مبل شویی مهدی – بهترین مرکز شستشوی مبلمان با مواد نانو تضمینی در کرمانشاه

در کرمانشاه ، کرمانشاه

معرفی مبل شویی مهدی – بهترین مرکز شستشوی مبلمان با مواد نانو تضمینی در کرمانشاه

🔴 مجموعه مبل شویی مهدی

🔹 مجموعه مبل شویی مهدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه شستشوی مبلمان با مواد نانو تضمینی در کرمانشاه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه مبل شویی مهدی :

✅ شستشوی انواع مبل با مواد نانو تضمینی

(((با یک ماه ضمانت)))

✅ شستشوی تخصصی مبلمان با دستگاه مدرن و مخصوص با مکنده قوی و مواد شوینده درجه یک در منزل بدون ریزش آب با کادری مجرب و حرفه ای به صورت تضمینی انجام میشود .

✅ در صورت رضایت مشتری از نحوه شستشو وجه دریافت میگردد.

✅ شستشو و خشکشویی انواع تابلوفرش و پشتی.

✅ شستشو صندلی انواع ماشینهای ایرانی وخارجی.

✅ شستشوی انواع موکت ثابت و چسبیده ، اداری و مسکونی.

✅ شستشوی انواع تشک خوشخواب.

✅ شستشو و خشکشویی قالی و گلیم فرش و پادری و غیره درمنزل …….

✅ نمونه کارهای ما و کیفیت کار ما را ملاحظه کنید تفاوت ها را احساس کنید و مطمعنا شستشوی مبل و فرشهایتان را به ما میسپارید .

✅ هزینه ایاب ذهاب رایگان

 

🔸 با مدیریت  مهدی خداداد

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۸۰۱۹۱۴۳۶

 

مزیت و اهمیت مبل شویی چیست؟

فرقی نمی‌کند خانواده شما چند نفره باشد، مهمان زیاد داشته باشید یا کم، فرزند کوچک و بازیگوش داشته باشید یا همه ساکنان خانه بزگسال باشند، حیوان خانگی داشته باشید یاخیر؛ در هر حال مبلمان و فرش‌های خانه نیاز به نظافت خواهند داشت. حتی اگر از دسته افرادی باشید که روی مبل‌ها را با کاور بپوشانید و روی فرش روفرشی بکشید باز هم بعد از مدتی باید به فکر شستن آنها باشید. استفاده دائم ،گرد و غبار، خرده‌های غذا و لکه‌ها قابل اجتناب نیستند. جالب است بدانید 80 درصد از گرد و غبار و کثیفی که به طرق مختلف به خانه شما وارد می‌شود روی پارچه مبل و فرش می‌نشیند.

استفاده از یک روش شستشوی درست عمر مبلمان و فرش‌های شما را افزایش می‌دهد و سلامت کودکان را تضمین می‌کند. کودکان و افرادی که از مشکل آسم رنج می‌برند در برابر آلودگی فرش و مبل خانه آسیب‌پذیرند و بی‌توجهی به نظافت این اثاث منزل روی کیفیت زندگی آنها اثر منفی خواهد گذاشت. یکی از بهترین و بی‌دردسرترین کارها این است که برای نظافت منزل از خدمات قالیشویی و مبل شویی استفاده کنید. انجام این کار مزایای زیادی برای شما در بر خواهد داشت که در ادامه درباره آن صحبت خواهیم کرد.

شستشوی مبلمان با سرویس مبل شویی در منزل
ریختن مواد نوشیدنی و غذایی روی مبل یکی از رایج‌ترین اتفاقاتی است که بارها برای همه ما اتفاق افتاده است. اگر خودتان بخواهید مبلتان را بشوئید ممکن است به جای از بین بردن این لکه‌ها باعث پخش شدن و یا تثبیت شدن آنها شوید. اما اگر از سرویس مبل شویی در منزل استفاده کنید مبل شما مثل روز اول خواهد شد. اگر شخصی از اطرافیان شما از مبل شویی با دستگاه استفاده کرده باشد حتما اثر شگفت‌انگیز و باورنکردنی آن را دیده‌اید.

دستگاه مبل شویی که از آن می‌توان برای شستن موکت، فرش و تشک تختخواب نیز استفاده کرد با تزریق محلول مخصوص به اعماق فرش یا مبل و بیرون کشیدن آن با مکش قوی، آلودگی را از اعماق سطح بیرون می‌کشد و کاملا تمیز می‌کند. وقتی فقط روی فرش شامپو فرش کشیده شود و یا روکش مبل تمیز شود کثیفی‌های سطح زیرین خیلی زود رو می‌آیند و همه چیز دوباره مثل قبل می‌شود.

به‌جای تعویض روکش مبل، آن را تمیز کنید
وقتی مبلی کثیف و لکه‌دار شود طبیعی است که دلتان را بزند و آن را دوست نداشته باشید. با توجه به افزایش قیمت خرید مبل، در چنین مواقعی برخی افراد به فکر تعویض روکش مبل و رویه‎‌کوبی آن میوفتند. اما در بسیاری از مواقع نیاز به پرداخت هزینه بالای خرید روکش و رویه‌کوبی نیست و مشکل با مبل شویی حل می‌شود. مبل شما کهنه نشده، تنها نیاز به شستشو دارد!

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران