سیمان کاری دیوار چینی کاشی کاری در سراسر تهران و شهرری

در تهران ، تهران

معرفی مرکز سیمان کاری دیوار چینی کاشی کاری در سراسر تهران

🔴 محمدجهانگیری

🔹 محمدجهانگیری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه سیمان کاری دیوار چینی کاشی کاری در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمدجهانگیری :

✅ سیمان‌کاری‌دیوارچینی کاشی.کاری کف‌سازی‌

✅ سنگ‌کاری

✅ شهرری‌تهران واطراف‌تهران‌

و…

 

🔸 شماره تماس  09913549574

🔸 شماره تماس  09193638726

🔸 آدرس  تهران

 

سیمان کاری چیست؟

نماهای سیمانی با نام هایی از جمله نمای سیمان شسته، نمای کمچه ای و نمای تگری، نمای رومی، نمای چکشی، نمای تیشه ای، نمای کلنگی شناخته می شوند. دلیل استفاده از این نام ها در سیمان کاری نما با توجه به روش اجرا، طرح نما و مصالح استفاده شده، می باشد؛ و به طور کل باید گفت به دلیل مقاومت بالای سیمان در برابر عوامل جوی مثل رطوبت و تغییر دما و نیز قیمت پایین تر آن نسبت به مصالح دیگر مانند آجر، سنگ و شیشه برخی ترجیح می دهند که از سیمان برای ساختن نما استفاده کنند.

زیرسازی نما در سیمان کاری
قبل از هرچیز در اجرای نمای سیمانی باید سطحی متناسب با طرح مورد نظر ایجاد نمود؛ که این کار را معمولا با شاسی کشی های فلزی همراه با رابیتس انجام می دهند.

اگر بخواهیم از این روش استفاده کنیم، پس از انجام جوش کاری و بستن رابیتس، روی توری های رابیتس را با ملات خمیری که از پودر سنگ و سیمان ساخته ایم، می پوشانیم تا برای چسبیدن ملات ماسه سیمان سطحی مناسب ایجاد گردد.

پس از انجام این کار جهت ایجاد سطحی صاف کروم بندی های طولی و ارتفاعی را باید با دقت انجام دهیم همچنین دقت و سعی در ساختن ملات با کیفیت از اهمیت بسزایی برخوردار است؛ زیرا در صورت استفاده از سیمان های بی کیفیت یا مقدار کمی سیمان و یا حتی به کار بردن ماسه با دانه بندی نامناسب احتمال اینکه ملات از دیوار جدا شود، خواهد بود.

با ملات ماسه سیمان فاصله بین کروم ها پر می شود تا زیر سازی اولیه با اندود سیمانی اجرا شود.

برای افزایش چسبندگی ملات سیمانی پیشنهاد می کنیم سطح زیرین کار قبل از اجرای سیمان کاری مرطوب شود؛ همچنین پس از پایان کار حتما به اصطلاح عمل آوری سیمان صورت بگیرد و بدین گونه است که سطح سیمانی را 3 – 4 نوبت در روز و به مدت 4 – 7 روز آب دهید تا سیمان مقاوم گردد و ترک نخورد.

روسازی نما در سیمان کاری
با اجرای سطح زیرین که به آن آستر سیمانی گفته می شود، نوبت به سطح رویی کار می رسد که می تواند دارای رنگ ها و مصالح متنعوی نیز باشد.

نمای سیمان شسته: نمای سیمان شسته به دو روش انجام می شود که به آنها اشاره می کنیم.

الف) پس از انجام کار زیرسازی، ملاتی از ترکیب نمودن پودر سنگ، سنگدانه های رنگی و سیمان ساخته می شود که باید به صورت خمیری آن را درآورد و آن را با ضخامت 1 – 3 سانتی متر روی سطح قرار می دهیم. قبل از خشک شدن و همزمان با پاشیدن آب روی آن به وسیله یک ماله سطح آن را صاف و سیقلی می کنیم و در پایان سطح آن را با اسفنجی که آغشته به آب است، ماساژ می دهیم تا سنگدانه های رنگی آن کاملا پیدا شود.

ب) بعد از اینکه زیرسازی کار تمام شد، ملاتی از پودر سنگ و سیمان به صورت خمیر روانی آماده می کنیم که با توجه به رنگ مورد نیاز روی دیوار قرار می گیرد. و بعد اقدام به پاشیدن سنگدانه های ریز رنگی می کنیم. با فشار بسیار کمی این سنگدانه ها را داخل ملات خمیری فرو می بریم و در پایان با کشیدن اسفنج آغشته به آب سنگدانه ها شسته و تا حدی نمایان می گردد.

نمای سیمان سفید: رایج ترین روش اجرای نما، استفاده از ملات خمیری سیمان سفید و پودر سنگ است و برای اجرای آن خمیر به دست آنده را با ماله های پلاستیکی به ضخامت 5 – 10 میلی متر روی دیوار می کشیم و قبل از خشک شدن روی آن را به وسیله تخته ماله های نرم و یا اسفنجی مالش می دهیم تا سطحی صیقلی و یکدست به وجود آید. باید دقت کنید تا با پاشیدن آب از ترک خوردن و کنده شدن ملات از دیوار جلوگیری کنیم.

باید یاد آوری کنیم که سیمان سفید را نیز به مدت 3 روز و هر روز 3 – 4 بار آب بدهید تا به مقاومت مناسبی برسد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران