بهترین مرکز طراحی و اسکن و پرینت سه بعدی در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی بهترین مرکز طراحی و اسکن و پرینت سه بعدی در شیراز

🔴 محمد غزنویان حقیقی

🔹 محمد غزنویان حقیقی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی و اسکن و پرینت سه بعدی در شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمد غزنویان حقیقی :

✅ طراحی و اسکن سه بعدی

✅ پرینت سه بعدی ساخت قالب

✅ ساخت قطعات مکانیکی کم یاب

✅ طراحی قطعات صنعتی و غیر صنعتی و تزئینی با انواع متریال

✅ طراحی و اسکن سه بعدی

✅ ساخت پرینتر سه بعدی fdm

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۰۲۴۰۰۵۸۵۶

 

مزایای فناوری پرینت سه بعدی چیست؟

پرینت سه بعدی و سرعت
یکی از مزایای اصلی فناوری های ساخت افزایشی، توانایی تولید قطعات با سرعتی بالاتر از سایر تکنیک های تولید متعارف است. این ویژگی بخصوص برای نمونه سازی سریع، به طراح اجازه می دهد که یک نمایش فیزیکی از ایده خود را ظرف چند ساعت به نمایش بگذارد. این کار تولیدکنندگان را قادر می سازد تا مشکلات بالقوه را شناسایی و آنها را سریعا برطرف کنند.

پرینت سه بعدی و کاهش هزینه
در اغلب موارد، فناوری های ساخت افزایشی هزینه ها را به روش های گوناگون کاهش می دهند. برای مبتدیان هزینه های انرژی مصرفی عملکرد ماشین به ویژه هنگامی که شما در نظر دارید عملیات تولید را با سرعت انجام دهید به طور کلی کم است. تکنولوژی پرینت سه بعدی همچنین به کاهش هزینه های مواد و نیروی کار کمک می کند. اما مهمتر از همه، این فناوری سبب کاهش ریسک در هنگام گردش کاری تولید می گردد. با استفاده از فناوری های ساخت افزایشی برای نمونه سازی سریع، کسب و کار قادر به مشاهده و تعمیر مدل ها قبل از ارسال آنها برای تولید نهایی می باشد. این امر تا حد زیادی باعث کاهش هزینه های غیر ضروری در طول فرایند تولید می شود.

پرینت سه بعدی و افزایش آزادی در طراحی و پیچیدگی هندسه
یکی دیگر از امکانات مهمی که تکنولوژی ساخت افزایشی فراهم می سازد، افزایش آزادی در طراحی و توانایی تولید هندسه های پیچیده است. با توجه به فرایند لایه به لایه ای که در تکنولوژی پرینت سه بعدی از آن استفاده می شود، شما قادر به دستیابی به زاویه ها و شکل هایی هستید که ساخت آن با استفاده از سایر تکنیک های تولید تقریبا غیرممکن است.

پرینت سه بعدی و قابلیت دسترسی
هر ساله تکنولوژی های تولید افزایشی مقرون به صرفه تر شده و به این ترتیب به طور فزاینده ای برای گستره وسیع تری از کاربردهای صنعتی قابل دسترس می گردند. همراه با این رشد، دانش و سهولت در استفاده نیز افزایش یافته و در نتیجه تعداد بیشتری از مردم قادر به ادغام این فناوری در جریان کار خود خواهند بود.

پرینت سه بعدی و سفارشی سازی
یکی از برجسته ترین ویژگی های فناوری های ساخت افزایشی، توانایی سفارشی سازی انبوه است. از آنجایی که قطعات پرینت سه بعدی شده معمولا در یک زمان تولید میشوند، این ویژگی به طراحان و شرکتهای تجاری امکان تغییر، اصلاح و یا سفارشی کردن محصولات خود را به منظور تطبیق با ویژگی های درخواستی می دهد. سفارشی سازی انبوه یکی از مهمترین علل فروش پرینترهای سه بعدی است.

پرینت سه بعدی و تولید ضایعات کمتر
یکی دیگر از مزایای فناوری های ساخت افزایشی، تولید ضایعات کمتر است. در مقایسه با دیگر تکنیک های تولید مانند تراش CNC، تکنولوژی پرینت سه بعدی از مواد کمتری استفاده کرده و میزان ضایعات را کاهش می دهد. این به نوبه خود نیاز به حمل نمونه های اولیه و محصولات به فاصله های طولانی را کاهش می دهد. در حال حاضر، فایل های دیجیتال را می توان به هر نقطه ای ارسال و با استفاده از یک پرینتگر سه بعدی آن ها را تولید کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران