بهترین مرکز فروش لوله و اتصالات ساختمانی در تهران – بازار آهن شادآباد

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز فروش لوله و اتصالات ساختمانی در تهران – بازار آهن شادآباد

🔴 وحید ترکچین

🔹 وحید ترکچین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش لوله و اتصالات ساختمانی در تهران – بازار آهن شادآباد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات وحید ترکچین :

✅ فروش کلیه لوله و اتصالات ساختمانی از قبیل تک لایه ( آذین،اسپادانا،یزدبسپار)پنج لایه (نیوپایپ،ایزوپایپ) فاضلابی (سمنان گستر،پارس پلاست،یزدان،تهران )

✅ لوله و اتصالات گازی،شیرآلات و غیره

و…

 

🔸 شماره تماس  09129585176

🔸 شماره تماس  09358540919

🔸 شماره تماس  02166801923

🔸 آدرس  تهران.بازار آهن شادآباد.جنب بهاران یک .نبش بلوک ۳۵

 

لوله چیست؟

لوله یک قطعه استوانه‌ای شکل تو خالی است که برای انتقال جریان سیالاتی مانند آب و گاز که در تأسیسات ساختمان‌های مسکونی و محیط‌های بزرگ صنعتی نصب می‌شود. کارخانجات تولید پایپ، در مراحل تولید از موادی مانند آهن، پلاستیک، فولاد و مواد پلیمری استفاده می‌کنند. هر کدام از لوله‌ها با توجه به جنس و مواد اولیه، کاربرد خاص خود را دارند.

برخی از افراد تصور می‌کنند که تیوپ (لوله) باید ظاهری گرد داشته باشد، اما باید بدانید که پایپ‌ها در قالب‌های شش ضلعی و حتی مربعی شکل تولید می‌شوند. این مدل از اشکال اغلب در لوله‌های از جنس فولاد دیده می‌شود. تیوپ‌ها با توجه بر اساس جنس تولیدی، مزایا و ایراداتی دارند که در این مقاله به آن‌ها اشاره می‌کنیم. اگر می‌خواهید از قیمت انواع لوله مطلع شوید، می‌توانید به صفحه لیست قیمت لوله مراجعه کنید.

کاربرد لوله‌ها در صنایع مختلف و ساختمان سازی
همان طور که می‌دانید لوله‌ها یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای پیرامون ما هستند که می‌توانند مایعات و گازها را به خوبی از خود عبور دهند. لوله‌هایی که در زمینه انتقال مایعات استفاده می‌شوند، معمولاً مواد بهداشتی مثل آب را از جایی به جایی دیگر انتقال می‌دهند. کارخانجات برای ساخت لوله‌هایی با این عملکرد از مواد اولیه پلاستیکی و فلزی استفاده می‌کنند. سایر مدل‌های برای انتقال پسماندهای شهری و مواد شیمیایی کارخانه‌های صنعتی کاربرد دارند، جنس این گونه پایپ‌ها از فولاد و پلی اتیلن می‌باشد.

محصولات مرتبط

برخی از لوله‌ها تنها مختص انتقال سیالی مانند گاز هستند و می‌توانند انواع مواد گازی را از خود عبور دهند. مواد اولیه و جنس تشکیل دهنده این گونه لوله‌ها، از آلیاژهای خاص فولادی است، به همین جهت می‌توان از آن‌ها برای انتقال مواد گازی در پالایشگاه‌ها و بخش‌های پتروشیمی استفاده کرد. طراحی این مدل از پایپ‌ها به گونه ای است که بتوانند بیشترین فشار را تحمل کنند و در زمان انتقال مواد گازی از مکانی به مکانی دیگر دچار مشکل نشوند. بسیاری از شرکت‌های پتروشیمی و کارخانجات صنعتی این روزها از تیوپ‌های فلزی استفاده می‌کنند، چرا ترکیبات و مواد اولیه آن از بهترین آلیاژهای مقاوم فولادی می‌باشند.

انواع لوله و اتصالات آن
پایپ‌های با توجه به مواد سازنده و کاربردهایی که دارند، در اندازه‌ها و قطرهای گوناگونی تولید می‌شوند، نامی یا سایز قطر خارجی لوله‌ها یکی از معیارها و مشخصات بسیار مهمی است که با قدرت دوام و فشار پایپ‌ها ارتباط مستقیم دارد. به همین کارخانه‌های تولید لوله، این وسیله کارآمد را از کوچک‌ترین سایز یعنی ۳ اینچ تا بزرگ‌ترین اندازه قطر یعنی ۶۵ اینچ تولید می‌کنند. پایپ‌ها با توجه به اندازه قطر و مشخصاتی که دارند در بخش‌های مختلف قابل استفاده می‌باشند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران