویس A شامل تعویض روغن موتور، تعویض فیلتر هوای موتور، بررسی نحوه کارکرد باتری، بررسی لاستیک‌ها، آنالیز سیستم تعلیق و کمک فنر‌ها و از همه مهم‌تر بررسی سیستم‌های داخلی خودرو با بهره‌گیری از دستگاه دیاگ است. این سرویس به صاحبان اتومبیل‌های مرسدس بنز کمک می‌کند تا همیشه خودرویشان با بالاترین حد بهره‌وری کار کند. یادمان نرود به انجام رساندن سرویس A یک امر ضروری برای خودرو‌های مرسدس بنز به حساب می‌رود؛ زیرا در صورتی که این سرویس به شکل کامل صورت نگیرد، ممکن است خودرو دچار آسیب‌های مختلفی شود و هزینه هنگفتی برای صاحب اتومبیل بوجود بیاورد.

خدمات تعمیرگاهی خودرو‌های مرسدس بنز در تهران

یکی از مسائلی که دارندگان خودرو‌های آلمانی مرسدس بنز با آن دسته و پنجه نرم می‌کنند، تعمیر سیستم‌های داخلی و خدمات پس از فروش اتومبیل‌هایشان در ایران است. مجموعه ما با در نظر گرفتن نیاز صاحبان خودرو‌های مرسدس بنز، اقدام به تشکیل یک تیم حرفه‌ای در حوزه تعمیرات خودرو‌های مرسدس بنز کرده است. متخصصان ما از دستگاه‌های دیاگ برای آنالیز سیستم‌های داخلی خودرو مرسدس بنز شما استفاده می‌کنند و پس از مشخص شدن مشکل اتومبیلتان با بهره‌گیری از استاندارد‌های از پیش تعیین شده توسط کمپانی دایملر آلمان، اقدام به تعمیر خودرو شما می‌کنند. این موضوع باعث شده مجموعه ما به عنوان یکی از تخصصی‌ترین مراکز تعمیر و ارائه سرویس‎های تخصصی خودرو‌های مرسدس بنز در ایران شناخته شود. همچنین کارشناسان ما با در نظر گرفتن طیف گسترده خودرو‌های مرسدس بنز در ایران، اقدام به واردات و عرضه انواع لوازم یدکی و قطعات اصلی این خودرو‌های لوکس آلمانی کرده‌اند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران