بزرگترین مرکز تولید و فروش موزاییک پلیمری (نانو) در مشهد و سراسر کشور

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی بزرگترین مرکز تولید و فروش موزاییک پلیمری (نانو) در مشهد و سراسر کشور

🔴 مجموعه موزاییک پلیمری بایا بزگترین تولید کننده موزاییک پلیمری(نانو)

🔹 مجموعه موزاییک پلیمری بایا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش موزاییک پلیمری (نانو) در مشهد و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه موزاییک پلیمری بایا :

✅ عرضه محصولات تمام پلیمری

✅ با بیش از 8 سال سابقه کار

✅ دارای تاییدیه از شهرداری مرکزی،مناسب برای پیاده رو،حیاط پارکینگ،روفگاردن و…،

✅ تولید شده از بهترین مواد پلیمری

✅ تمام محصولات با رنگ ها پیگمنت خارجی تولید میشود

✅ ما به هیچ عنوان اخرا نمیزنیم

✅ 8 سال ضمانت تمام محصولات

✅ دارای استاندارد و شیت ازمایشگاهی

و…

 

🔸 با مدیریت  مجتبی مظلومی

🔸 شماره تماس  09155044903

🔸 آدرس  مشهد – خواجه ربیع،بلوار بهمن،کوچه جنب پمپ بنزین بهمن(بهمن ۴۶) درب زرد

موزاییک پلیمری چیست ؟

موزاییک پلیمری در اصل یکی از انواع سنگ مصنوعی می باشد که با تغییر ساختار مولکولی سیمان و انجام فرآیند پلیمریزاسیون و به وجود آمدن شبکه ی زنجیره ای مقاوم و مستحکم در سیمان تشکیل شده است. این فرآیند باعث کریستاله شدن سیمان و به وجود آمدن شبکه ی بلوری در آن میشود و در آخر موزاییک به دست آمده به استحکام و مقاومتی در حدود 2 برابر بیشتر از بتن میشود. در چنین حالتی این نوع موزاییک از نظر استحکام و مقاومت با تعداد زیادی از سنگ های طبیعی برابر است.

این نوع موزاییک یا سنگ مصنوعی مخلوطی از بتن و پلیمر میباشد که ترکیب های رنگی بسیار جذاب و شبیه به سنگ های طبیعی را در خود دارد. و به دلیل بالا بودن استحکام این نوع موزاییک در مقابل شرایط آب و هوایی و یا جوی نامناسب مثلا 50 درجه زیر صفر سبب شده که این محصول در طی زمان کم و کوتاهی بتواند جایگزین بسیاری از دیگر سنگ های مصنوعی یا طبیعی بشود.

نکته قابل توجه در موزاییک های پلیمری مقاومت بسیار خوب آنها در شرایط سرما و یخ بندان می باشد که دلیل آن نیز جذب آب پایین (کمتر از ۳ % ) و تراکم زیاد آنها می باشد این محصولات خصوصیات و کاربری متفاوت تری نسبت به سایر کفپوش ها دارد و از معایب عمده این کفپوش ها می توان به پر هزینه بودن نصب اصولی این کفپوش ها به علت چسبندگی خاص و ساختار مولکولی و واکنش آن با بتن زیر سازی اشاره کرد.

لازم به ذکر است که رنگ های استفاده شده در این موزاییک ها به صورت عمقی و از انواع معدنی می باشد و در مقابل نور و اشعه ی خورشید و تغییرات دما مقاوم است.

ویژگی موزاییک پلیمری
ویژگی های مناسب این موزاییک نظیر مقاومت کافی در برابر سرما و یخ زدگی و همچنین نفوذ ناپذیری کم در برابر آب، آن را به یکی از انتخاب های ایده آل تبدیل کرده است.

مواد اصلی تشکیل دهنده موزاییک پلیمری
عبارت است از: ماسه، سیمان، رزین (فوق روان کننده‌های پلیمری)، رنگدانه‌ های شیمیایی یا پیگمنت ها )دارای رنگ های مختلف از قبیل: مشکی، سفید، قرمز، زرد، قهوه ای، آبی و سبز (اکسید کروم) می‌باشند که علاوه بر مصرف در تولید موزاییک پلیمری در صنایع رنگ، پلاستیک و کاشی نیز مصرف می‌شوند(.

ترکیبات پلیمری و افزودنیهای شیمیایی و معدنی (فوق روان کننده ها و سیمان) چسبندگی بین تمام اجزاء را ایجاد کرده و مقاومت موزاییک پلیمری سمنت پلاست را تامین نموده و رنگ‌دانه‌ ها که مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش و محیطهای قلیایی می‌باشد رنگ مورد نظر را به این مصالح می‌دهد. ترکیبی که از این راه به دست می‌آید در قالب‌هایی از جنس سیلیکان، ABS و لاستیک با طرحهای بسیار متنوع ریخته می‌شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران