پیمانکاری اسکلت بتنی ساختمان در متل قو و سراسر استان مازندران ، چالوس و حومه

در مازندران

معرفی پیمانکاری اسکلت بتنی ساختمان در متل قو و سراسر استان مازندران ، چالوس و حومه

🔴 مهران جوانشیر

🔹 مهران جوانشیر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه پیمانکاری اسکلت بتنی ساختمان در متل قو و سراسر استان مازندران ، چالوس و حومه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مهران جوانشیر :

✅ ساخت و اجرای تمامی پروژه های پیمانکاری اسکلت بتنی انواع ساختمان های مسکونی ، تجاری و تفریحی

✅ با کادر مجرب و نیروی کار ماهر

✅ انجام خدمات در سراسر استان مازندران ، چالوس و حومه

 

🔸 شماره تماس  09360043068

 

اسکلت بتنی چیست؟

قبل از اینکه به مبحث مزایا و معایب اسکلت بتنی بپردازیم ضرروری است بدانیم اسکلت بتنی چیست. بتن کلمه‌ای فرانسوی است و به معنای ترکیب ماده چسبنده با خاصیت سیمانی شدن را بتن می‌گویند. اسکلت بتنی سازه‌ای است که در ساخت آن از بتن و بتن آرمه که ترکیبی از شن، ماسه، فولاد است، استفاده می‌شود و به دلیل خاصیتی چون تطبیق پذیری، دوام و ساخت راحت آن می‌تواند در هر شکلی قالب گیری شود. هدف از ساخت سازه‌های بتنی کاهش بارهای وارد شده به ساختمان، تقویت اعضای موجود در ساختمان و اضافه کردن بخش جدیدی به ساختمان می‌باشد.

خوصوصیات اسکلت بتنی
سازه‌های بتنی یکی از رایج‌ترین ساختمان‌های مدرن به حساب می‌آیند. ساختمان‌های ساخته شده با بتن معمولاً شامل یک چهارچوب یا یک اسکلت بتنی است. قسمت‌های افقی سازه‌های بتنی، تیرآهن‌ها و قسمت‌های عمودی، ستون‌ها را شامل می‌شود. سازه‌های بتنی برای عمری معین طراحی می‌گردند که عمر آن‌ها 50 یا 60 سال می‌باشد. بتن با گذشت زمان دچار افت و خزش می‌شود که در نهایت موجب تأثیر منفی بر عملکرد سازه هنگام وقوع زلزله می‌شود.

کاربردهای اسکلت بتنی
اگر مزایا و معایب اسکلت بتنی را کنار بگذاریم معمولاً اسکلت‌های بتنی را در قسمت‌هایی استفاده می‌کنند که بیشترین میزان فشار و بار را تحمل می‌کند. کاربرد اسکلت بتنی در سازها متفاوت است اما متداول‌ترین کاربرد آن‌ها عبارتند از:

قابل استفاده در مناطق رطوبت بالا از جمله دیواره‌های ساحلی، اسکله‌ها و…
استخرها و تانکرهای زیرزمینی و همچنین پل‌ها، ستون‌ها، دیوارهای حائل و سدهای مستحکم
ساختمان‌های مسکونی و تجاری
کارخانه‌های بزرگ و ساخت باند فرودگاه وسوله‌های نگهداری هواپیما

مزایا اسکلت بتنی

در این قسمت برخی از مزایا و معایب اسکلت بتنی را به طور مختصر شرح می‌دهیم، اما دقت داشته باشید که این مزیت‌ها و معایب فقط در برخی سازه‌های بتنی وجود دارد. که برخی از مزیت‌ها به شرح زیر می‌باشد:

بتن مقاومت فشاری قابل قبولی در مقایسه با دیگر مصالح ساختمانی دارد و همه اجزای بتن به عنوان مصالح محلی و ارزان قیمت محسوب می‌شود.
بتن را می‌توان به هر شکل دلخواه با قالب مناسب ساخت و مقاطع سازه‌ای را از بتن آرمه تولید کرد.
بتن مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی دارد. یک ساختمان بتنی می‌تواند ساعت‌ها در برابر آتش سوزی مقاومت کند بدون آنکه ساختمان فرو ریزد. این مزیت سبب شده که فرصت کافی برای مهار آتش و تخلیه ساختمان از افراد و اموال را فراهم کند.
بتن مقاومت خوبی در برابر رطوبت و آب دارد. اگر آب حاوی یون سولفات و یون کلرور نباشد برای بتن و حتی میلگرد موجود در بتن مشکلی به وجود نمی‌آید. در هنگام وزش شدید باد و یا تحرک در طبقات بالا لرزه‌ای احساس نمی‌شود که به علت بالا بودن صلبیت اجزای بتن می‌باشد.
بتن در طول زمان نه تنها کاهش مقاومت ندارد، بلکه با گذشت زمان سیمان هیدراته شده تحکیم بیشتری می‌یابد که در نهایت موجب افزایش مقاومت خواهد شد.
از مهم‌ترین مزایای اسکلت‌ بتن آرمه نیاز تدریجی آن به سرمایه جهت ساخت است که سبب شده در بین سازندگان ساختمان بازخورد قابل توجهی داشته باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران