تولید نهال در آذربایجان

در آذربایجان غربی ، میاندوآب

معرفی تولید نهال در آذربایجان

🔴 نهالستان نمونه نهال حسین احمدی

🔹 نهالستان نمونه نهال حسین احمدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید نهال در آذربایجان میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات نهالستان نمونه نهال حسین احمدی :

✅ تولید و عرضه انواع نهال

✅ ارائه محصول با کیفیت و دارای ضمانت

و….

 

🔸 شماره تماس 09022249921

🔸آدرس آذربایجان غربی ،میاندوآب

مشخصات نهال بادام

✅ نهال بادام باید در ارتفاع ۷۰۰ تا ۲۵۰۰ متر از سطح آب دریا کاشته شود. (درخت بادام در زمان رشد خود به ۸ متر ارتفاع می رسد).
✅ نهال بادام دارای گل های صورتی و سفید ۴ سانتی متری است که هر کدام ۵ گلبرگ دارند.
✅ میوه درخت بادام، ابتدا پوستی نازک و سبز رنگ دارد که آن را چغاله می نامند و بعد از مدتی خشک و سخت می‌شود.
✅ مغز بادام در دو نوع شیرین و تلخ وجود دارد.
✅ نهال های بادام بر اساس میزان مغز و چوب تقسیم بندی می‌شوند: پوست سخت، پوست نیمه سخت، پوست نرم و پوست کاغذی.
رقم بادام فرانیس

رقم بادام فرانیس کاغذی در اصل متعلق به کشور فرانسه است، این نوع بادام جزو رقم های دیرگل محسوب بوده و میوه دهی آن نیز دیر صورت میگیرد، نوع پوست چوبی میوه نیمه سنگی و طعم مغز خوب با رنگ قهوه ای روشن و درصد مغز 38-40% است، جالب است بدانید که این نوع رقم بادام از لحاظ نوع باروری خودناسازگار بوده و عملکرد آن بسیار بالاست.

رقم بادام تونو

رقم بادام تونو متعلق به کشور ایتالیاست، ابن مدل بادام نیز مانند بادام فرانیس جزو رقم های دیرگل به حساب آمده و زمان رسیدن میوه نیز در بازه ای معمولی و متوسط قرار می‌گیرد. نوع پوست میوه چوبی و با طعم مغز خوب و رنگ قهوه ای روشن و درصد مغز متوسط و روبه بالا بوده و عادت باردهی آن به روش اسپور میباشد.

رقم بادام شاهرودی ۱۲

رقم بادام شاهرودی همان طور که از نام آن پیداست، منشا ایرانی داشته و اولین بار در شهر شاهرود استان سمنان کشت شده است، کیفیت میوه رقم بادام شاهرود ۱۲ فوق العاده بالاست، به صورتی که درصد مغز میوه آن حدود ۴۰ درصد بوده و اصلا مغز دوقلویی ندارد.

نهال بادام آذر

درخت بادام آذر جزو درخت های قوی و پربار است که مانند سایر ارقام بادام ذکر شده این بادام نیز دیرگل بوده و گل های آن همگی هم زمان باز میشوند، خوب است بدانید نسبت مغز به میوه این بادام 40-42 درصد بوده و پوست سبز آن نیز به آسانی از هسته جدا میشود.
بادام آذر از ارقام قوی و سریع الرشد محسوب می‌شود که از لحاظ عملکرد نیز جزو پربارها قرار میگیرد، زمان رسیدن میوه متوسط بوده و نوع پوست چوبی و نیمه سنگی است و طعم مغز خوب و رنگ مغز قهوه ای روشن است.

نهال بادام مامایی

بادام مامایی منشا ایرانی داشته و زمان گل دهی آن متوسط و دیر گل است و م‌یتوان گفت زمان باردهی این نوع بادام یکساله است. خاستگاه این رقم ایران و استان های آذربایجان غربی و چهار محال و بختیاری می باشد. بادام مامایی رشد قوی و نسبتا گسترده دارد و پوست میوه آن نیز سخت است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران