نصب سریع داربست فلزی در تهران و کرج

در تهران ، تهران

معرفی نصب سریع داربست فلزی در تهران و کرج

🔴 رضا جوادی

🔹 رضا جوادی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نصب سریع داربست فلزی در تهران و کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رضا جوادی :

✅ نصب سریع

✅ با اکیپ مجرب

✅ در سریع ترین زمان

✅ در تمام مناطق استان تهران و کرج

و….

 

🔸 شماره تماس 09125967348

🔸آدرس تهران ،شهرقدس،سی متری شورا جنوبی خیابان شهید محمدزاده پلاک ۱۰۴

معرفی تکمیلی نصب داربست

نصب داربست از پیش نیازهای انجام کار در ارتفاع به منظور دسترسی به بنا و حفظ و نگهداری کارگران یا مصالح در ارتفاع می باشد. اجرای داربست برای کارهایی همچون نماکاری ساختمان ، نقاشی ، بازسازی و … مورد استفاده قرار می گیرد. داربست بر اساس جنس لوله های مورد استفاده به انواع داربست فلزی و چوبی دسته بندی می گردد که امروزه استفاده از نوع چوبی آن تقریبا منسوخ شده است. در این بخش به معرفی خدمات نصب داربست فلزی ، نصب داربست بدون لوله ، نصب داربست مدولار ، نصب اسپیس فریم ، نصب جک سقفی ، کفراژبندی ، کلایمر ، نصب پله داربستی ، اجاره چهار پایه متحرک و اجاره داربست فلزی و همین طور لیست شرکت های ارائه دهنده این خدمات پرداخته شده است. امکان مقایسه قیمت نصب داربست و اجرت نصاب داربست با توجه به نیاز کاربران وجود دارد. کاربران محترم می توانند نوع خدمت مورد نظر خود را به همراه هزینه نصب داربست مشاهده کرده و بهترین خدمات و قیمت را برگزینند.

داربست ساختاری است موقتی شامل یک یا چند جایگاه ، اجزای نگهدارنده ، اتصالات و تکیه گاه ها که در حین اجرای هر گونه عملیات ساختمانی ، به منظور دسترسی به بنا و حفظ و نگهداری کارگران یا مصالح در ارتفاع ، مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع در کلیه عملیات ساختمانی که امکان انجام آنها از روی زمین و یا کف طبقات ساختمان و یا با استفاده از نردبان به طور ایمن و بدون خطر امکان پذیر نباشد باید از نصب داربست بهره جست.

داربست فلزی از اجزای مختلفی همچون استانداردها ، لوله افقی (Ledger) ، لوله مهاری (Brace) ، لوله زیر تخته ای ،‌ بست ها و … تشکیل می شود. شایان ذکر است که نصب داربست و نیز جمع آوری و یا ایجاد تغییرات اساسی در آنها باید تحت نظارت شخص ذیصلاح و به وسیله اشخاصی که آموزش داربست بندی دیده و در این کار مهارت و تجربه کافی دارند، انجام گردد.

مقررات کلی نصب داربست

کلیه متعلقات داربست نصب شده ، باید پیش از شروع و پس از اتمام کار توسط کارگران و در فواصل معین دوره ای ، بازرسی و کنترل گردد.
همان طور که پیش تر نیز ذکر گردید، برپایی، جمع آوری، نگهداری و هر گونه تغییر در سازه داربست فلزی باید تحت نظارت و سرپرستی شخص ذیصلاح انجام گردد. شخص ذیصلاح باید از استحکام کافی سازه داربست فلزی نصب شده ، پیش از شروع کار، هنگام تعویض اجزا، هنگام وقفه طولانی در استفاده از آن یا قرار گرفتن در شرایط جوی نامساعد، اطمینان حاصل نموده و مستندات تایید استحکام داربست نصب شده مذکور باید در کارگاه و شرکت مجری نگهداری شود.
همه داربست ها به جز داربست نردبانی باید دارای کفشک ، پایه ، تیر باربر ، تیر افقی ، میله اتصال ، میله بالایی ، میله میانی ، صفحات پاخور ، حفاظ و راه دسترسی مناسب ، لوله مهار ، بادبند ، بست و اتصال و … باشند.
داربست فلزی نصب شده علاوه بر پایداری و ایستایی لازم باید ظرفیت پذیرش ۴ برابر بار مورد نظر را داشته باشد.
در صورت نیاز به نصب هر گونه تجهیزات روی داربست فلزی ، شخص ذیصلاح باید استحکام، مقاومت و مهار اجزای آن را کنترل و بررسی نموده و مجوز نصب را بر روی داربست صادر نماید.
در صورتی که در حین حمل بار به سمت بالا و پایین امکان برخورد آن با داربست فلزی وجود داشته باشد، سراسر مسیر باید با نرده های حفاظتی عمودی پوشیده شود.
همه داربست ها به جز نردبانی باید از لوله مهار و بادبندهای مناسب به منظور جلوگیری از حرکت جانبی برخوردار باشند.
استفاده از لوله های مهاری و دستک ها برای اتصال به سازه به منظور پایداری و ثبات کامل داربست فلزی نصب شده الزامی است.
در نصب داربست فلزی باید از لوله های فولادی یا فلزی که استقامتی نظیر فولاد دارند، استفاده گردد. این لوله ها باید استحکام کافی را برای نگهداری بار مورد نظر با ضریب اطمینان ۴ داشته باشند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران