بهترین مرکز کاشت میلگرد و کاشت بولت در مازندران – ساری

در مازندران

معرفی بهترین مرکز کاشت میلگرد و کاشت بولت در مازندران – ساری

🔴 تقی دانش

🔹 تقی دانش یکی از بنام ترین فعالان در زمینه کاشت میلگرد و کاشت بولت در مازندران – ساری می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات تقی دانش :

✅ کاشت میلگرد در سایزهای مختلف برای تقویت ستون اضافه کردن تراس (بالکون)

✅ یکپارچه کردن فنداسیون ساختمان بخاطر اضافه کردن طبقات

✅ کاشت بولت

✅ پیمانکاری مقاوم سازی

✅ کارکرد با انواع چسب به دل خواه کارفرمابا مشاوره ما

✅ کاشت در تمامی شهرستانهای ایران پذیرفته میشود

و…

 

🔸 شماره تماس  09377968359

🔸 آدرس  ساری، بلوار امام رضا

 

کاشت بولت چیست؟

کاشت بولت به منظور اتصال بتن جدید به قدیم ، اتصال اجزای فولادی به بتنی ، اصلاح و تغییر ابعادی سازه ، مقاوم سازی سازه و … مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع کاشت بولت در بتن علاوه بر تقویت و مقاوم سازی سازه ، امکان اتصال اجزای سازه ای و غیر سازه ای را نیز فراهم می نماید. به منظور کاشت آن در بتن از چسب کاشت بولت و یا خمیر استفاده می شود.

موارد کاربرد
استفاده از روش کاشت بولت یکی از اقتصادی ترین و کاربردی ترین روش ها برای تقویت ستون ، مقاوم سازی فونداسیون ، اصلاح خطا در طراحی و اجرا و نیز ایجاد تغییرات دلخواه در سازه می باشد. گاهی به دلیل تغییر نقشه های اجرایی و یا عدم نقشه برداری صحیح و در پی آن عدم جانمایی صحیح ستون ها نیاز به انجام اصلاحاتی در سازه می باشد. اعمال این تغییرات و رفع مشکلات به وجود آمده با کاشتن بولت امکان پذیر است. گاهی نیز کاشت بولت در بتن با هدف تغییر در معماری سازه، به منظور تغییر کاربری ساختمان و یا گسترش سازه انجام می شود.

در برخی موارد نیز فونداسیون اجرا شده، مقاومت کافی برای تحمل نیروهای وارده را ندارد. در این حالت برای اتصال بتن جدید به بتن قبلی می توان از کاشت بولت در بتن استفاده نمود. از موارد دیگر کاربرد این روش می توان به اتصال ستون فلزی به فونداسیون اشاره کرد. نصب تیرهای برق یا گاردریل های کنار اتوبان ها ، نصب سازه های دریایی ، تثبیت تاسیسات مکانیکی و … از دیگر کاربردهای این روش می باشد.

روش های کاشت بولت
بدین منظور از دو روش مکانیکی و شیمیایی استفاده می شود. در روش شیمیایی از چسب بولت به منظور کاشت آن استفاده می گردد. در این روش، کاشت با کمک اپوکسی شیمیایی تحت فشار و تخلیه هوا انجام می شود.

در روش مکانیکی ، از تجهیزات مکانیکی برای کاشت بهره می گیرند. در واقع کاشت مکانیکی با کمک مهار مکانیکی یا رول بولت که وسیله ای مخروطی شکل با یک پیچ و یک غلاف استوانه ای چاکدار می باشد، انجام می شود. این مهارها مانند پیچ درون سازه قرار می گیرند. کاشت رول بولت در بتن به روش مکانیکی نیازمند ایجاد حفره های عمیق نمی باشد اما تعیین دقیق عمق حفره ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

چسب کاشت بولت در بتن
از مهم ترین نکات در این روش توجه به نوع و کیفیت چسب می باشد. به طوری که بتواند جوابگوی نیروهای وارد بر دو المان باشد. چسب کاشت بولت در بتن به دو نوع رزینی دو جزئی و سه جزئی تقسیم بندی می شود. این چسب ها به صورت گان و بسته های حجمی و کیلوگرمی بسته بندی می شوند. چسب کاشت بولت دو جزئی به صورت گان و سه جزئی به صورت حجمی می باشد. استفاده از هر دو چسب هم در سطوح افقی و هم در سطوح عمودی امکان پذیر است. اما در سطوح افقی غالبا چسب سه جزئی مقرون به صرفه تر از نوع دیگر آن می باشد.

چسب کاشت دارای مزایایی همچون اجرای سریع و آسان ، عدم نیاز به حلال و ایجاد چسبندگی مناسب می باشد. باید توجه داشت که کاشتن بولت نیازمند نیروهای متخصص و با تجربه و نیز به کارگیری چسب های با کیفیت به منظور اتصال بولت و بتن است. چسب های مورد استفاده بدین منظور بر اساس ظرفیت باربری مورد نیاز ، دمای مناسب عملکرد ، شرایط نگهداری و استفاده و … انتخاب می گردند. از بهترین چسب های مورد استفاده بدین منظور ، چسب بولت هیلتی است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران