فروش و نصب ایزوگام در کرمان – رفسنجان

در کرمان ، کرمان

معرفی فروش و نصب ایزوگام در کرمان – رفسنجان

🔴 ایزوگام بام میلانی

🔹 ایزوگام بام میلانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و نصب ایزوگام در کرمان – رفسنجان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات ایزوگام بام میلانی :

✅ ایزوگام شرق مشهد تبریز و دلیجان

✅ برداشت کاهگل

✅ سیمان کاری و شیب بندی

✅ با ده سال ضمانت

✅ با بیست سال سابقه کار در رفسنجان

✅ نقداقساط

و….

 

🔸 شماره تماس 09135396405

🔸آدرس کرمان رفسنجان خیابان شهید نخعی کوچه ۱۴

مقایسه ایزوگام و قیرگونی

مقایسه ایزوگام و قیرگونی در روش نصب

از جمله معیارهای مقایسه ایزوگام و قیرگونی، تفاوت روش نصب آن‌ها است. نصب ایزوگام به مراتب ساده‌تر از نصب قیرگونی است. با در اختیار داشتن ایزوگام، مواد چسبی و زیر ساز مخصوص و مشعل مخصوص نصب ایزوگام، می‌توانید به سادگی ایزوگام را نصب کنید.

در هنگام نصب ایزوگام به اندازه نصب قیرگونی، محیط اطراف کثیف نمی‌شود و همین امر در مقایسه ایزوگام قیرگونی، نکته مثبتی است که می‌تواند موجب افزایش مصرف ایزوگام شود.
مقایسه ایزوگام و قیرگونی در تعداد لایه‌ها

یکی از نکاتی که باید در مقایسه ایزوگام و قیرگونی به آن توجه شود، تعداد لایه‌های تشکیل‌دهنده آن‌ها است. اصولاً برای کارآمد کردن قیرگونی، تعداد لایه‌های آن را افزایش می‌دهند. برای مثال، انواع مختلف قیرگونی شامل موارد زیر می‌شود:

قیرگونی سه لایه قیر و دو لایه گونی
قیرگونی دو لایه قیر و یک لایه گونی
قیرگونی سه لایه قیر به همراه گونی درجه یک

مقایسه ایزوگام و قیرگونی در قیمت آن‌ها

یکی از معیارهای مقایسه ایزوگام و قیرگونی، قیمت این دو محصول است. قیمت ایزوگام نسبت به قیمت قیرگونی ارزان‌تر است. البته قیمت قیرگونی و قیمت ایزوگام با توجه به نوع آن‌ها، تعداد لایه‌ها و مواد اضافی که در هنگام نصب به آن‌ها اضافه می‌کنند( مانند آسفالت، رزین، چسب‌های مخصوص و…) متفاوت است.

مقایسه ایزوگام و قیرگونی در وزن

اگر بخواهیم به مقایسه ایزوگام و قیرگونی در مقدار وزن آن‌ها بپردازیم، باید به ضخامت و تعداد لایه‌ها و مواد به کار رفته در این دو مواد توجه کنیم. به صورت کلی ایزوگام سبک‌تر از قیرگونی است و ضخامت کمتری نسب به قیرگونی دارد.
مقایسه ایزوگام و قیرگونی در میزان مقاومت در برابر رطوبت

از جمله مهم‌ترین معیارهای مقایسه ایزوگام و قیرگونی، توجه به مقاومت آن‌ها در برابر رطوبت است. علت اصلی ایزوگام کشی و استفاده از قیرگونی در ساختمان‌ها، جلوگیری از نفوذ رطوبت به درون ساختمان و لایه‌های ساختمانی و مصالح است. مقاومت ایزوگام در برابر رطوبت نسبت به قیرگونی بیشتر است.

به علت وجود گونی و لایه‌های الیافی در قیرگونی، امکان پوسیدگی این لایه‌ها پس از نفوذ رطوبت و آب درون آن‌ها، وجود دارد. امکان خراب شدن ایزوگام هم پس از مدتی وجود دارد اما با انتخاب ایزوگام مرغوب و توجه به مواد به کار رفته شده در ساخت آن (می‌توانید از فروشنده اطلاعات لازم را کسب کنید)، می‌توانید مدت زمان بیشتری از ایزوگام بهره ببرید.
مقایسه ایزوگام و قیرگونی در تمیزکاری

همان طور که پیش‌تر ذکر شد، به علت ساده‌تر بودن نصب ایزوگام، محیط اطراف کمتر کثیف می‌شود، در صورتی که نصب قیرگونی مراحل بیشتری دارد و موجب کثیف شدن محیط می‌شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران