ساخت ، تولید و فروش انواع دریچه های انتقال هوا ، ساخت و فروش انواع هود و انواع کانال های هدایت کننده در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی مرکز ساخت ، تولید و فروش انواع دریچه های انتقال هوا ، ساخت و فروش انواع هود و انواع کانال های هدایت کننده در مشهد

🔴 مجموعه غفوریان

🔹 مجموعه غفوریان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ساخت ، تولید و فروش انواع دریچه های انتقال هوا ، ساخت و فروش انواع هود و انواع کانال های هدایت کننده در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه غفوریان :

✅ سازنده انواع هود آلومینیومی گالوانیزه استیل صنعتی رستورانی فست فود کباب پزی کوره ای نمونه کار تهران

✅ انواع دریچه آلومینیومی گالوانیزه دیواری سقفی برگشت لاینر خطی بازدید گل سقفی بازدید شبکه ای بازدید خطی جلو فن کویل کلکتوری

✅ درمدل ها و رنگ های مختلف

✅ ساخت انواع طوق های فلزی طوق های برزنتی میزکار چهارپایه

✅ پخش انواع فن، اگزوز فن، فن قارچی چیلر و غیره

و…

 

🔸 با مدیریت  غفوریان

🔸 آدرس  تهران

هود صنعتی چيست؟

هود صنعتی در مقایسه با هود آشپزخانه عملکرد متفاوتی دارد، همان طور که می دانیم هودهای معمولی در آشپزخانه ها منازل مورد استفاده قرار می گیرند این هودها طی فرایند مکش بوی ناشی از غذا و گرما را از محیط آشپزخانه جمع آوری مرده و از طریق یک کانال به بیرون هدایت می کند. هودهای صنعتی مناسب آشپزخانه های صنعتی و گسترده هستند که به وسیله هود صنعتی عملیات مکش را انجام می دهند. این فرایند به وسیله ی سانتریفیوژ و فن هایی انجام شده که از طریق کانال هایی به هودهای صنعتی متصل هستند.
معمولا از این نوع هودها برای جلوگیری از پراکنده شدن انواع گازهای سوخته و گرمای ناشی از پخت و پز غذا در آشپزخانه های صنعتی استفاده می شود.

انواع هود صنعتی
هودهای صنعتی انواع خاصی دارند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. در ادامه به معرفی انواع هودهای خواهیم پرداخت.

هودهای صنعتی محصور کننده:
این نوع به هودهایی اطلاق می شود که قابلیت جذب ذرات آزاد شده از پخت و پز را داشته و آن را به درون خود می کشد.کارشناسان اعتقاد دارند که هودهای محصور کننده بهترین نوع هودهای صنعتی به شمار می روند. این هودها قابلیت جذب و نگهداری آلاینده ها را در درون خود دارند. از دیگر ویژگی های این نوع هود می توانیم به صرفه جویی در انرژی اشاره کنیم. این هودها برای انجام فرایند و کنترل مکش و تهویه به جریان هوای کمی نیاز دارند. این هودها به علت طراحی خاصی که دارند همه ی اساس مکش و تهویه را اجرا می کنند. این نوع هود به علت ایمن ترین نوع هود برای محیط کار و افراد فعال در آن محیط معرفی شده و علت این امر نیز کمترین احتمال برای درگیر شدن افراد با آلاینده ها را دارد.

هودهای صنعتی بیرونی:
این هودها با نمونه های محصورکننده یک تفاوت اساسی دارند این هودها انتشاردهنده ی آلاینده ها را پوشش نمی دهند. همان طور که در ابتدا اشاره کردیم این نوع هودها در انواع مختلفی ارائه می شوند. برخی از انواع آن ها به هودهای مرکزی و دیواری تقسیم می شوند. یکی از انواع بسیار معروف هودهای صنعتی به هود باکسی معروف است این نوع هود را به شکل جعبه های مربعی طراحی می کنند که بیشترین کاربرد را در اماکنی مانند رستوران ها و فست فودی ها مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل از هود را براساس نوع قرارگیری لوازم پخت و پز که معمولا در کنار دیوار قرار می گیرد،می توانند به دیوار نیز بچسبند از این رو به آن ها هودهای دیواری نیز اطلاق می شود. در برخی موارد این هودها را می توانند بر روی سقف نیز نصب کنند.

هود چکمه ای
نوعی دیگر از این هود به چکمه ای معروف است که شباهت زیادی به هودهای باکسی دارد. با توجه به نوع فعالیت افراد انتخاب می شوند که در دو نوع مختلف عرضه می شوند: نوع اول هودهای مکنده ای هستند که جریان هوا را به شکل مستقیم از محیط خارج کرده و نوع دیگر این هودها تصفیه کننده هستند که بخار و ذرات موجود در هوا را تا حد ممکن گرفته و پس از فرایند تصفیه هوای پاکیزه را وارد محیط می کنند. هودهایی که در آشپزخانه های صنعتی استفاده می شوند به شکل مکنده هستند این نوع از هودها مجهز به فیلترهایی هستند که اجازه ی ورود مجدد هوا را به فضای داخل نمی دهند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران