فروش گلسر و اکسسوری دخترانه در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی فروش گلسر و اکسسوری دخترانه در مشهد

🔴 مجموعه اکسسوری ترنج

🔹 مجموعه اکسسوری ترنج یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش گلسر و اکسسوری دخترانه در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه اکسسوری ترنج :

✅ قبول سفارش هر گونه گیره سر ،تل

✅ تاج .تم تولد ، گیفت تولد

✅ هدیه مناسبتی مدارس( جشن اب،یلدا،نوروز و ….)

و….

 

🔸 شماره تماس 09338178058

🔸آدرس مشهد،شهرک غرب

اکسسوری چیست؟

اکسسوری یا به انگلیسی: ACCESSORY، واژه ای لاتین است که به هر چه که به چیز دیگری اضافه شود و به آن الحاق شود گفته می شود. در عرصه فشن، این واژه در چند دهه اخیر بسیار کاربردی شده و بخش جدایی ناپذیر از استایل های شیک و مجلسی و حتی کژوال آقایان و بانوان شیک پوش را تشکیل می دهد. اکسسوری در دنیای رنگارنگ مد، به هر وسیله ای به جز پوشاک که برای تزیین مد به کار رود، اکسسوری گفته می شود.

در واقع نقش اصلی اکسسوری ، تکمیل مد در فرآیند طراحی استایل است. یعنی شما برای جذاب تر شدن استایل خود، پس از پوشیدن لباس، از وسایلی برای زینت بخشی به تیپ استفاده می کنید تا جذابیت آن را افزایش دهید. پس، اکسسوری را می توان در دنیای مد، ابزاری مکمل برای استایل اصلی دانست.

اکسسوری زنانه چیست؟

اکسسوری زنانه در واقع تزییناتی است که بانوان به خصوص بانوان جوان برای تکمیل مد خود از آن بهره می برند. مثلا اکسسوری زنانه می تواند شالی باشد که با زنجیرهای نقره ای کوچک تزیین شده باشد. یا گوشواره های کلاسیک آمریکای لاتین باشد که تیپ جذابی را برای استایل های کژوال تابستانی به ارمغان می آورد. یا عینک های آفتابی باشد که قاب آنها هم چون قاب گوشی های موبایل، با STUD های رنگی تزیین شده باشد و کنتراست رنگ خوبی با شال و گردن بند و دستبند را تداعی کند.

اکسسوری های زنانه به نسبت مدل های مردانه رنگی تر و متنوع تر است و بالطبع، چشمگیری بیشتری را برای طراحی استایل به همراه می آورد.

اکسسوری زنانه : شال و روسری

بسیارند بانوانی که تنها اکسسوری زنانه آنها، شال و روسری طرح دار یا ساده است. نحوه بستن شال و روسری، خود داستان مفصلی دارد. با بستن جذاب آن، میتوان ساده ترین و ارزان ترین تیپ و پوشش ها را به گزینه های جذاب تبدیل کرد که حتما نمونه های زیادی از ان دیده اید. برای بانوان ایرانی، به خصوص در محیط های عمومی، ترکیب متنوعی از رنگ شال و روسری برای کمد های لباس شیک پوشان توصیه می شود تا همواره بتوان برای انتخاب های شتاب زده، تنوع رنگ خوبی از شال و روسری در اختیار داشت.

اکسسوری زنانه : ساعت

ساعت همواره اکسسوری شیک و خیره کننده در طراحی استایل به خصوص با دستبندهای جذاب می تواند باشد. ساعت ها، قیمت های متفاوتی داشته و در انتخاب ان به عنون یک اکسسوری که تکمیل کننده تیپ است، باید دقت کرد. چرا که نقش تزیینی آن بیشتر از کاربرد فنی آن می باشد. از ساعت تا گجت های پوشیدنی، وقتی انتخاب رنگ متناسب با تم استایل باشد و ارتباط رنگ و فرم، با دستبند به خوبی حفظ شود، می توان تیپ فاخر و حتی ارزانی را به ارمغان آورد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران