بهترین مرکز نقاشی صنعتی و ساختمانی در شهرک صنعتی شمس آباد – تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز نقاشی صنعتی و ساختمانی در شهرک صنعتی شمس آباد – تهران

🔴 نبی احمدی

🔹 نبی احمدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نقاشی صنعتی و ساختمانی در شهرک صنعتی شمس آباد – تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات نبی احمدی :

✅ نقاشی صنعتی و ساختمانی

✅ کار با مصالح انجام میشود /دستگاه هم رنگ میشود

و…

 

🔸 شماره تماس  09198813069

 

تفاوت رنگ های در نقاشی صنعتی و ساختمانی چیست؟

رنگ های ساختمانی
رنگ روغنی
رنگهای روغنی عمدتا در دیوارهای داخلی ساختمانهای مسکونی اعمال می شود. این رنگها معمولاً در سه لایه، یعنی آستر، زیرپوش و پوشش نهایی اجرا می شوند. رنگ های روغن عمدتا در دو نوع براق و مات موجود است. رنگ روغنی براق بر روی سطوح صاف اعمال می شود. از طرف دیگر، رنگ مات به سطوحی که از قبل بتونه کاری شده است اعمال می شود. بهترین چیز در مورد رنگ روغنی این است که دوام بیشتری دارد.

رنگ پلاستیک
این نوع مواد رنگی شامل انواع مختلف پلاستیک به عنوان پایه و آب به عنوان رقیق تر است. به دلیل در دسترس بودن طیف گسترده ای از رنگها و ظاهر و احساس جذاب ارائه شده، این نوع رنگ بیشتر در رنگ آمیزی فضای داخلی خانه های مدرن استفاده می شود. علاوه بر این، این نوع رنگ اغلب برای نقاشی فضای داخلی ساختمان فضاهای تجاری مانند نمایشگاه ها، سالن های نمایش و غیره استفاده می شود.

رنگ اکریلیک
رنگ اکریلیک از با کیفیت ترین رزین هایی که بر پایه آب هستند ساخته می شود و به نسبت رنگ های روغنی سریع تر خشک می شود. این رنگ هم برای رنگ آمیزی نمای خارجی و هم سطوح داخلی به کار می رود. این رنگ ها به دلیل خاصیت ارتجاعی خود مقاومت بالایی در برابر ترک های سطحی دارند و اگر لکه یا آلودگی بر روی آنها ایجاد شود به راحتی پاک می شود.

رنگ صنعتی
نقاشی تجاری و نقاشی صنعتی هر دو شامل نقاشی یک ساختمان برای اهداف تجاری است، اما هر دو انجام این کار با در نظر گرفتن اهداف مخالف است. با توجه به اهداف مختلف نقاشی تجاری و نقاشی صنعتی، یک شرکت نقاشی به روشهای مختلف به آنها نزدیک می شود. نقاشی تجاری شامل نقاشی مشاغلی است که مشتریان در آن حضور خواهند داشت، نمونه ای از این نوع فروشگاه های خرده فروشی است. مهم است که رنگ مورد استفاده دوام داشته باشد، اما به همان اندازه مهم است که احساس مثبتی را در مشتریانی که آن را مشاهده می کنند، ایجاد کند. از بسیاری جهات، کار نقاشی تجاری مشابه کار نقاشی ساختمانی است، فقط در مقیاس بزرگتر. از طرف دیگر، نقاشی صنعتی همه چیز در مورد عملکرد بیش از فرم است، بلکه در مورد ایجاد یک لایه با دوام از رنگ است که در برابر شرایط سخت مقاومت خواهد کرد.

رنگ صنعتی نوعی رنگ است که باید در محیطی انجام شود که برای هر نوع ساخت استفاده می شود. ساختمانهایی که مطابق با این روش رنگ آمیزی می شوند، ساختمانهایی نیستند که مشتریان یا سایر افراد در هر زمان در آن به سر ببرند. به همین دلیل، هرگونه زیبایی شناسی مسئله ای نیست و در عوض تمرکز بر روی دوام ترین و ماندگارترین پوشش رنگ تا آنجا که ممکن است ایجاد می شود. برخلاف رنگ آمیزی صنعتی یک ساختمان، بسیاری از شرکت ها به جای استفاده از لاتکس، از رنگ روغنی استفاده می کنند. مدت زمان خشک شدن رنگ های روغنی بیشتر است اما ماندگاری آنها بیشتر است.

بهترین روش نقاشی صنعتی چیست؟
رنگ صنعتی و نحوه رنگ آمیزی آن: نقاشی صنعتی لازم نیست به اندازه نقاشی تجاری “زیبا” باشد، اما رنگ ها و تکنیک های استفاده شده باید آزمایش زمان را داشته باشند. رنگ آمیزی کارخانه و انبار معمولاً کار بسیار بزرگی است و صاحبان مشاغل نمی خواهند هر چند سال یکبار رنگ آمیزی کنند!

چند روش مختلف‌ برای نقاشی صنعتی وجود دارد که توسط متخصصان برتر استفاده می شود. برای نقاشی صنعتی اغلب باید از جرثقیل و وسایل ایمنی استفاده کرد تا به آن مکانهای صعب العبور برسید. پیمانکاران نقاشی که استخدام می کنید باید در همه این روش ها بسیار باتجربه باشند.

مشاغل تولیدی و انبارداری معمولاً با جابجایی ماشین آلات، وسایل نقلیه و کارگران، ترافیک زیادی دارند. نقاشان صنعتی معمولاً به جای رنگ لاتکس از رنگ های روغنی استفاده می کنند. خشک شدن آنها ممکن است بیشتر طول بکشد، اما بسیار با دوام هستند. نقاشان صنعتی همچنین باید در زمینه رنگ آمیزی کف – پوشش اپوکسی و سایر فنون خبره باشند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران