نمایندگی و خدمات بوتان ایران رادیاتور لورچ و بوش آبگرمکن و شوفاژ گازی دیواری فروش قطعات آبگرمکن پکیج شوفاژ گازی در بوشهر

در بوشهر ، بوشهر

معرفی نمایندگی و خدمات بوتان ایران رادیاتور لورچ و بوش آبگرمکن و شوفاژ گازی دیواری فروش قطعات آبگرمکن پکیج شوفاژ گازی در بوشهر

🔴 محمد آرپناهی

🔹 محمد آرپناهی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات بوتان ایران رادیاتور لورچ و بوش آبگرمکن و شوفاژ گازی دیواری فروش قطعات آبگرمکن پکیج شوفاژ گازی در بوشهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی محمد آرپناهی :

✅ نمایندگی بوتان ایران رادیاتور لورچ بوش.

✅ سرویس تعمیر نصب فروش انواع آبگرمکنهای بوتان و ایران شرق و پکیج شوفاژ گازی ایرانی و خارجی و انواع رادیاتورها بوتان‌؛ ایران رادیاتور‌؛ لورچ؛ بوش و انواع پکیجهای ایرانی و خارجی.

✅ تعمیر و سرویس انواع اجاق گاز و لوازم گاز سوز.

✅ با کادری مجرب.

✅ با کمترین هزینه به قیمت نمایندگی.

✅ تعمیر و سرویس در منزل…

✅ خدمات دهی 24 ساعته در سرتاسر استان.بوشهر. چغادک.عالیشهر.اهرم.گناوه…حومه.

و…

 

🔸 شماره تماس  09199170193

🔸 آدرس  بوشهر بهمنی خیابان ابوعلی سینا (خیابون گازی) چسبیده به نانوایی کیانی نمایندگی بوتان ایران رادیاتور

تفاوت پکیج با آبگرمکن دیواری چیست؟

آبگرمکن دیواری چیست؟
آبگرمکن بدون مخزن که آن را هم با نام آبگرمکن دیواری و آبگرمکن فوری شناخته می شود. وظیفه آبگرمکن این است که آب گرمی که ما مصرف می کنیم را تولید کند. نحوه کار کردن این آبگرمکن ها به این صورت می باشد که آب سرد وارد آبگرمکن می شود و از کویل یا لوله های مسی داخل آبگرمکن قرار دارد عبور می کند و به دلیل اینکه مشعلی در زیر لوله ها قرار دارد آن لوله ها را گرم می کند که در نتیجه دمای آب درون کویل ها نیز بالا برود.

پکیج دیواری چیست؟
پکیج دیواری یک موتورخانه کامل است که وظیفه موتورخانه را با بالاترین کارایی و کیفیت و با کمترین مصرف سوخت و اشغال فضا انجام می دهد. پکیج های دیواری علاوه برا اینکه وظیفه موتورخانه که گرم کردن رادیاتور ها و در نتیجه گرم کردن محیط ساختمان است انجام میدهد یک مسئولیت دیگری هم بر عهده دارد که همانند آبگرمکن باعث تولید آبگرم مصرفی مورد نیاز ما می شود.

آبگرمکن به صرفه تر می باشد یا پکیج ؟
آبگرمکن های دیواری جایگزین آبگرمکن های مخزن دار و پکیج های دیواری هم جانشین موتور خانه های عظیم شده است که در دنیای امروز بهترین گزینه هستند چون از لحاظ مصرف سوخت، بسیار کم و کارایی بیشتری دارند.

پکیج های دیواری به صرفه تر از آبگرمکن های دیواری هستند چون پکیج ها هم وظیفه آبگرمکن که گرم کردن آب مصرفی خانه و هم وظیفه موتور خانه و بخاری که گرم کردن محیط ساختمان می باشد را به خوبی ایفا می کند که سطح مصرف انرژی را بسیار پایین و بازده حرارتی را بالا می برد

تفاوت آبگرمکن دیواری و پکیج دیواری
استفاده در شرایط مختلف
پکیج های دیواری و آبگرمکن های دیواری هر دو فضای کمی را اشغال می کنند که شما می توانید آن ها را در آشپزخانه نصب کنید که بسیار منساب برای محیط های کوچک می باشد اما باید توجه کنید که استفاده از پکیج در محیط های کمتر از 60 متر ممنوع می باشد و شما باید در چنین محیط های از آبگرمکن استفاده کنید.

یکی از بزرگترین مشکلات، سرد شدن آب به صورت ناگهانی می باشد که در آبگرمکن های بدون مخزن به دلایل مختلف به خصوص در فصل زمستان رخ می دهد که این مشکل کمتر در پکیج های دیواری رخ می دهد.

پکیج های دیواری به دلیل اینکه از برق استفاده می کنند در مناطقی که قطعی برق به صورت مکرر وجود دارد استفاده از پکیج گزینه مناسبی نمی باشد و شما باید از آبگرمکن استفاده کنید که سبب سرد شدن آب مصرفی شما نشود.

قیمت

آلودگی محیطی

فرسودگی و نگهداری و سرویس

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران