خرید ، فروش و تعمیر موبایل و خدمات اینستاگرام در نسیم شهر – تهران

در تهران ، نسیم شهر

معرفی خرید ، فروش و تعمیر موبایل و خدمات اینستاگرام در نسیم شهر – تهران

🔴 موبایل عباس

🔹 موبایل عباس یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید ، فروش و تعمیر موبایل و خدمات اینستاگرام در نسیم شهر – تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات موبایل عباس :

✅ تعمیرات تخصصی؛نرم افزار،سخت افزار

✅ بازگردانی انواع پیج اینستاگرام

✅ فروش موبایل (فقط اصلی)باضمانت

✅ لوازم جانبی:قاب،شارژر،گلس،هنزفری،otg.کابل شارژر

✅ تعمیرات سریع موبایل به صورت تخصصی

✅ فروش کابل شارژ اصلی

✅ فروش کابلaux

✅ پخش قطعات

✅ همه مدل قاب

✅ همه مدل شارژر

✅ همه مدل گوشی

و….

🔹 هرچی که نیاز داری بیا موبایل عباس

🔹 دوستان لطفا حضوری تشریف بیارید هر سوالی داشتید درخدمتم

🔹 قیمت هامونم خیلی مناسبه وکیفیت کارهم تضمینی

🔹 بایک بار امتحان مشتری ثابت میشید☹

 

🔸 شماره تماس 09198888824

🔸آدرس تهران – نسیم شهر ؛خیابان اول نبش کوچه شهید کریمی پلاک ۱۰۰موبایل عباس

 

 برخی از علایم خرابی موبایل چیست؟

 نمایان شدن خطوط رنگی عجیب روی ال سی دی

یکی از مشکلاتی که به تازگی خیلی زیاد در ال سی دی گوشی های موبایل رخ می‌دهد و می‌تواند نشانه‌ و علائمی مبنی بر خراب شدن LCD باشد مربوط به نمایان شدن خطوط رنگی عجیب (عموما سبز رنگ) بر روی صفحه نمایش گوشی خواهد بود. این خطوط سبز رنگ ممکن است دائمی یا موقتا روی صفحه گوشی نمایان شوند و در برخی مواقع دیده شده که با ریستارت دستگاه یا خاموش نگه داشتن آن برای مدت زمان چند ساعت برطرف می‌شود. اگر خطوط این چنینی روی صفحه نمایش گوشی شما به وجود آمده، این مشکل را اکیدا جدی بگیرید و مطمئن باشید در عملکرد ال سی دی موبایلتان اختلالی به وجود آمده که می‌تواند در آینده منجر به سوختن کامل LCD یا حتی تاچ موبایل شود.

کاهش سرعت و دقت عملکرد تاچ

تاچ گوشی های موبایل در واقع لایه‌ای حساس به فشار است که روی پنل ال سی دی نصب شده و امکان تعامل مستقیم شما با دستگاه را فراهم می‌کند. زمانی که شما بخشی از محتوای روی صفحه نمایش گوشی را لمس و انتخاب می‌کنید، تاچ گوشی است که مکان لمس شده را شناسایی و در نهایت دستور انجام اقدام مناسب را امکانپذیر می‌سازد. متاسفانه بروز اختلال در عملکرد تاچ گوشی ها خیلی شایع است و علائم و نشانه هایی هم وجود دارند که می‌توانند قبل از خرابی کامل تاچ نمایان شوند. یکی از این علائم مربوط به کاهش سرعت و دقت عملکرد تاچ می‌شود.
به عنوان مثال اگر برای انتخاب گزینه و آیتم های روی صفحه نمایش گوشی باید چند مرتبه روی آن ضربه بزنید یا گاها آیتم های روی صفحه به اشتباه انتخاب می‌شوند، مطمئن باشید تاچ گوشی ضعیف شده و احتمال خراب شدن آن در آینده نزدیک وجود دارد. کاهش سرعت عملکرد و زمان پاسخگویی هم از دیگر نشانه های خرابی تاچ گوشی های موبایل است. منظور از زمان پاسخگویی در واقع تاخیر و بازه زمانی است که باید مابین لحظه انتخاب آیتم و انجام دستور لازم طی شود. این مدت زمان باید کمتر از چند دهم ثانیه باشد، در غیر این صورت تاچ گوشی ضعیف شده و احتمال خراب شدن آن در آینده نزدیک دور از انتظار نخواهد بود. پس همیشه به عملکرد تاچ گوشی و سرعت و دقت آن توجه ویژه‌ای داشته باشید چو هرگونه اختلال در عملکرد تاچ می‌توان نشانه‌ای مبنی بر احتمال خرابی موبایل در آینده نزدیک باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران