روانشناسی خانواده در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی روانشناسی خانواده در اصفهان

🔴 موسسه بهار زندگی

🔹 موسسه بهار زندگی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه روانشناسی خانواده در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

“بازگشت به عشق”

🔴 دوره آموزشی مهارت ارتباطی زوجین؛ شامل سرفصل های:

¤ زبان عشق

¤ نقشه عشق

¤ خاکستر عشق

¤ هفت زهر و پادزهر عشق

¤ کلیدعشق

¤ عشق ماندگار

¤ تله های عشق

☆ همراه با جلسه پرسش و پاسخ ☆

و….

 

🔸 شماره تماس 09131289403

🔸آدرس اصفهان خیابان نیرو روبروی خانه معلم شماره ۴ مجموعه فرهنگی ورزشی ایثار

ضرورت مشاوره زناشویی چیست ؟

ضرورت مشاوره زناشویی زمانی که علت مشکلات نامشخص است!

مشاوره روابط زناشویی به زوجین کمک می‌کند تا بتوانند علت اصلی مشکلاتی که حتی زمان شروع آن نیز مشخص نیست را پیدا کرده و برای حل آن گام بردارند. مثلا توضیح اینکه با همسرتان راحت نیستید یا ازدواجتان دیگر مثل گذشته نیست و حس ناخوشایندی نسبت به او پیدا کرده اید، اما نمی‌دانید چرا و… . وقت‌هایی که در رابطه با همسرتان متوجه می‌شوید رابطه پیش نمی‌رود و نمی‌دانید باید در این رابطه چکار کنید، حضور یک مشاور می‌تواند در روند اصلاح، بهبود و بازگشت به رابطه خوبِ گذشته شما را یاری نماید.

موضوعی هست که نمی‌توانید به او بگوئید

خیلی از احساسات در یک رابطه، موقعیت بروز پیدا کردن را پیدا نمی‌کنند. موقعیت‌هایی که شما بتوانید صحبت کنید و قسمت‌های پنهان یا حرف‌های مگوی خود را به او بگوئید. در چنین شرایطی یک جلسۀ مشاوره با حضور حمایت گر و گرم یک مشاور با تجربه، به شما کمک می‌کند تا بر ترس هایتان غلبه کرده و مسائل را به راحتی با همسرتان در میان بگذارید.

ضرورت مشاوره زناشویی زمانی که ارتباط ندارید

در یک ارتباط موثر هر دو طرف نسبت به هم احساس صمیمیت داشته و نسبت به حال و هوای احساسی شریک زندگیشان آگاه هستند. زمان‌هایی که حس می‌کنید همسرتان شما را نمی‌فهمد یا همیشه به شما بی توجه است، حضور یک مشاور می‌تواند به شما کمک کند. اما در زمان‌هایی که او با یک غریبه فرقی نمی‌کند و یا حتی نمی‌توانید به میزان قابل قبولی با یکدیگر حرف بزنید و به هم گوش کنید، ضرورت مشاوره زناشویی به چشم می‌خورد تا به برقراری ارتباط موثر میان شما کمک کند.

بیشتر از صحبت کردن با یکدیگر به بحث و جدل می‌پردازید

دیگر صحبت نمی‌کنید، بلکه فقط جر و بحث است؛ جدل‌هایی که شکل می‌گیرد قرار نیست تمام شوند و فریادها و بحث‌ها هر روز عمیق‌تر شده و روز به روز افزایش می‌یابند. در چنین شرایطی دیگر دعوا نمک زندگی نیست و به قولی شورش در آمده. می‌توانید از بزرگ‌ترها یا آشناها به عنوان واسطه استفاده کنید. اما به دلایل زیادی بهتر است قبل از درگیر کردن هر کس دیگری در زندگی شخصیتان، از خدمات مشاوره خانواده بهره ببرید.

ضرورت مشاوره زناشویی وقتی اعتماد وجود ندارد

از رایج‌ترین دلایلی که زوج‌ها به مشاور رجوع می‌کنند، از بین رفتن اعتماد است. در زمان‌هایی که اعتماد بین شما از بین رفته ، بازسازی بنیاد آن کاری چندان ساده‌ای نیست. فرقی نمی‌کند این بی اعتمادی از خیانت جنسی یا دروغ‌های دنباله دار یا بی وفایی‌های احساسی باشد. در چنین شرایطی ضرورت مشاوره زناشویی به میان می‌آید تا دو طرف بتوانند به صورت آزادانه از خواسته‌ها و آسیب هایشان تعریف کرده و شکاف میان خود را ترمیم کنند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران