بهترین مرکز درمان انواع بیماریها با روش طب جدید در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

بهترین مرکز درمان انواع بیماریها با روش طب جدید در مشهد

درمان انواع بیماری ها با روش طب جدید
با مشاوره اساتید دانشگاهی و پزشکان مجرب در سراسر ایران

آدرس : مشهد جنب بیمارستان امام رضا

رزومه کاری استاد سعید شیری
مدیریت موسسه طب مکمل کل نگر احیای طب سنتی :

وضعیت استاد (مربی طب سنتی و اعمال یداوی) محقق طب کل نگر و مخترع دستگاه فوق تخصصی تقویت فیزیک و فعالیت ارگانهای بدن +جمع آورنده سرور اطلاعاتی پیشرفته

🔹 تخصص ها :مدرس و مربی ۳۰ سبک برتر ماساژ

🔹 مشاور تغذیه سالم،طب سنتی،رژیم های غذایی،متخصص حجامت بین الملل (به ۵ روش روز دنیا)

🔹 متخصص حجامت ،زالو،کاپینگ،صادرات زالو،مخترع باغ و خانه سلامتی هوشمند

🔹 استاد ماساژ ژاپنی-دارای حکم ۲۰۰ساعته ماساژ تایلندی از اداره کار و فنی حرفه ای کشور برای احداث آموزشگاه ماساژ

🔹 حامی تولیدات ملی،کشاورزی و تغذیه سالمارگانیک،حامی کشاورزی ایران، مخترع حجامت خشک و حجامت تر

🔹 مخترع سبک جدیدماساژ گرفتگی عظلات بدن،عضو و مربی اداره جوانان و ورزش کشور

🔹 مخترع سبک اختصاصی در تقویت متافیزیک (روحی، روانی)محقق طب اسلامی و تغذیه قرآنی

🔹 مشاوره تقویت حافظه ،تنفس درمانی، مشاوره زوجین،محقق بر احادیث و روایات ۱۴ معصوم در علوم طب و تغذیه

تفاوت طب سنتی و طب جدید چیست؟

طب سنتی چیست؟
براساس تعاریفی که وجود دارد در حقیقت طب سنتی یک نوع دانش، مهارت و عملکرد است که بر اساس تئوری، عقاید و تجربیات بومی فرهنگ های مختلف اطلاق می شود و هدف اصلی آن حفظ سلامتی، پیشگیری، تشخیص، بهبود و درمان بیماری های جسمی و روحی می باشد. این علم در بسیاری از کشورها با اصطلاح طب جایگزین یا مکمل شناخته می ‌شود و این در حالی است که در برخی کشورها طب مکمل یا جایگزین تا حدودی تعریف متفاوتی دارد و به مجموعه گسترده از اقدامات مراقبتی و بهداشتی اطلاق می گردد که لزوما ممکن است جزوی از سنت خود آن جامعه نبوده و هنوز با سیستم مراقبت سلامت آن ادغام نشده باشند.

مقایسه طب سنتی و جدید
در دنیای این روز ها همه ی ما به داروهای شیمیایی بسیار وابسته شده ایم و این موضوع غیر قابل انکار است. به واسطه مضرات داروهای شیمیایی، دغدغه های جدی بین بیشتر اکثریت افراد جامعه رواچ پیدا کرده است. به همین خاطر بعضی ها ترجیح شان این است که برای درمان بیماری های خود از طب های فشاری، سوزنی و سنتی یا گیاهی کمک بگیرند و اتفاقا با مشاهده آثار مثبت، به دیگران توصیه می کنند از این روش ها برای حل مشکل خود بهره ببرند.

طی سال های اخیر مهم ترین دلیل محکمه پسند جهت توسعه و رواج بنیادی طب سنتی بهره گیری از روش های خوب، ایمن و دارای توجیه اقتصادی است. به همین خاطر، بیانیه ای در زمینه طب سنتی انتشار یافت که طی آن طب سنتی را چنین معرفی می کند: طب سنتی، مجموعه از تمامی علوم نظری و عملی است که در تشخیص طبی، پیشگیری و درمان بیماری های جسمی، ذهنی یا ناهنجاری های اجتماعی به کار برده می شود و به صورت گفتاری یا نوشتاری از نسلی به نسل دیگر انتقال می یابد. یکی از متخصصین طب سنتی در مورد اهمیت و جایگاه این طب در ایران می گوید: طب سنتی با قدمت چند هزار ساله یک مکتب پزشکی تما عیار است که نگرش کلان و بنیادینی نسبت به بدن و سلامت دارد، به گونه ای که نسبت به حفظ سلامت و درمان انسان ها به شیوه طبیعی با استفاده از روش های ارزان قیمت و کم عارضه عمل می کند. پایه و اساس داروها در طب سنتی گیاهان، کانی ها و مواد طبیعی یا ترکیبی از آن هاست، اما داروها در پزشکی جدید عمدتا شیمیایی هستند.

با استفاده از این طب، افراد می توانند از ابتلا به بیماری ها جلوگیری به عمل آورند. این طب به ما کمک می کند سبک زندگی خودمان را به تناسب با وضعیت اقلیم، سن، مزاج و سایر عوامل موثر تنظیم کنیم. این طب اعتقاد دارد چون انسان جزئی از طبیعت است؛ بنابراین نجوم و روزهای ماه هر کدام بر سلامت و زندگی ما موثرند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران