بهترین مرکز اجاره خرید و فروش کمپرسور هوا در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی بهترین مرکز اجاره خرید و فروش کمپرسور هوا در شیراز

🔴 مجموعه باباخانی

🔹 مجموعه باباخانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجاره خرید و فروش کمپرسور هوا در شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه باباخانی :

✅ اجاره. خرید و فروش کمپرسور هوا (باد) تا قدرت 25 بار انواع کمپرسور باد جهت حفاری (دریل واگن، راسول) جهت حفاری در معدن و پروژه‌ای ساز نگهبان (نیلینگ و حفاری گمانه، شاتکرید) جهت انجام سند پلاس، با کپرسور مجهز به سیستم آبگیر تعیدیه گرفته از پالایشگاه های کشور. پیک رانی و تیغ زدن خط لوله های انتقال نفت و گاز و آب رسانی با کپرسور تا قدرت 25 بار اینگر 1070 آماده همکاری با هم وطنان محترم هستیم. در پناه خدای رحمان یا علی

 

🔸 با مدیریت  باباخانی

🔸 شماره تماس  09173110078

🔸 آدرس  شیراز بلوار چمران جنب استخر انقلاب

 

کمپرسور هوا چیست؟

کمپرسور هوا یک دستگاه پنوماتیک است که با استفاده از موتور الکتریکی، موتور دیزلی یا بنزینی و غیره، نیرو را به یک انرژی بالقوه ذخیره شده در هوای تحت فشار تبدیل می‌کند. درواقع کمپرسورهای هوا با محبوس کردن هوا در یک محفظه یا مخزن و فشار دادن آن کار می‌کنند. یک کمپرسور باد توسط موتوری نیرو می‌گیرد که انرژی الکتریکی را با استفاده از میل لنگ، پیستون، شیر، سر و میله اتصال به انرژی جنبشی تبدیل می‌کند و تقریبا عملکردی شبیه موتور احتراقی دارد. این دستگاه‌ها این روزها از اجزای حیاتی هر کارخانه یا کارگاهی محسوب می‌شود و از آنجایی که در سال‌های اخیر کوچک‌تر و کم‌حجم‌تر شده‌اند، در موقعیت‌های مختلف کاری بیشتری هم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کاربردهای متنوع و مختلف کمپرسورهای هوا
از کمک به پنچرگیری تا کارکردهای صنعتی
یک دستگاه کمپرسور باد صنعتی یا پمپ باد کوچک می‌توانند برای طیف گسترده‌ای از کارها استفاده شوند. مثلا می‌توانند هوا را برای پر کردن اشیایی مانند لاستیک یا اسباب‌بازی بادی استخر بادی تأمین کنند، یا می توانند برق ابزارهای کار شما را فراهم کنند. نوع صنعتی این دستگاه‌ها نیز به‌طور گسترده‌ای در صنایع b2b مانند ساخت‌وساز عمومی، چاپ، بسته‌بندی، قالب‌سازی پلاستیک، تولید سنگ مرمر و گرانیت، نجاری، فلزکاری، تعمیر خودرو و … به‌کار گرفته می‌شوند. به‌طور کلی مهمترین کاربردهای این دستگاه‌ها در مقیاس صنعتی و کوچک‌ترعبارتند از:

تامین هوای تمیز فشار بالا برای پر کردن سیلندرهای گاز
تامین مقدار زیادی هوای فشار متوسط برای راه‌اندازی ابزارهای پنوماتیک مانند جک‌ها
تولید حجم زیادی از هوای فشار متوسط برای فرآیندهای صنعتی در مقیاس بزرگ (به‌عنوان اکسیداسیون برای کک‌سازی نفت یا سیستم‌های تصفیه‌خانه کیسه کارخانه سیمان)
باز کردن گرفتگی سینک ظرفشویی در ساختمان‌ها
توربوشارژرها در اتومبیل‌ها

کمپرسورهای هوا در پروژه‌های ساختمانی نیز ابزار مفیدی هستند و مثلا به‌صورت تخصصی می‌توانید از یک پمپ بادی برای رنگ کاری برای رنگ‌آمیزی و اسپری تمیز رنگ مورد نظر خود به دیوارها یا چوب‌های سرویس‌های مبلمان و … استفاده کنید. واقعیت این است که هیچ دو کمپرسور هوا یکسان نیستند و کارکردهای مختلف و متنوع آن‌ها به شما امکان می‌دهد برای پروژه‌های گوناگونی که روی آن کار می‌کنید، با توجه به نیاز خود نسبت به خرید پمپ باد تصمیم بگیرید.

برای استفاده موثر از هر نوع کمپرسور، باید نیاز هوای خود را بدانید. نیاز هوای فشرده میزان اسب بخار موتور کمپرسور مورد نیاز شما را تعیین می‌کند. برای محاسبه این فاکتور، می‌توانید از یک تحلیل عملیاتی استفاده کنید و ضریب استفاده را با نیاز هوا برای همه تجهیزات متصل درنظر بگیرید. به طور معمول جریان برای هر اسب بخار برای یک کمپرسور هوا میان‌رده (۲۵-۱۰۰ اسب بخار) ۴.۴ CFM است.

PSI مناسب کمپرسورهای هوا نیز معمولا بین ۷۰ و ۹۰ PSI است و هر کمپرسور هوای سبک تا متوسط به راحتی می‌تواند ۹۰ PSI را تحمل کند. به عبارت دیگر بیشتر کمپرسورهای هوا از جمله کمپرسور باد فندکی به PSI بین ۷۰ تا ۹۰ برای عملکرد بهینه نیاز دارند، اما شما همیشه می‌خواهید کمپرسور جریان بیشتری از میزان نیروی مورد نیاز را تأمین کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران