فروش دستگاه لیزر و ژل بوتاکس در خرم آباد – لرستان

در لرستان ، خرم آباد

معرفی فروش دستگاه لیزر و ژل بوتاکس در خرم آباد – لرستان

🔴 حمیدرضا سهرابی

🔹 حمیدرضا سهرابی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش دستگاه لیزر و ژل بوتاکس در خرم آباد – لرستان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 اولین وارد کننده ژل و بوتاکس اصلی در استان لرستان

🔹 تزریق ژل و بوتاکس اصلی وتمام برندهای معروف وبه روز دنیازیر نظر پزشک متخصص زیبایی از ما بخواهید

🔹 اولین نمایندگی رسمی دستگاهای لیزر و زیبای در استان لرستان دستگاه لیزر موهای زائد بدن دستگاه هایفو دستگاه RF

🔹 نقش لب در زیبایی و جذابیت صورت بر کسی پوشیده نیست اما همه به شکل مادرزادی از زیبایی لب برخوردار نیستند. امروزه با پیشرفت دانش و تکنولوژی در همه زمینه‌ها از جمله زیبایی، داشتن لب‌های دلخواه و زیبا دیگر یک رویا نیست.

🔹 تزریق ژل لب یکی از تزریقات زیبایی است که ظرافت‌های خاص خود را دارد.

🔹 زیرنظر پزشک مجرب ومتخصص زیبایی خانم حیدری این کارراانجام دهید.

 

🔸 شماره تماس ۰۹۱۶۰۵۲۷۰۰۱

🔸 شماره تماس ۰۹۳۰۸۳۹۷۰۰۱

🔸 شماره تماس ۰۹۱۶۰۱۹۴۰۰۷

🔸آدرس لرستان،خرم اباد

دستگاه لیزر موهای زائد چیست ؟

لیزرها دستگاه هایی هستند که غالباً با اشعه های حرارتی نامرئی مادون قرمز می باشد که با شدت فراوان متمرکز شده است و به صورت خطی به نقطه مورد نظر تابش می شود. تفاون لیزر با نور معمولی در آن است که نور معمولی شامل طیف نوری مادون بنفش تا مادون قرمز است و بازه ی طویل تری دارد. اما لیزر متمرکز شدن و نقطه ای شدن اشعه مادون قرمز بوده و کانون حرارتی بسیار گرم تری نسبت به نور معمولی دارد و همانند نور پخش نمیشود. کاربرد لیزر برای پزشکی حدودا از 47 سال قبل یعنی از سال 1970 آغاز شده است و تا به امروز در حال تکمیل و بهتر شدن می باشد.
درک کامل از تکنولوژی‌های از بین بردن موهای زائد

قاعده اصلی در از بین بردن موهای زائد هماهنگی با طول موج نور و مدت زمان پالس در هدف مشخص که معمولا ملانین و فولیکول مو هستند، خواهد بود. تلاش می‌شود تا بافت کنار مو کاملا نادیده گرفته شود. ملانین دلیل اصلی و طبیعی رنپ پوست و البته مو در انسان‌ها است.
انواع دستگاه‌های لیزر کلینیکی

انواع دستگاه لیزر مو زائد حرفه‌ای در کلینیک‌ها با قرار دادن فولیکول‌های مو در معرض پالس‌‌ها و امواج لیزر قدرتمند، سبب ضعیف شدن آن‌ها و حذف تدریجی موهای زائد می‌شوند. معمولا بهترین دستگاه لیزر موهای زائد مبتنی بر یکی از سه تکنولوژی الکساندرایت، دایود و Nd-YAG است که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:
لیزر الکساندرایت

دستگاه لیزر الکساندرایت با نام الکس نیز شناخته‌شده و از آن در بسیاری از کلینیک‌های زیبایی استفاده می‌شود. متخصصان با در نظر گرفتن رنگ پوست و مو افراد درجه مناسب را تنظیم کرده و در صورت لزوم برای پوست‌های تیره در طول درمان از سیستم‌های خنک‌کننده استفاده می‌کنند به‌طورکلی فولیکول مو بر اساس وضعیت بالینی مراجعه‌کننده در معرض انواع طول‌موج دستگاه‌های لیزر الکساندرایت قرارگرفته و پس از تکمیل دوره درمان از بین می‌روند.Alma،Orion و Cuter از انواع دستگاه لیزر مو زائد الکساندرایت بشمار می‌آیند.
لیزر دایود

انواع دستگاه لیزر مو زائد توسط پزشک متخصص و بر اساس تناژ رنگ پوستی افراد انتخاب می‌شوند. در مقایسه لیزر الکساندرایت با دایود ، دستگاه دایود مناسب‌ترین گزینه برای تناژ پوستی و رنگ مو‌های اکثریت ایرانیان است. ازآنجایی‌که تکنولوژی طراحی‌شده در این دستگاه رنگ‌دانه‌های فولیکول‌های مو را هدف قرار می‌دهد، اثربخشی آن بر روی موهای تیره بسیار بیشتر است. به دلیل نتایج مناسب و رضایت‌بخش مراجعین پس از درمان با آن، تمایل به خرید دستگاه لیزر دایود همواره بالا بوده است. به همین دلیل لازم است در صورت تمایل برای مشاوره خرید دستگاه لیزر دایود و همچنین خرید دستگاه لیزر دایود دسته دوم از افراد متخصص و باتجربه کمک بگیرید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران