بهترین مرکز تولید و عرضه انواع نهال های انگور در ارومیه

در آذربایجان غربی ، ارومیه

معرفی بهترین مرکز تولید و عرضه انواع نهال های انگور در ارومیه

🔴 مجموعه نهالستان نوری زاد بالو

🔹 مجموعه نهالستان نوری زاد بالو یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و عرضه انواع نهال های انگور در ارومیه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه نهالستان نوری زاد بالو :

✅ تولید و عرضه انواع نهال های انگور

✅ 100 % به صورت صد در صد تضمینی 100%

✅ ایرانی و خارجی

✅ یک ساله و 2 ساله و 3 ساله

و…

 

🔸 با مدیریت  کیوان نوری زاد

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ارومیه – جاده سلماس روستای بالو

 

فواید بی نظیر انگور و امتیازات پرورش نهال انگور چیست؟

همه چیز درباره نهال انگور
درخت انگور به طور میانگین حدودا ۷۵ الی ۸۰ سال بوده و نهال انگور در ماه های اولیه رشد خود به دمای نسبتا پایین در بازه ۷ الی ۱۰ درجه سانتی‌گراد نیازمند می باشد،این گونه گیاهی به فرم بوته ای و رونده رشد می کند که به مرور شاخ و برگ آن همانند پیچک افزایش می یابد، ارقام مختلفی از انگور در تمام دنیا وجود دارد که برخی از آن ها بی دانه و برخی دیگر دانه دار می باشند.

فواید بی نظیر انگور و امتیازات پرورش نهال انگور
انگور دارای خواص شگفت انگیزی است، این ویژگی سبب شده است تا طرفداران بی شماری در سراسر جهان داشته باشد، لذا پرورش و کاشت نهال انگور بسیار مورد توجه قرار گرفته است؛ انگور خواص درمانی فوق العاده ای نیز دارد از جمله: درمان بیماری های یبوست، عوارض رماتیسم، کم خونی و به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان، ضد سرطان بوده و از بروز آن جلوگیری می کند.

مواد و ویتامین های موجود در انگور:
آب
پروتئین
قند فروکتوز
کلسیم
فسفر
آهن
سدیم
پتاسیم
ویتامین A
ویتامین B1
ویتامین B2
ویتامین B3
ویتامین C

مهم ترین انواع ارقام نهال انگور
ارقام نهال انگور تنوع بسیاری دارند، برخی از انواع پرورش یافته این گونه در ایران، عبارتند از: شاهانی، عسکری، فخری، شاهرودی، سلطانی، انگور کشمشی، کندری و انگور یاقوتی که رقمی خاص بوده و سریعتر از دیگر انواع انگور در بازار وارد شده و به فروش می رسد.

نهال انگور موندراپ (سوییت شاپر): مشخصه این رقم، شکل ظاهری منحصر به فرد، رنگ آبی تیره و حبه های درشت و بدون دانه است.

نهال انگور کریمسون: این رقم از لحاظ زمان رسیدن محصول، میان رس تا دیررس است و حبه های آن، کشیده، به رنگ صورتی مایل به قرمز می باشد؛ همچنین این انگور بی دانه بوده و به علت دیررس بودن محصول آن، قابلیت نگهداری و ماندگاری بالایی نیز دارد.

نهال انگور رد گلوب: یکی از پرطرفدارترین انواع انگور در دنیا، رقم انگور رد گلوب می باشد و ویژگی شاخص آن عملکرد و باردهی بالای آن است؛ شکل ظاهری حبه های بزرگ و دانه دار می باشد.

نهال انگور شمشیری: همانطور که از نام این رقم پیداست، ظاهر آن به صورت باریک و نوک تیز است و رنگ حبه ها سیاه مایل به قرمز است که طعم شیرینی نیز دارد.

نهال انگور آنتپ سیاه: این رقم بومی کشور ترکیه است و که حبه های آن درشت، دانه دار و گوشتی می باشد، این رقم طعم و رنگی بسیار خوبی داشته و فوق العاده بازار پسند است.

نهال انگور موسکات: محصول این رقم دیررس بوده و برداشت آن تقریبا نیمه های مرداد ماه می باشد، حبه های انگور موسکات دانه دار، سبز رنگ، کروی و گوشتی است.

نهال انگور شاهرودی: مشخصه این رقم دیررس بودن محصول آن بوده و زمان برداشت تقریبا در مهر ماه است؛ ظرفیت نگه داری انگور شاهرودی در سردخانه حدودا 6 ماه می باشد؛ حبه های آن به رنگ قرمز، صورتی و زرد است.

نهال انگور عسکری: انگور عسکری معروف ترین رقم انگور در ایران است و عمر اقتصادی آن بیش از 100 سال تخمین زده میشود.

نهال انگور ریش بابا: ضخامت پوست این انگور بیش از دیگر انگورها بوده،خوشه آن متراکم و رنگ حبه ها به کرم متمایل به سبز و زرد می باشد، شکل ظاهری آن مخروطی بوده و لکه قهوه ای روی سطح پوست رویت می شود.

نهال انگور یاقوتی: از نظر زمان باردهی این رقم زودرس بوده و در هفته اول خرداد به بار می نشیند؛ رنگ آن یاقوتی، قرمز و بنفش می باشد.

نهال انگور خلیلی: زودرس ترین انگور در منطقه ی آذربایجان غربی، نهال انگور خلیلی بوده و زمان برداشت آن نیمه های تیرماه است؛ حبه های انگور به سبز رنگ و به شکل بیضی می باشند.

نهال انگور لعل بی دانه: حبه های این رقم به رنگ قرمز بوده و شکل ظاهری آن گرد، بسیار بزرگ، دارای پوستی نازک و آبدار می باشد؛ همچنین انگور لعل بی دانه برای مصرف در زمستان نگه داری می شود.

نهال انگور رد کارنت: یکی از محصولات کم یاب در مناطق معتدل و سردسیری انگور رد کارنت می باشد، این رقم در برابر سرمای زمستان مقاومت خوبی از خود نشان می دهد؛ مزه این انگور ترش بوده و در اروپا برای درست کردن مرباهای گران قیمت به مصرف می رسد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران