تعمیر انواع مبلمان و صندلی اداری و آرایشگاهی در محل در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی مرکز تعمیر انواع مبلمان و صندلی اداری و آرایشگاهی در محل در سراسر تهران

🔴 مبلمان و صندلی اداری پوریا

🔹 مبلمان و صندلی اداری پوریا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیر انواع مبلمان و صندلی اداری و آرایشگاهی در محل در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مبلمان و صندلی اداری پوریا :

✅ تعمیرات انواع مبلمان و صندلی اداری و آرایشگاهی در محل کار و زندگی شما

✅ تعمیر انواع صندلی مدیریت ، منشی ، کارشناسی ‌، کارمندی و کنفرانسی

✅ تعویض انواع جک ، مکانیزم ، پایه ، چرخ و دسته

✅ تعویض و ترمیم انواع چرم و پارچه و ابر صندلی و مبلمان

✅ با بهترین کیفیت موجود

✅ با نازلترین قیمت

✅ تعمیر انواع صندلی آرایشگاهی برقی

✅ انجام تمامی برقکاریهای صندلی بصورت تخصصی در محل

✅ تمامی خدمات و اجناس دارای ضمانت بی قید و شرط میباشد

✅ آماده عقد قرار داد با شرکتها

✅ با ارائه فاکتور معتبر

حتما قیمتهای ما را مقایسه کنید

 

🔸 شماره تماس  09198172383

🔸 آدرس  خیابان کارون ، خیابان امام خمینی ، پلاک ۲۵۸

 

علایم خرابی صندلی اداری چیست؟

علایم خرابی صندلی اداری به دلایل زیر می تواند باشد :

شکستگی چرخ های صندلی-از بین رفتن روکش صندلی-مشکل مکانیزم صندلی-مشکل جک هیدرولیک-سر و صدا کردن صندلی-لق شدن صندلی- پایین رفتن تدریجی صندلی

شکستگی چرخ های صندلی : راهکاری مناسب برای تعمیر صندلی،تعویض قطعات چرخ های صندلی می باشد که معمولا اغلب چرخ های مورد استفاده در تولیدات داخلی در سایز استاندارد می باشند.

پارگی و از بین روکش صندلی : معمولا در این حالت پارچه یا چرم روکش صندلی باید تعویض شود.گاهی نیاز است که فوم یا ابر پشتی و کف صندلی تعویض گردد.پس از چسب کاری مجدد،رویه کوبی گردد.

مشکل مکانیزم صندلی:در صورتی که مکانیزم صندلی دچار فرسودگی یا تولید صدا شده باشد،معمولا با روغن کاری امکان درست شدن وجود دارد.در غیر این صورت نیاز به تعویض مکانیزم خواهد بود.

مشکل جک هیدرولیک صندلی:جک هیدرولیک ها در سایزهای استاندارد و در ارتفاع های استاندارد تولید می شوند و معمولا جک ها تا وزن 120 کیلوگرم را به راحتی تحمل می کنند.

چگونگی استفاده و نگهداری درست و اصولی از صندلی اداری
مراقبت و نگهداری از صندلی اداری یکی از مهم ترین عوامل برای جلوگیری از هزینه تعمیرات و خرید دوباره مبلمان اداری می باشد. راه های گوناگونی مراقبت و نگهداری از مبلمان های اداری وجود دارد که در این مقاله به بررسی برخی از این عوامل پرداخته ایم.

نگهداری از صندلی اداری چه تاثیری در افزایش طول عمر آن دارد؟
امروزه در هر فضای اداری شاهد حضور تعداد زیادی از صندلی ها و مبلمان های اداری هستیم که محیط اداری را به بخش های مختلفی تقسیم بندی کرده اند. استفاده درست و اصولی از مبلمان اداری باعث می شود که کارایی و راندمان کاری کارمندان محیط اداری تا حد زیادی افزایش پیدا کند و علاوه بر این مبلمان اداری زیبایی محیط را نیز به شکل قابل توجهی افزایش می دهند. حال برای اینکه این راندمان و کیفیت کار کارمندان حفظ شود، لازم است که نگهداری درست از مبلمان اداری به عمل آید. نگهداری درست و اصولی از صندلی اداری، نه تنها باعث حفظ کارایی کارمندان محیط می شود بلکه از هزینه های زیادی، مانند؛ هزینه تعویض و تعمیرات مبلمان اداری نیز تا حد زیادی پیشگیری خواهد کرد.

زمانی که مبلمان اداری خریداری شده برای یک محیط اداری از جنس و کیفیت مرغوبی برخوردار باشد و از در آنها از مواد مرغوبی استفاده شده باشد باعث می شود که عمر مبلمان اداری به خودی خود افزایش پیدا کند که با نگهداری درست از آنها می تواند تا سالیان دراز از دغدغه خرید مبلمان جدید برای محیط اداری خلاص شد.

علاوه بر این هر چه قدر که میزان رفت آمد ها و استفاده کردن از مبلمان و صندلی های اداری بیشتر باشد، باعث می شود که این مبلمان ها زودتر فرسوده و خراب شوند ولی می توان با مطالعه و بکارگیری از اصول نگهداری از صندلی اداری زمان فرسوده شدن صندلی های اداری را تا مدت زیادی به تاخیر انداخت.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران