پیمانکاری نصب ایزوگام آسفالت کاری و قیرگونی در ارومیه

در آذربایجان غربی ، ارومیه

معرفی پیمانکاری نصب ایزوگام آسفالت کاری و قیرگونی در ارومیه

🔴 کامران میلان

🔹 کامران میلان از بنام ترین فعالان در زمینه پیمانکاری نصب ایزوگام آسفالت کاری و قیرگونی در ارومیه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کامران میلان :

✅ نصب ایزوگام

✅ شیب بندی ساختمان و محوطه ها

✅ اجرای آسفالت وقیرگونی

و….

 

🔸 بامدیریت آقای میلان

🔸 شماره تماس 09137324223

🔸 آدرس ارومیه خیابان رودکی نبش خیابان خردمند

آسفالت چیست؟

آسفالت ماده ای ترکیبی است که از مخلوط کردن شن و ماسه و قیر ساخته می شود.یا به طور کلی مخلوطی است از مصالح سنگی با دانه بندی پیوسته و یک ماده چسباننده که معمولا قیر است. آسفالت با توجه به کاربرد آن به صورت های گوناکون ساخته می شود. و به صورت کلی به سه دسته آسفالت گرم و سرد و حفاظتی تقسیم می شود.

زیرسازی و اجرای صحیح عملیات آسفالت توسط اکیپ دستی و ماشن آلات اتوماتیک راه سازی با تضمین و مهم تر از آن نظارت صحیح بر اجراء آن می باشد، که بر عهده کارشناسان با سابقه شرکت می باشد.

انواع آسفالت
آسفالت با توجه به نحوه کاربرد و اختلاط، به سه دسته آسفالت گرم، آسفالت حفاظتی و آسفالت سرد تقسیم بندی می شود.

آسفالت گرم
آسفالت حفاظتی
آسفالت سرد

آسفالت گرم
آسفالت گرم به آن دسته از اسفالت ها گفته می شود که به صورت گرم با قیر ترکیب می شوند و به صورت گرم نیز در سطح پخش شده و متراکم می گردند.

آشناترین نوع آسفالت همان آسفالت گرم یا بتن آسفالتی گرم است. مصالح سنگی معمولا بیش از 90 درصد مخلوط آسفالت را تشکیل می دهند از این رو مصالح سنگی تأثیر بسزایی در کیفیت آسفالت حاصله دارد.

آسفالت گرم مخلوطی چندین ماده مختلف از جمله مصالح سنگی مثل شن و ماده اصلی یعنی قیر است که بر اساس نوع قیر مصرفی در دمایی مابین 105 تا 163 درجه سانتیگراد در کارخانه ساخته می شود و برای کشیده شدن روی محدوده مورد نظر فرستاده می شود. این ماده به صورت خمیری داغ روی ناحیه کشیده می شود و با دستگاه های مخصوصی کوبیده و فشده می شوند.
پس از سرد شدن به شکل جامد و بسیار مقاوم در میایند.

در کف خیابان ها و فرودگاه ها و بسیاری از پشت بام ها از این نوع آسفالت استفاده می شود. در بین انواع آسفالت های گرم، برترین نوع از نظر مقاومت و دوام، بتن آسفالتی است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران