بهترین مرکز فیشیال و خدمات مراقبت و زیبایی پوست در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی بهترین مرکز فیشیال و خدمات مراقبت و زیبایی پوست در اصفهان

🔴 مجموعه مراقبت از پوست لیلا

🔹 مجموعه مراقبت از پوست لیلا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فیشیال و خدمات مراقبت و زیبایی پوست در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه مراقبت از پوست لیلا :

✅ خدمات مراقبت و زیبایی پوست

✅ خدمات درمانی و تخصصی پوست فیشال تخصصی

و…

 

🔸 با مدیریت  لیلا حسینی

🔸 شماره تماس  ۰۹۰۲۷۱۱۰۵۸۷

🔸 آدرس  اصفهان- اتوبان چمران اشراق جنوبی

 

مراحل مختلف فیشیال صورت کدامند؟

همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم، Facial صورت یک درمان چند مرحله ای است. این مراحل در واقع تعدادی از روتین های مراقبت از پوست مفید هستند که در کنار یکدیگر جمع آوری شده اند تا یک پروسه بسیار کارآمد و مفید را خلق کنند. این کار با تمیز کردن صورت آغاز می شود. برای این منظور معمولا از تمیز کننده های ملایم پوست صورت استفاده می شود تا چربی ها، عرق و کثیفی از پوست صورت پاک شوند. در این مرحله همچنین ارایش صورت پاک می شود. با پاک کردن کثیفی ها و چربی ها، منافذ پوست باز شده و پوست صورت نیز تمیز تر و با طراوت تر می شود.

در مرحله بعد، به پوست صورت شما بخور گرم داده می شود. این کار به افزایش رطوبت و آرامش پوست کمک می کند. منافذ پوست نیز در این مرحله کاملا باز می شوند تا فرایند پاکسازی و سم‌زدایی پوست صورت گیرد. در مرحله بعد، متخصص به منظور از بین بردن چربی ها و کثیفی ها به شکل عمیق تر، از یک اسکراب پوست استفاده می کند. اسکراب لایه بردار می تواند جوش های سرسیاه و سرسفید پوست شما را از بین ببرد. پس از مرحله لایه برداری، نوبت به ماساژ پوست صورت می رسد.

معمولا این کار با استفاده از یک کرم صورت انجام می شود. این مرحله یکی از آرامش بخش ترین قسمت های Facial صورت محسوب می شود. این کار به شادابی بیشتر پوست شما کمک می کند. پس از این مرحله، پوست شما از درون آب رسانی می شود و در نتیجه، شاداب تر، جوانتر و روشن تر به نظر می رسد.

در مرحله بعد از فیشیال صورت، یک ماسک صورت به مدت 15 الی 20 دقیقه بر روی پوست صورت شما قرار می گیرد. این کار آبرسانی بهتری را در لایه های عمیق پوست انجام می دهد و سبب ارامش بیشتر پوست شما می شود. در مرحله بعد، تونینگ انجام می شود. در این فرایند منافذ پوست که در اثر بخار دادن به پوست باز شده بودند، در حین تونینگ بسته می شوند.

تونینگ پوست شما را کاملا تمیز می کند و PH آن را نیز متعادل نگه می دارد. مرحله نهایی فیشیال صورت نیز شامل پوشاندن پوست صورت و استفاده از کرم های مرطوب کننده مغذی است. هدف این بخش از Facial، نگه داشتن رطوبت در پوست صورت است. این کار به سلامت و رطوبت بیشتر پوست صورت شما کمک خواهد کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران