خدمات تخصصی کراتین مو در تهران

در تهران ، تهران

معرفی خدمات تخصصی کراتین مو در تهران

🔴 خانه کراتین حدیث

🔹 خانه کراتین حدیث یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات تخصصی کراتین مو در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات خانه کراتین حدیث :

✅ خدمات تخصصی کراتین مو

✅ با بهترین برند مواد

✅ 100%تضمینی

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس تهران

کراتینه مو چیست؟

کراتین در اصل یک نوع پروتئین است که در به طور طبیعی در موها وجود دارد. این پروتئین باعث صاف درخشان بودن موها می‌شود. این پروتئین به میزان کافی در ساختمان موی افرادی که موهای فر یا موهای وز دارند، وجود ندارد. عمل کراتینه مو در حقیقت با جایگزین کردن مقدار کراتین مورد نیاز موها، باعث نرم شدن و صاف شدن آن‌ها تا ماه‌ها می‌شود. این تکنیک که اغلب پرهزینه هم است. امروزه در آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی بسیاری انجام می‌شود و با استقبال بسیاری از بانوان هم مواجه شده.

این باور که این روش باعث صاف شدن موها می‌شود در حقیقت اشتباه است. در هنگام انجام این روش از محلولی استفاده می‌شود که کراتینه با موها ترکیب شده و کتیکول مو را به دلیل نبودن کراتین در موهای آسیب دیده را ترمیم می‌کند. نتیجه ترمیم کوتیکول مو، به وجود آمدن موهایی صاف و براق است.

این را در نظر داشته باشید که کیفیت موهای طبیعی ما بهترین حالت است. و ما با رنگ کردن، اتو کرده و استفاده از مواد شیمیایی مختلف، باعث نابودی موهای خودمان می‌شویم. کراتین کردن موها فقط برای موهایی مناسب است که بسیار وز و قابل شانه کردن، نیستند.

ماندگاری موهای کراتینه شده چقدر است؟

یکی از فواید این تکنیک، ماندگاری آن است. البته درمان با این روش معمولا نتایج کاملا متفاوتی دارد. ولی می‌توان گفت که به طور متوسط کراتینه مو بین ۲ تا ۳ ماه ماندگاری دارد. ماندگاری کراتینه به این بستگی دارد که چقدر موهای خود را شامپو می‌کنید. معمولا پیشنهاد می‌شود که موهای خود را هفته‌ای یک تا دو بار بشورید و از شامپوها و نرم‌کننده‌های بدون سولفات استفاده کنید تا ماندگاری آن بیشتر باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران