خدمات سرامیک و کاور بدنه مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی خدمات سرامیک و کاور بدنه مشهد

🔴 جواد بهشتیان

🔹 جواد بهشتیان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات سرامیک و کاور بدنه مشهد میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات جواد بهشتیان :

✅ دیتیلینگ

✅ صفرشویی

✅ موتور شویی

✅ احیای رنگ

✅ اجرای پوشش نانو سرامیک

✅ اجرای کاورهای محافظتی بدنه رنگی و شفاف

✅ رنگ آمیزی قطعات و اجرای هیدروگرافی

✅ نماینده جیون کوارتز کره و هگزیس فرانسه در مشهد

و….

 

🔸 شماره تماس 09195705457

🔸آدرس مشهد صارمی ۲۲

مزایای موتورشویی خودرو

دلایل و مزایای موتورشویی ماشین چیست؟

زمانی که جرم و چربی بر روی موتور جمع می شود می تواند باعث شود که گرما در اطراف خودرو به آسانی حرکت نداشته باشد.

همین امر می‌تواند به موتور صدمه وارد نموده و باعث داغ‌تر شدن آن شود. پس از نظر مکانیکی تنها دلیلی که میتوان گفت موتور تمیز بهتر از موتور جرمی و کثیف کار می کند همین موضوع است.

اما غیر از کارکرد بهتر موتورشویی خودرو برخی مزایای دیگر دارد که در ادامه به آن اشاره خواهد شد.

موتورهای اتومبیل همه نوع روغن و گریس را جذب می کنند، اما با تمیز کردن موتور می توانید دوباره موتور وسیله نقلیه خود را جدید جلوه دهید.

با از بین رفتن مواد اشتعال زا، خطر آتش سوزی موتور کاهش می یابد. آتش سوزی وسایل نقلیه برای رانندگان و مسافران می تواند کشنده باشد.

آنها همچنین امنیت دیگران را در جاده ها در معرض خطر قرار می دهند. هنگامی که موتور در حال آتش گرفتن است، شوک این اتفاق می تواند حتی باعث وحشت یک راننده با تجربه شود. چرخاندن یا ترمز ناگهانی خودروها در یک آزاد راه شلوغ می تواند باعث تصادف چند خودرو شود.

علاوه بر این، موتورشویی ماشین به شما این امکان را می دهد تا به راحتی تشخیص دهید که نشت مایعات از کجا می آید. رفع مشکلات جزئی قبل از تبدیل شدن به مشکلات اساسی، مانع از بروزنقص فنی خودرو در وسط ترافیک می شود.

مزایا سرویس موتورشویی خودرو

۱-پیدا کردن علل بروز مشکل در موتور خودرو.

اگر موتور خودروی شما تمیز و پاکیزه باشد در صورت بروز مشکلی در موتور، همانند روغن ریزی، نشتی و … به راحتی می‌توانیم علل بروز مشکل را پیدا کنیم.

۲-افزایش راندمان خودرو.

موتور تمیز و پاکیزه راندمان و کارایی قطعات موتور و همچنین خودرو را تا میزام زیادی افزایش می‌دهد و طول عمر قطعات موتور را نیز دو چندان می‌کند.

۳-جلوگیری از زنگ زدگی قطعات موتور خودرو.

با شستشو موتور خودرو به صورت دوره‌ای می‌توانیم از زنگ زدگی و همچنین انسداد نقاط ورودی و خروجی خودرو جلوگیری کنیم، این امر باعث افزایش طول عمر قطعات تشکیل دهنده موتور خودرو خواهد شد.

۴-جلوگیری از داغ شدن موتور خودرو.

جرم ها، روغن ها و کثیفی‌هایی که در داخل موتور خودرو جمع می شوند، باعث جلوگیری از خروج گرما از محفظه موتور خودرو می‌شوند، با پاک شدن این جرم ها و روغن های به جا مانده به روند خنک شدن موتور خودرو کمک شایانی خواهیم کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران