فروش و ارسال بهترین و با کیفیت ترین نهال میوه ایرانی و خارجی در نهالستان مهندس حسینی در میاندوآب

در آذربایجان غربی ، ارومیه

معرفی فروش و ارسال بهترین و با کیفیت ترین نهال میوه ایرانی و خارجی در نهالستان مهندس حسینی در میاندوآب

🔴 نهالستان مهندس حسینی

🔹 نهالستان مهندس حسینییکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و ارسال بهترین و با کیفیت ترین نهال میوه ایرانی و خارجی در میاندوآب می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 نهالستان مهندس حسینی بابیش از۱۵سال سابقه کاری باکادری مجرب آماده ارائه خدمات به شما باغدار و کشاورز محترم می‌باشد

🔹 تخصص ماتولید و فروش انواع ارقام نهال مثمر و غیرمثمر اصلاح شده وارداتی پیوندی و نهال های کمیاب ایرانی وخارجی

🔹 تمام امکاناتی را که برای تهیه نهال ممتاز نیاز دارید را فراهم نموده ایم

🔹 ارسال نهال به سراسر کشور حتی به کشورهای همسایه

 

🔸 با مدیریت مهندس محمود حسینی

🔸 شماره تماس 09386366786

🔸 شماره تماس 09363067916

🔸 آدرس استان آذربایجان غربی شهرستان میاندوآب

 

بهترین درخت میوه از نظر سود و درامد چه نهالی است؟

کشاورزان قدیمی تر شاید برای کاشت نهال، کمتر به سود دهی و در آمد از آن فکر می کردند. زیرا میدانستند که همه درختان بارده و درختان میوه، سود دهی خوبی دارند. اما امروزه و کشاورزان جدید نظرات و افکار متفاوتی دارند.

امروزه کشاورزان بیشتر با فکر سود دهی یک محصول و یا درامدی که می تواند برای آنها به همراه داشته باشند فکر می کنند که فکر درست و اقتصادی است. اما سوال اصلی این است آیا می توان انتظار درامد زیاد از تمامی درختان را داشته باشیم؟

جواب این سوال قطعا خیر می باشد. چرا که بعضی از درختان به ذاته محصولات ارزان قیمت تولید می کنند و تولید آنها سود زیادی را برای کشاورزان به همراه ندارند. از طرفی زحمت کاشت، داشت و برداشت این گونه از درختان نیز پایین تر است.

اگر بخواهیم معیار درستی را برای بهترین نهال پرسود؛ داشته باشیم، باید بدانیم که چه محصولات کشاورزی از ایران به دنیا صادر می شود. زیرا همیشه محصولات صادراتی، درامدی چند برابری از سایر محصولاتی که در ایران فروخته می شوند دارد.

محصولاتی مثل:

پسته،
گردو،
زرشک،
بادام،
عناب
و فندوق از جمله خشکبار صادراتی کشور عزیزمان ایران است که به مقصد بسیاری از کشور های دنیا محصولات آن صادر می شود. در نتیجه بهترین درختان تولید میوه خشکبار چند مورد فوق می باشد.

میوه هایی مثل هلو، انجیر، گیلاس، گلابی، انار، سیب، شلیل، به، زرد آلو و آلبالو از جمله میوه های صادراتی می باشند که تمامی نهال های آن در مجموعه آریا نهال موجود است و به فروش می رسد.

حال که با بهترین نهال های سود ده و اقتصادی آشنا شدید باید نکات مهمی را مد نظر قرار دهید. به هیچ عنوان هر نهالی با توجه به اینکه سود ده است و می تواند برای شما منفعت زیادی داشته باشد نمی تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

زیرا هر نهال مناسب یک منطقه کشت مناسب و با آب و هوای منحصر به فرد است. در نتیجه باید با توجه به محل زندگی و کشت نهال های مورد نظر اقدام به خرید و سرمایه گذاری روی انها کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران