فروش انواع نهال های انگور سفید و قرمز در ارومیه

در آذربایجان غربی ، ارومیه

معرفی فروش انواع نهال های انگور سفید و قرمز در ارومیه

🔴 نهالستان انگور

🔹 نهالستان انگور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش انواع نهال های انگور سفید و قرمز در ارومیه میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات نهالستان انگور :

✅ فروش انواع نهال های انگور های سفید و قرمز بی دانه

✅ با قیمت توافقی

و….

 

🔸 شماره تماس 09144481872

🔸آدرس ارومیه جاده مهاباد روستای دیزج دول

روش های کاشت نهال انگور :

برای کاشت نهال انگور روشهای مختلفی وجود دارد. هر کدام از روشهای کاشت در موقعیتهای مختلفی بکار می رود.

روش قلمه زدن: برای قلمه زدن طول قلمه ها باید ما بین ۶۰ تا ۸۰ سانتیمتر باشد. فصل پائیز بهترین زمان برای قلمه زنی است. پس از انتخاب شاخه های مناسب آنها را در سردخانه و یا در زیر ماسه های نرم و مرطوب که دمای آن پائین است تا فصل بهار نگهداری می کنند. در فصل بهار قلمه ها را در زمین می کارند. برای انتخاب قلمه از شاخه های یکساله و یا دو ساله استفاده می شود.

روش پیوند: درختان انگور از کار افتاده و پیر که بازدهی آنها کم است را به روش پیوند زدن دوباره احیا می کنند. برای اینکار جوانه مورد نظر را درون تنه درخت قرار می دهند. با اینکار می توان اصلاح نژادی برای نهال انگور انجام داد.

روش خواباندن شاخه: در این روش شاخه های یکساله را در زیر خاک قرار می دهند. برای اینکار باید در فصل پائیز شاخه های سالم و قوی را انتخاب و فرصت جوانه زدن و ریشه زایی به آن بدهید.

نحوه ی کاشتن نهال های انگورها :

در این روش نهال های تهیه شده را در فواصل مشخص و در گودال های کنده شده قرار می دهند.

روشهای دیگر کاشت درخت انگور کاشتن جوانه درخت انگور و کاشت بذر است. کاشت بذر انگور برای اصلاح نژاد و ایجاد گونه های جدید بکار می رود، لذا جزو روشهای کاشت معمول بشمار نمی رود.

بهترین زمان برای کاشت نهال انگور چه موقع است؟

برای کاشت نهال های انگور بهترین زمان فصل پائیز است. در این زمان گیاه در حالت خواب قرار دارد. با کاشت نهال در درون خاک به آن فرصت چند ماهه ای برای استراحت داده می شود. پس از طی این مدت و با شروع فصل بهار رویش و رشد نهال آغاز می شود. البته در برخی موارد نهال ها را در اول بهار و قبل از شروع رویش درختان انگور در زمین اصلی می کارند. در این زمان نهال پس از کاشتن در درون زمین شروع به جوانه زنی و رشد می کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران