باغدار و خرید و فروش مرکبات و هلو در بندرگز – گلستان

در گلستان ، بندرگز

معرفی باغدار و خرید و فروش مرکبات و هلو در بندرگز – گلستان

🔴 پرویزاشتراک

🔹 پرویزاشتراک یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید و فروش مرکبات و هلو در بندرگز – گلستان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات پرویزاشتراک :

✅ خرید وفروش انواع مرکبات ومیوه ازجمله پرتقال وهلوو..

✅ بصورت کلی وارسال به سراسرکشور

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  استان گلستان شهر بندرگز روستای ابراهیم اباد

منظور از میوه های خانواده مرکبات چیست؟

مرکبات گروهی از میوه ها هستند که متعلق به خانواده Rutaceae یا سدابیان هستند. این میوه ها از درختان و بوته های مرکبات گلدار گرفته می شوند که بومی بسیاری از مناطق آسیا و استرالیا هستند و در سراسر جهان کشت می شوند.

از مرکباتی مانند لیموشیرین و یا پرتقال که دیگر همه ما می شناسیم گرفته تا انواعی از مرکبات مانند بالنگ و پوملو یا همان گریپ فروت چینی که کمتر شناخته شده هستند، همه این میوه‌ها به خاطر پوست ضخیم و طعم منحصر به فرد شان برجسته هستند.

اگرچه مشخصات جزئی تغذیه ای می تواند بین میوه های این خانواده کمی متفاوت باشد، اما مرکبات به طور معمول دارای فیبر، ویتامین سی و آنتی اکسیدان های مهم هستند. با میوه های خانواده مرکبات می توانید علاوه بر اضافه کردن طعمی معطر و دلچسب به اسموتی ها، سس ها و غذاهای جانبی، از آن ها برای تهیه آب میوه، مربا و مارمالاد نیز استفاده کنید.

 

فواید سلامتی میوه های خانواده مرکبات
اغلب میوه های این خانواده سرشار از فیبر، آنتی اکسیدان ها و منابع غنی از ریز مغذی ها است. طبق تحقیقات انجام شده، خوردن یک یا دو میوه از این خانواده در طول روز، می تواند همه چیز از سلامت گوارشی گرفته تا عملکرد مغز، را بهبود بخشد. در قسمت زیر به برخی از مهمترین فواید این میوه ها می پردازیم:

از سلامت گوارشی پشتیبانی می کند
همانطور که در قسمت های بالاتر گفتیم، میوه های این خانوده، سرشار از فیبر هستند. فیبر یک کربوهیدرات غیر قابل هضم است که به تقویت سلامت روده کمک می کند. علاوه بر افزودن به حجم مدفوع برای جلوگیری از یبوست، فیبر نشان داده که چندین جنبه دیگر از سلامت گوارشی را نیز بهبود می بخشد. به طور خاص، مطالعات نشان می دهد که افزایش مقدار فیبر مصرفی شما، می تواند در برابر شرایطی مانند بواسیر، ریفلاکس اسید و دیورتیکولیت از بدن محافظت کند.

در برابر سنگ کلیه از بدن محافظت می کند
سنگ کلیه هنگامی رخ می دهد که رسوب معدنی سخت در پوشش داخلی کلیه ها ایجاد شده و باعث ایجاد علائمی همچون درد، حالت تهوع، استفراغ و خون در ادرار می شود. اگرچه این سنگ ها انواع مختلف دارند و ممکن است به دلایل مختلف هم ایجاد شوند، اما اغلب هنگامی این اتفاق رخ می دهد یا به اصطلاح کلیه سنگ ساز می شود که سطح سیترات در ادرار خیلی کم می شود.

با رشد سلول های سرطانی مبارزه می کند
میوه های خانواده مرکبات سرشار از آنتی اکسیدان هایی هستند که ترکیبات مفیدی برای محافظت در برابر آسیب سلولی و مبارزه با استرس اکسیداتیو هستند. تصور می شود که آنتی اکسیدان ها نقش اساسی در سلامتی و ابتلا به بیماری ها دارند و برخی تحقیقات نشان می دهد که می توانند در جلوگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری های مزمن از جمله سرطان موثر باشند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران