فروش کالا و تجهیزات پزشکی و بهداشتی محمودی در سقز

در کردستان ، سقز

معرفی فروش کالا و تجهیزات پزشکی و بهداشتی محمودی در سقز

🔴 عبدالمجید محمودی

🔹 عبدالمجید محمودی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش کالا و تجهیزات پزشکی و بهداشتی محمودی در سقز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات عبدالمجید محمودی :

✅ فروش تجهیزات پزشکی

✅ دوره اموزشی مراقبت از پوست ،مو،دهان و دندان

✅ فروش تجهزات زیبایی

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس کردستان ،سقز ،بلوار حافظ ،۱۰۰ متر بالاتر از میدان دخانیات

تجهیزات پزشکی چیست ؟

در جوامع مختلف، سوال ” تجهیزات پزشکی چیست ” جواب های مختلفی دارد. اما، به طور کلی به تمام ابزارها (tools)، وسایل (devices) و تجهیزاتی (equipment) که در حوزه ی پزشکی از آن ها استفاده می شود، تجهیزات پزشکی گفته می‌شود.

پرکاربردترین تجهیزات تشخیصی

در زیر از پرکاربردترین تجهیزات و دستگاه های تشخیصی مورد استفاده در محیط های پزشکی نام برده ایم :

دستگاه های تصویربرداری پزشکی : تصویربرداری پزشکی، یک نوع فناوری است که برای دیدن اجزای داخلی بدن انسان، مورد استفاده قرار می گیرد. تصویر بصری تولید شده توسط تجهیزات پزشکی، برای تشخیص تغییرات و آسیب ها و بررسی وضعیت بیمار، استفاده می شود. از انواع تجهیزات تصویربرداری پزشکی، دستگاه های رادیوگرافی (دستگاه اشعه ایکس)، توموگرافی کامپیوتری (CT Scan)، تصویربرداری با تشدید مغناطیسی (اسکن MRI)، سونوگرافی و اکوکاردیوگرافی را می توان نام برد.
داپلر (doppler)
پالس اکسی متری (pulse oximeter)
و …

تجهیزات پزشکی درمانی

تجهیزات درمانی به هر نوع وسیله ی پزشکی یا ابزاری گفته می شود که برای درمان یک بیماری خاص طراحی شده است. این فناوری، از تکنولوژی مدرن برای رفع هرگونه ناهنجاری در خصوص عملکرد اندام ها و یا بافت های آسیب دیده در بدن، استفاده می کند. این دسته، همچنین می تواند شامل لوازم جراحی طراحی شده برای درمان در شرایط خاصی باشد که نیاز به انجام هر نوع عمل جراحی دارند.

نمونه هایی از تجهیزات متداول درمانی پزشکی در زیر آورده شده است. این تجهیزات معمولا در کلینیک ها و بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

پمپ های تزریق : این نوع از تجهیزات، در محیط بیمارستان استفاده می شود. پمپ تزریق، برای تزریق دارو، مایعات و سایر انواع درمان جهت ورود به سیستم گردش خون بیمار طراحی شده است. از این دستگاه پزشکی با استفاده از سوزن به صورت درون رگی استفاده می شود، اما امکان تزریق اپیدورال یا شریانی نیز وجود دارد. این دستگاه کاملا قابل کنترل است، زیرا در مدت زمان معینی مقدار کنترل شده ای از مایعات را به سیستم خون بیمار تزریق می کند.
ماشین های جراحی LASIK: استفاده از فناوری LASIK در درجه ی اول برای درمان بیماری های چشم استفاده می شود. این ماشین در درمان بیمارانی که از نزدیک بینی، دوربینی یا آستیگماتیسم رنج می برند، موثر است.
لیزرهای پزشکی: لیزر یک فناوری انقلابی است که در زمینه پزشکی برای درمان بیماری های مختلف استفاده می شود. دستگاه لیزر برای کاربردهای بالینی، تابش الکترومغناطیسی با طول موج های مشخص و متفاوتی ساطع می کند. این طول موج ها از نظر سطح انرژی و مدت زمان پالس متفاوت هستند. تنظیمات میزان و شدت طول موج ها، توسط پزشک معالج در حین درمان تعیین می شود.

علاوه بر مواردی که گفته شد، تجهیزات درمانی مورد استفاده برای اقدامات جراحی شامل موارد زیر است:

دامنه های تشخیصی
کلاه های جراحی، روپوش ، دستکش یا عینک ( برای تیم جراحی )
گاز و پارچه (برای بیماران)

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران