خدمات آرایشی و زیبایی بانوان در منطقه 7 تهران

در تهران ، تهران

معرفی خدمات آرایشی و زیبایی بانوان در منطقه 7 تهران

🔴 سالن آرایشی پروانه

🔹 سالن آرایشی پروانه یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات آرایشی و زیبایی بانوان در منطقه 7 تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سالن آرایشی پروانه :

✅ آرایش صورت ومو عروس و کوپ اصلاح ابرو کراتین و مش لایت ها فر گرم و سرد

✅ دیزاین ناخن

✅ کاشت مژه

✅ تاتو از قدیم تا جدید

✅ بافت

✅ تمامی شینیون ها

✅ اولین سالنی موجود دراین منطقه که تمام خدمات رو انجام میدهد باسابقه درخشان

و…

 

🔸 با مدیریت خانم میرزایی

🔸 شماره تماس  09190290933

🔸 شماره تماس  09228892714

🔸 شماره تماس  02177562848

🔸 آدرس  تهران – منطقه۷،نامجو عبداللهی،پلاک ۲۷همکف

 

انواع کاشت ناخن چیست؟

کاشت ناخن قالبی

در این نوع کاشت ناخن مواد را درون قالب آماده ناخن مصنوعی بریزید تا به شکل ناخن درآید سپس بعد از زدن مواد ضد قارچ روی ناخن ، با مهارت قالب را روی صدف ناخن ها قرار می دهند و پس از چند ثانیه، قالب را از مواد روی ناخن جدا کرده و بر میدارند و سپس طراحی آن را شروع می کنند.

کاشت ناخن قالبی برای چه کسانی مناسب نیست؟

کاشت ناخن قالبی برای افرادی که ناخن های پراکنده و یک شکل ندارند ، مناسب نیست زیرا در این نوع کاشت ناخن باید تمام ناخن های دو دست یک شکل باشند .

روش کاشت ناخن پودری

در این روش ، ناخن کار ابتدا با استفاده از الکل ناخن و اطراف آن را ضدعفونی می کند و پس از انتخاب اندازه مناسب سرناخن ها هر سری را با زاویه 45 درجه حدود 20 ثانیه نگه می دارند و سپس با سوهان کوتاه می کنند.

سپس، باندر را آهسته و ضربه مانند روی ناخن می زنند و بعد روی تمام سطح ناخن صمغ یا چسب زده و ناخن را در پودر ناخن محفظه فرو می کنند و 5 ثانیه بعد بیرون می آورند و پس از خشک شدن، پودرهای اضافی را با برس پاک می کنند . سپس دوباره روی ناخن ها و نوکشان چسب می زنند.

برای اینکه ناخن های رنگی داشته باشید ، می توانید از پودر رنگی استفاده کنید و سپس چسب بزنید، اکتیویتر را مثل لاک روی ناخن بزنید . سپس قسمت های بیرون زده را به وسیله سوهان نرم صاف کنید. در آخرپس از استفاده از تاپ گت ، روغن ناخن را به کناره های ناخن بمالید.

کاشت ناخن پودری به چه کسانی توصیه می شود؟

کاشت ناخن پودری به علت زمان بر بودن برای کسانی که وقت حوصله کافی ندارند توصیه نمی شود.

تکنیک کاشت ناخن ژله ای

در این روش با استفاده از سه لایه ژل به نام های بیلدینگ ژل، فینیشینگ ژل و تاپ شاین ، لایه ای شیشه ای و محکم روی سطح ناخن ها می سازند.پس از هربار ژل زدن بر سطح ناخن ها دست را در دستگاهی به نام UV قرار می دهند و به وسیله ماده کلینز، حالت چسبندگی آن را از بین می برند.

کاشت ناخن ژله ای برای چه کسانی مناسب است؟

این نوع کاشت برای افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند مناسب است زیرا به علت بد مزگی مواد و کنده نشدنش این عادت از سر آن ها می افتد. افرادی که به مواد کاشت ناخن حساسیت دارند و پوست آن ها دچار اگزما می شود باید هر چه سریع تر کاشت ناخن را بردارند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران