بیمه اجتماعی بازنشستگی کشاورزان و روستائیان و عشایر در قشم

در هرمزگان ، قشم

معرفی بیمه اجتماعی بازنشستگی کشاورزان و روستائیان و عشایر در قشم

🔴 زیبا درس خوان

🔹 زیبا درس خوان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه بیمه اجتماعی بازنشستگی کشاورزان و روستائیان و عشایر در قشم می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی بیمه اجتماعی بازنشستگی کشاورزان و روستائیان و عشایر :

🌀 این بیمه کاملا دولتی است که ٧٠ درصد حق بیمه را دولت به عنوان کارفرما و ٣٠ درصد آن را شخص بیمه شده پرداخت می نماید.

🌀 مزایای عضویت در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر به منظور استفاده و بهره مندی قشر مولد و تلاش گر جامعه شامل روستائیان، کشاورزان، دامداران، مغازه داران، دانشجویان، رانندگان، صیادان، بومیان قشم، ساکنین قشم و…. . همانند تمامی کارمندان، کارگران و مزدبگیران، بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان تعیین گردیده است.

🌀 همه مشاغل و صنوف نظیر صیادان، فروشندگان، کسبه و مزدبگیران، دانشجویان، زنان خانه دار، کشاورزان و رانندگان و…. امکان استفاده از این خدمت را دارا می باشند .

🌀 شرایط سنی برای ثبت نام و نام نویسی ١٨ الی ٥٠ سال سن می باشد.

🌀 مبلغ پرداخت حق بیمه در ٨ سطح تعیین گردیده که افراد با توجه به توان مالی خود سطح پرداختی را انتخاب می نمایند .

🌀 مبلغ پرداخت حق بیمه بصورت سالیانه و قابل تقسیط به اقساط ٦ ماهه و یا ٣ ماهه قابل پرداخت می باشد.

🌀 هر فرد بیمه پرداز امکان نقل و انتقال سوابق خود را به صندوق و یا سایر صندوق های بیمه ای دارا می باشد، این موضوع مؤید آن است که سوابق بیمه پردازی از بین نرفته و به اصطلاح سوخت نمی شود .

و…

 

🔸 شماره تماس 09179588987

🔸 آدرس شهرستان قشم، روستای توریان جنب رنگ فروشی امين

 

مزایای عضویت در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر چیست؟

کشاورزان، روستائیان و عشایر با عضویت در صندوق بیمه اجتماعی خود از مزایای زیر بهره مند می شوند:

مستمری پیری

هرزن ومرد روستایی، عشایری و کشاورز غیر ساکن در روستا که حداقل ۶۵ سال سن ۱۵ سال سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشد، میتواند ازمزایای مستمری پیری استفاده نمایدوحداقل حقوق معادل دو سوم سطح درآمدی انتخاب شده‌ای که درهمان سال حق بیمه مربوط به آن را پرداخت نموده است، دریافت نماید.

مستمری بازماندگان

فوت ناشی از کار افراد واجد شرایط تحت تکفل بیمه شده ای که در اثر حوادث ناشی از کار فوت نماید، با هرمیزان سابقه پرداخت حق بیمه، مشمول برخورداری از مستمری بازماندگان خواهند شد.

مستمری بازماندگان

فوت غیر ناشی از کار بازماندگان واجد شرایط تحت تکفل بیمه شده متوفی که در اثر بیماری یا حادثه غیر ناشی از کار، طبق مقررات صندوق با دارا بودن حداقل یک سال سابقه بیمه و نود روزطی سال آخر، مشمول دریافت مستمری می باشند.

مستمری از کار افتادگی کلی

در اثر حادثه ناشی از کار چنانچه بیمه شده صندوق در اثر حوادث ناشی از کار، توسط کمیسیون‌های پزشکی صندوق، از کارافتاده کلی شناخته شود، بدون در نظر گرفتن مدت پرداخت حق بیمه، می‌تواندتا پایان عمر و پس از آن افراد تحت تکفل وی از مزایای مستمری ماهانه استفاده نمایند.

در اثر حادثه غیر ناشی از کار هر متقاضی که پس از بیمه شدن در اثر حادثه غیر ناشی از کار یا بیماری، به تشخیص کمیسیون‌های پزشکی صندوق، از کارافتاده کلی شناخته شود، با داشتن حداقل یک سال سابقه بیمه و به شرط آن که ظرف سال آخر منتهی به شروع بیماری، وقوع حادثه و یا تاریخ از کارافتادگی حق بیمه ۹۰ روز را پرداخت کرده باشد، می‌تواند از مزایای مستمری استفاده نماید.

مستمری فوت

به بازماندگان واجد شرایط خانواده فرد بیمه شده تعلق می گیرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران