تدریس عربی از پایه تا دانشگاه در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی تدریس عربی از پایه تا دانشگاه در مشهد

🔴 مجید آل حسین

✅تدریس خوشنویسی خط خودکاری
دارای مدرک خوش ازانجمن خوشنویسان ایران
✅سخنران ومشاور
دارای مدرک مشاوره
مدرک دکترا معادل (حوزوی)
تامقطع دانشگاه

دارای مدرک مشاوره ازخانه روانشناسی مشهد زیر نظر وزارت علوم وتحقیقات
جلسات سطح شهرمشهد

نویسنده کتاب بهترین راههای خوشبختی ازدیدگاه نهج البلاغه(چاپ پنجم)
دارای مدرک نهج البلاغه از دانشگاه امام صادق تهران
نویسنده کتاب عربی به روش نوین

تدریس عربی توسط نویسنده ودبیر عربی با ۱۲ سال سابقه تدریس.

 

 

🔸 شماره تماس ۰۹۳۸۳۲۷۷۷۶۷

🔸 آدرس مشهد

 

اهمیت یادگیری زبان عربی: فرصت شغلی در مراکز علمی و تجاری

به نظرتان آشنایی با زبان اسلام دلیلی بر اهمیت یادگیری زبان عربی نیست؟ خب! پس باید بگوییم اهمیت یادگیری زبان عربی فقط آشنایی با زبان اسلام نیست! دلیل دیگر اهمیت یادگیری زبان عربی، فعالیت در مراکز علمی یا در جایگاه کارشناس فروش در مراکز تجاری از زمینه‌های کار در کشور ایران است.
1. اهمیت یادگیری عربی در مراکز علمی:

سخت نگیرید منظور از کار در مراکز علمی، کارهای پژوهشی سنگین و طاقت فرسا نیست بلکه منظور، کار در مراکز علمی مثل دانشگاه‌ها یا آموزشگاه‌ها در حیطه آموزش زبان عربی است.

کار در دانشگاه می‌تواند با عنوان و جایگاه‌های مختلف و در جای‌جای چارچوب تشکیلاتی این مراکز علمی وجود داشته باشد. چه بسا بتوانید فقط با داشتن یک مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در یکی از دانشگاه‌های خوب سطح کشور فقط به واسطه دانستن زبان عربی جایگاه مناسبی را از آن خود کنید. مهم درخواست نسبتاً بالای مراکز علمی در زمینه کار برای نیروهای مسلط به زبان عربی است.

این فرصت در چند سال اخیر با توجه به روی آوردن دانشجویان عراقی و لبنانی به دانشگاه‌های ایران به شدت تقویت شده است. و تا زمانی که ارتباطات سیاسی مطلوب است ادامه خواهد داشت و مطمئن باشید روز به روز بهتر خواهد شد.
2. کارشناس فروش

و اما برایتان بگوییم از اهمیت یادگیری عربی در بازار! از جمله موقعیت‌های شغلی بسیار مناسب برای کسانی که مسلط به زبان عربی هستند. جایگاه کارشناس فروش برای شرکت‌های تجاری در داخل ایران است!

مشتری‌های عرب زبان عموماً از نمایندگی‌ها و از فروشنده‌های جزء خرید می‌کنند. پس شرکت‌ها مجبورند برای ایجاد ارتباط با آن‌ها، تعداد زیادی نیروی مسلط به زبان عربی استخدام کنند. و شما به راحتی می‌توانید یکی از این همین کارشناسانی باشید که درصدی از فروش شرکت را به صورت دلاری کسب می‌کنند!
3. آموزش زبان عربی را دست کم نگیرید:

یکی دیگر از مهم‌ترین فرصت‌های شغلی برای کسانی که مقداری با فضاهای دیجیتالی و شبکه‌های اجتماعی آشنایی دارند آموزش زبان عربی است. این آموزش می‌تواند به همه مردم جهان صورت بگیرد. نیازی هم نیست زبان کسی که به او عربی یاد می‌دهیم را بدانیم!

شاید تولید محتوای این قسمت از آموزش مقداری زمان‌بر و هزینه‌بر باشد. و بازدهی‌اش طول بکشد اما این تضمین را به شما می‌دهیم که در صورت بازدهی چند صدبرابر هزینه‌ای که برای ضبط و تهیه آموزش‌ها کرده‌اید به شما باز می‌گردد.
آموزش به فارسی زبانان:

از جمله این مخاطبین خود ایرانی‌ها هستند. که به راحتی (با زبان واسطه فارسی) یک آموزش درجه یک مکالمه عربی البته با چاشنی تدوین و مقداری کار دیجیتالی از شما دریافت می‌کنند. این فعالیت‌های آموزشی می‌تواند در اینستاگرام، یوتیوب یا پلتفرم‌های آموزشی صورت بگیرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران