فروش صندلی اداری ارزان در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی فروش صندلی اداری ارزان در مشهد

🔴 جلیل دهقان

🔹 جلیل دهقان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش صندلی اداری ارزان در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات جلیل دهقان :

۸۰۰عدد صندلی استوک در حد نو که در مزایده بوده برنده شدم زیر قیمت بازار بفروش می رسد به علت نگه داشتن جا تمام صندلی همین ها که داخل عکس میباشد شروع قیمت ۲۷۰هزار تومان تا ۸۷۰ هزار تومان صندلی نیلپر رایان صنعت راد سیستم موجود میباشد تمام قیمت ها واقعی است فقط با این قیمت دوتا صندلی پلاستیکی میتونی بخرید کلی وتکی توجه توجه هر کس کلی خواست قیمت ها را با هاش راه میام

و…

 

🔸 شماره تماس  09035083690

🔸 شماره تماس  ۰۹۰۳۴۰۰۵۴۸۰

🔸 آدرس  مشهد – میدان امت نبوت ۳۴و ۳۲ کناراتو گالری بهزاد

صندلی اداری چیست ؟

صندلی اداری یکی از وسایل مورد نیاز برای تمامی شرکت ها و اداره جات می باشد. که علاوه بر میزان کارایی بهتر، می تواند سلامت جسمی کارکنان را نیز افزایش دهد. بر همین اساس، استفاده از صندلی های نامناسب و غیر استاندارد در اداره جات، می تواند آسیب های جبران ناپذیر و جدی برای بدن کارکنان وارد کند. برای از بین بردن این مشکل، مدیران می توانند با تهیه صندلی های آرگونومیک و استاندارد برای محیط اداری خود، سلامت کارمندان خود را تضمین نمایند و رضایت و کارایی را هم دو چندان کنند.

برای خرید صندلی های اداری اولین چیزی که باید مد نظرتان قرار دهید، کیفیت آن محصول است. و سپس بعد از کیفیت به قیمت آن بپردازید.

انتخاب صندلی اتاق کنفرانس
صندلی اداری و یا مبلمان اداری انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

صندلی اداری برای مدیریت
صندلی کارشناسی
صندلی میز های گروهی
صندلی میز کنفرانس

آشنایی با صندلی اداری آرگونومیک، عملکرد و نحوه طراحی آن
همین طور که در بالا اشاره شد، صندلی های اداری انواع مختلفی دارند. بر همین اساس نمی توان هر نوع صندلی را برای محیط اداری خود انتخاب نماید.

نوع صندلی های آرگونومیک بستگی به شرکت و اداره جات و یا ارگان های اداری و اینکه چه فردی قرار است از آن استفاده کند، دارند. برای مثال: در اتاق های کنفرانس یا مذاکره از صندلی هایی استفاده می کنیم که مناسب با همین اتاق باشد.

یا در اتاق مدیریت از صندلی های مناسبی که طرح و ساختش با مابقی صندلی های دیگر متفاوت باشد، استفاده می کنیم.

یا برای کارمندان از صندلی های کارشناسی و مخصوص کارمندی استاندارد، استفاده می نماییم.

استفاده از صندلی های آرگونومیک و استاندارد می تواند هر گونه آسیبی نظیر گردن درد، کمر درد ، درد در ناحیه ستون فقرات که به مرور زمان به فرد وارد می شود را کنترل و رفع کند.

چه زمانی صندلی اداری استاندارد و آرگونومیک است؟
هنگامی یک صندلی استاندارد و مناسب است که، بتواند بخش بزرگی از وزن بدن شما را، بین اجزای صندلی به نحو مطلوبی تقسیم نماید.

به عبارتی، ارتفاع صندلی می تواند یکی از عامل های مهم و اساسی در این زمینه باشد. به گونه ای که ارتفاع مناسب می تواند وزن بدن را، بین اجزای صندلی به صورت یکسان تقسیم کند. به همین دلیل صندلی آرگونومیک با ارتفاع متناسب طراحی و ساخته می شود.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران