فروش حضوری و غیرحضوری محصولات ارگانیک مراقبت از پوست در بندر امام خمینی

در خوزستان ، بندرامام خمینی

معرفی فروش حضوری و غیرحضوری محصولات ارگانیک مراقبت از پوست در بندر امام خمینی

🔴 ندامحسنی

🔹 ندامحسنی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش حضوری و غیرحضوری محصولات ارگانیک مراقبت از پوست در بندر امام خمینی می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات ندامحسنی :

✅ فروش حضوری وغیرحضوری محصولات ارگانیک وصدرصدتضمینی

✅ فروش حضوری وغیرحضوری کرم ضدآفتاب ازبین برنده کک ومک

✅ فروش حضوری وغیرحضوری جوش وجای جوش

✅ فروش حضوری وغیرحضوری رژ حرارتی انواع ماسک های صورت

و….

 

🔸 شماره تماس 09165925204

🔸آدرس استان خوزستان شهربندرامام خمینی

مزایای استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی طبیعی و ارگانیک

مواد طبیعی سرشار از ویتامینها، آنتی اکسیدانها و مواد مغذی هستند که قابلیت جذب از طریق پوست را دارند.

۲. متناسب با نوع پوست: معمولاً محصولات آرایشی و بهداشتی ارگانیک با انواع پوست سازگاری دارند.

۳. فاقد پارابن و نگهدارنده‌های شیمیایی: پارابن یکی از نگهدارنده‌های رایج در محصولات آرایشی و بهداشتی است که باعث افزایش مدت مصرف این محصولات می‌شود. اما مطالعاتی وجود دارد که آن را باعث کاهش ایمنی بدن و سرطانزا معرفی می‌کند. در حالیکه محصولات طبیعی عاری از پارابن و سایر نگهدارنده‌های شیمیایی است.

۴. تقویت پوست: محصولات آرایشی و بهداشتی طبیعی و ارگانیک حاوی مواد اولیه طبیعی و غنی از املاح، ویتامینها و آنتی‌اکسیدانها می‌باشد که به داشتن پوستی سالمتر و جوانتر کمک می‌کند.

۵. ضد پیری: محصولات شیمیایی شامل رنگها، اسانسها، نگهدارنده‌ها و سایر ترکیبات سنتزی هستند که هرچند در همه افراد آلرژی ایجاد نمی‌کند اما باعث سرعت بخشیدن به فرایند پیری پوست می‌شوند.

۶. عوارض جانبی کمتر: در مقایسه با محصولات شیمیایی عوارض جانبی کمتری مانند ایجاد حساسیت، خشک و یا چرب کردن پوست، بستن منافذ و غیره دارند. از اینرو باعث Long-Term Health می­‌شوند.

۷. بدون تست روی حیوانات: با توجه به استانداردها و روشهای آزمون موجود چه برای مواد اولیه و چه محصول نهایی نیازی به تست حیوانی مانند محصولات شیمیایی که معمولاً برای اطمینان از بی ضرر بودن آنها انجام می‌شود نیست.

۸. دوستدار محیط زیست: در این ترکیبات از مواد اولیۀ شیمیایی متداول در محصولات شیمیایی که به هوا، لایه ازن، بدن، آب و غیره آسیب وارد می‌کنند استفاده نمی‌شود.

۹. بسیاری از محصولات شیمیایی از نفت و مواد شیمیایی سنتز شده‌اند. در حالی که محصولات طبیعی و گیاهی از مواد اولیه‌ای تهیه شده‌اند که بیشتر با زمین سازگارند. به عنوان مثال اسکرابها و لایه‌بردارهای حاوی میکروپلاستیکها. یک مطالعه در سال ۲۰۱۵ نشان داد که بیش از ۸ تریلیون میکروپلاستیک روزانه وارد فاضلاب می‌شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران