بهترین مرکز ارائه خدمات تاسیسات برق و خدمات دوربین مداربسته و درب اتوماتیک در کرمانشاه

در کرمانشاه ، کرمانشاه

معرفی بهترین مرکز ارائه خدمات تاسیسات برق و خدمات دوربین مداربسته و درب اتوماتیک در کرمانشاه

🔴 مسعود محمدی

🔹 مسعود محمدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات تاسیسات برق و خدمات دوربین مداربسته و درب اتوماتیک در کرمانشاه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مسعود محمدی :

✅ ارائه انواع خدمات کرکره برقی ، جک برقی پارکینگ ، دوربین مدار بسته ، دزدگیر اماکن

✅ تابلوهای صنعتی برق ساختمان

✅ درب های اتوماتیک

✅ نورپردازی ساختمان

✅ انواع خدمات تاسیسات برقی

و…

 

🔸 شماره تماس  09114260329

🔸 آدرس  کرمانشاه جوانشیر روبروی پاساژ فنی برق و صنعت مجید

تاسیسات برقی ساختمان شامل چیست؟

تاسیسات برقی ساختمان شامل طراحی و همچنين پياده سازي سیستم‌های سیم کشی منازل مسکونی و همين طور در مراکز صنعتی و تجاري را تاسیسات برقي و الکتریکی گفته مي‌شود که موارد بسياري از جمله تلفن، آنتن مرکزی، روشنایی، سیستم اعلام حریق، منبع تغذیه اضطراری، خدمات دوربین مدار بسته، آسانسور و… را شامل مي گردد. تأسیسات برق ساختمان مجموعه ای از تجهیزات الکتریکی برای تامین برق ساختمان می باشند.

تامین روشنایی ساختمان و محل زندگی با همین استفاده از تأسیسات برق ساختمان امکان پذیر می باشد. طراحی برق ساختمان دارای اصول ایمنی خاص خود می باشد که رعایت کلیه این اصول ضروری می باشد. امروزه سازمان فنی و حرفه ای وکاردانش و سازمان نظام مهندسی برق متولی آموزش طراحی و انجام تأسیسات برق ساختمان به فراگیران این رشته می باشد.

ترتیب انجام تاسیسات الکتریکی و سیم کشی برق ساختمان
انجام تاسیسات برقی و الكترونيك شامل چند مرحله ويژه هست كه در ذيل قرار است به برخي از عناوين مهم تاسیسات برقی ساختمان اشاره كنيم:

نخستين مرحله در هنگام طراحی ساختمان شكل مي‌گيرد که مهندس برق كار بعد از مراحل گوناگون تاسیسات مکانیکی با هماهنگی و به كمك معمار، تجهیزات برقی را در ساختمان مشخص می کند.

دومین مرحله پس از زیرکاری گچ است (يا به عبارت ديگر سیمان كاري یا خاک گچ) که نقشه های برق ساختمان نظير سیستم های صوتی و روشنایی ساختمان، محل پریز برق، سيم كشي تلفن، برق اضطراری، محل آیفون، کلیدهای برق، موتورخانه ساختمان و … است.

برای اجراي اين مراحل باید یک دسته از نکات ويژه و كاربردي را رعایت کرد كه بسيار حايز اهميت است. این نکات عبارتند از تراز کردن به كمك لیزر یا شلنگ تراز، تراشیدن و همچنين مشخص نمودن مسیر لوله ها، ایجاد شیارهایي با عمق زياد جهت قوطی کلیدها و همينطور پریزها ، نصب قوطی‌هایي براي کلید پریز، ساپورت های نگهدارنده براي لوله ها و …. را شامل مي‌شود.

کلید و پریز ها داراي انواعی هستند که از آن جمله مي‌توان به انواع گوناگوني از کلید ها چون: کلید یک پل، دوپل، سه پل، کلید دو راه یا تبدیل، کلید صلیبی، جیوه ای و همچنين انواع پریزهايي چون: ﭘﺮﻳﺰﻫﺎﻱ ﺭﻳﺶ ﺗﺮﺍﺵ، ﭘﺮﻳﺰﻫﺎﻱ ﺑﻲ ﺧﻄﺮ و ﭘﺮﻳﺰﻫﺎﻱ ﺻﻨﻌﺘﻲ اشاره داشت كه همگي در تاسیسات برقی ساختمان به كار مي‌روند.

سومین مرحله بعد از سفید کردن و همچنين کف سازی اين هست که در مرحله ی نخست مي‌بايستي قوطی ها را تمیز کرده و لوله ها مرتب بگردند. سپس بعد از طي اين مرحله سیم کشی داخل لوله ها صورت می‌پذيرد. کابل کشی های گوناگوني چون تلفن، آنتن ماهواره و يا آیفون در مسیر خودشان انجام می گيرد. سر سیم ها قلع اندود و تجهیزات برقی و روشنایی نيز وصل می گردند.

مرحله آخري و انتهايي پس از نقاشی و همچنين اجرای کامل کف ساختمان است که تمامي تجهیزات از آن جمله مراحل برق کشی ساختمان شامل مواردي چون کلید و پریزها، تجهیزات نور مخفی ساختمان، روشنایی ها، تجهیزات موتورخانه‌اي و مابقي کابل کشی های نهایی انجام می پذيرد.

انجام تاسیسات برق در ساختمان
مراحل انجام تأسیسات برق ساختمان یا برق کشی ساختمان را بر اساس کامل شدن ساختمان به سه مرحله تقسیم می کنیم. در هر کدام از این مراحل کارها و افزارهای خاصی برای برق کشی استفاده می شوند. لازم به ذکر است که در انجام تاسیسات برق ساختمان مرحله دیگری به اسم مرحله صفر تعریف شده است. در این مرحله در ابتدای طراحی ساختمان به نحوه تأسیسات برق ساختمان توجه می شود. نقشه کشی و نقشه خوانی از مهمترین اقدامات این مرحله می باشد.

برای سیم کشی یک ساختمان نیاز به نقشه برق و آموزش برق کشی ساختمان می باشد . نقشه برق نوعی زبان ترسیم برای انتقال اطلاعات برق به بر قکار می باشد. نقشه خوانی سیم کشی تأسیسات برق ساختمان برق ساختمان بسیار اهمیت دارد. برای رعایت اصول تأسیسات برق ساختمان رعایت ترتیب مراحل برق کشی ساختمان، رعایت استانداردها و ضوابط مخصوص و همچنین استفاده از ابزار آلات و تجهیزات تخصصی، ضروری است. به طور کلی توصیه می گردد برای انجام تأسیسات برق ساختمان و ابزار و وسایل لازم در این زمینه از برقکار ساختمانی ماهر استفاده شود. سه مرحله کلی برقکشی ساختمان به شرح زیر می باشند:

مرحله اول: بعد از انجام گج و خاک دیوار (سفت کاری)
ساختمان مرحله دوم: بعد از سفید کاری دیوار ساختمان و کف سازی آن
مرحله سوم: بعد از نقاشی و اتمام تمامی کارهای ساختمان

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران