فروش و نصب درب و پنجره دوجداره و کرکره برقی در تهران

در تهران ، تهران

معرفی مرکز فروش و نصب درب و پنجره دوجداره و کرکره برقی در تهران

🔴 حسین محمدعلیها

🔹 حسین محمدعلیها یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و نصب درب و پنجره دوجداره و کرکره برقی در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حسین محمدعلیها :

✅ نصب کرکره برقی و پنجره های دوجداره وین تک

✅ پنجره های ترمال برگ در هر رنگ دلخواه مشتری

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  آزادگان پادگان بازار بزرگ آهن مکان فاز ۴ مرکزی پ ۷۸۵

خواص درب و پنجره دو جداره چیست؟

مزایای درب و پنجره دو جداره در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از طرفی نوع درب و پنجره در نمای کلی ساختمان، نقش مهمی دارد. برای انتخاب شکل و جنس پنجره‌ها، ابتدا نوع آب و هوای منطقه در نظر گرفته می‌شود بعد از آن بر اساس سلیقه معمار، محل پنجره‌ها مشخص می‌شوند. یکی از مهم‌ترین مزایای درب و پنجره دو جداره، جلوگیری از اتلاف انرژی می‌باشد چرا که در فصل سرما، گرمای خانه به بیرون منتقل نمی‌شود و همچنین در فصل گرما، هوای خنک و مناسب اتاق‌ها بهتر تأمین می‌گردد. به علاوه درباره مزایای درب و پنجره دو جداره می‌توانیم به عایق بودن این پنجره‌ها در مقابل آلودگی‌های صوتی اشاره کنیم. حالا دیگر معماران و مهندسان می‌دانند که بیش از ۴۰ درصد از انرژی داخل ساختمان (گرما) از طریق درب و پنجره‌ها به هدر می‌رود. اهمیت صرفه جویی در انرژی، باعث شده است که راه چاره‌ای برای این مشکل اندیشیده شود. درب و پنجره‌های دو جداره به خوبی این مشکل را حل کرده‌اند و هر ساختمانی که بر اساس استاندارد‌های روز ساخته می‌شود، دارای درب و پنجره دو جداره می‌باشد. حتی بسیاری از ساختمان‌های قدیمی با تعویض درب و پنجره‌های معمولی، در انرژی صرفه جویی می‌کنند و محیط آرام‌تری بوجود می‌‌آورند.

خواص درب و پنجره دو جداره
خواص درب و پنجره دو جداره باعث شده است که از این نوع درب و پنجره‌ها به طور گسترده استفاده شود. از جمله خواص درب و پنجره دو جداره می‌توانیم به عایق بودن آن‌ها در برابر گرما، اشاره کنیم. این مزیت باعث شده است انرژی به میزان کمتری هدر برود و همچنین گرم کردن خانه در فصل زمستان بسیار آسان‌تر باشد. درز‌ها و مجرا‌های بسیاری در ساختمان وجود دارند که باعث اتلاف انرژی گرمایی می‌شوند ولی مهم‌ترین آنها، درب و پنجره‌ها می‌باشند که درب و پنجره‌های دو جداره این مشکل را حل کرده‌اند. از دیگر خواص در و پنجره دو جداره می‌توانیم به عایق بودن آن‌ها در برابر آلودگی صوتی اشاره کنیم. خانه‌هایی که از این نوع درب‌ها و پنجره‌ها استفاده می‌کنند، آرامش بیشتری دارند زیرا سر و صدا‌های بیرونی به خانه منتقل نمی‌شوند و اگر ساختمان در نزدیکی خیابان یا مکان‌های شلوغ دیگر باشد، درب و پنجره‌های دو جداره، مانع ورود آلودگی صوتی به داخل ساختمان می‌شوند. مزیت بعدی که باعث استفاده بیشتر از درب و پنجره دو جداره شده است، زیبایی رنگ و طرح آن‌ها است. البته بسیار اهمیت دارد که جنس این درب و پنجره‌ها آلومینیوم باشد یا upvc چرا که نوع دوم، در طی سال‌ها، تغییر رنگ نمی‌دهد و همیشه به زیبایی روز اول باقی می‌ماند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران