فروش دستگاه آبلیمو گیر ، آبغوره گیر ، آب گوجه گیر و سبزی خرد کن کیان صنعت در تهران – یافت آباد

در تهران ، تهران

معرفی فروش دستگاه آبلیمو گیر ، آبغوره گیر ، آب گوجه گیر و سبزی خرد کن کیان صنعت در تهران – یافت آباد

🔴 کیان صنعت

🔹 کیان صنعت یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش دستگاه آبلیمو گیر ، آبغوره گیر ، آب گوجه گیر و سبزی خرد کن کیان صنعت در تهران – یافت آباد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 دستگاه آبغوره گیری به علاوه ابغوره با عناوین دستگاه آب نارنج گیری دستگاه آبلیموگیری و دستگاه آب انگور گیری نیز قابلیت استفاده دارد.

🔹 دستگاه آب لیمو اکثرا در جلوی مغازه ها و فضاهای بازار مانند کاربرد دارند و بخصوص برای گرفتن آبلیمو و آبغوره از آن استفاده می شود.

🔹 دستگاه آبلیمو گیری و آبغوره گیری برقی ظرفیت دستگاه : ظرفیت آبگیری لیمو ۷۰۰ کیلوگرم در ساعت و آبگیری غوره ۴۰۰ کیلوگرم در ساعت می باشد.

🔹 مناسب جهت گرفتن آبغوره ، آب لیمو ، آب نارنج

🔹 ابعاد :

🔹 عرض ۷۰ سانتیمتر ، ارتفاع ۱۱۸ سانتیمتر ، طول ۷۰ سانتیمتر و قطر دهنه ۴۳ سانتیمتر

🔹 این دستگاه جهت اب گیری غوره ، لیمو ترش و نارنج وآب انگور مورد استفاده می باشد همچنین برای تهیه شیره گندم سمنو نیز استفاده میشود.

🔹 مشخصات :

🔹 دستگاه دارای موتور دو اسب بخار می باشد ، بدنه آن رنگ الکترو استاتیک بوده و همچنین دستگاه امکان جداسازی تفاله از آب را دستگاه آبلیموگیری و آبغوره گیری با ظرفیت ۴۰۰ تا ۷۰۰ کیلوگرم در ساعت می باشد.

🔹 قدرت موتور : یک تا ۳ اسب بخار تکفاز

🔹 دور موتور : ۱۴۴۰ دور در دقیقه

🔹 وزن دستگاه : حدود ۷۵ کیلوگرم

🔹 سبزی خردکن صنعتی دستگاهی بزرگ و مقاوم است که مناسب کار در مراکز عرضه سبزی و آشپرخانه های بزرگ صنعتی طراحی می شوند، سبزی خردکن صنعتی به دو گروه سبزی خردکن صنعتی سطلی و سبزی خردکن بشقابی تقسیم می شوند.

🔹 قیمت سبزی خردکن صنعتی متناسب با کیفیت ساخت بدنه، موتور دستگاه، ظرفیت دستگاه و برند متغیر است.

🔹 از آنجایی که پیشرفت تکنولوژی بر روی تمام بخش های زندگی تاثیرگذار بوده و بیشتر کارهایی که قبلا به صورت دستی یا با سوخت ذغال و نفت کار می کرده اند امروزه با ساخت یک دستگاه که با برق کار می کند انجام می شوند.

🔹 سبزی خرد کن صنعتی نیز یکی از این وسایل می باشد به این صورت که قبلا افراد حتی برای خرد کردن حجم زیادی از سبزی تعداد افراد بیشتری را برای این کار بکار می گرفتند، اما با ساخت سبزی خرد کن صنعتی این کار به شکلی ساده تر و بدون استفاده از دست صورت می گیرد. دستگاه سبزی خردکن صنعتی ظرفیت بیشتری نسبت به سبزی خردکن های خانگی دارد بنابراین در فروشگاه هایی که فروش سبزی خرد شده دارند از آن استفاده می گردد.

 

🔸 با مدیریت محسن کیان

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس تهران یافت آباد

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران