بزرگترین مرکز فروش محصولات احیا و صافی مو در تهران و ایران

در تهران ، تهران

معرفی بزرگترین مرکز فروش محصولات احیا و صافی مو در تهران و ایران

🔴 هلدینگ رها

🔹 هلدینگ رها یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش محصولات احیا و صافی مو در تهران و ایران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات هلدینگ رها :

✅ تنها و بزرگترین وارد کننده محصولات و تجهیزات صافی و احیا مو از برزیل و امارات در ایران

✅ همراه با ضمانت گلد کارت

و…

 

🔸 با مدیریت  سعید بیطرفان

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  تهران

چه زمانی احیا مو لازم می‌شود؟

از دست رفتن سلامت و زیبایی مو علل مختلفی دارد. برخی ژنتیکی موهای خوبی ندارند، اما پای انواع عوامل دیگر هم در میان است. مثلا سبک زندگی ما روی پوست و مویمان اثر زیادی می‌گذارد. تغذیه یا وضعیت اعصاب هم می‌توانند موها را شاداب و سالم یا بی‌رمق و نه‌چندان زیبا کنند.

رفتن به استخر و قراردادن موها در معرض موادی مانند کلر موجود در آب هم به موها آسیب می‌زند. رنگ‌کردن موها عامل دیگری است که می‌تواند سلامت موها را به‌ خطر بیندازد. مواد شیمیایی موجود در اکسیدان‌ها یا رنگ‌ها گاهی وضعیت طبیعی موها را خراب می‌کنند و باعث می‌شوند خشک و شکننده شوند. راه چاره چیست؟ از قدیم گفته‌اند زندگی کوتاه‌تر از آن است که روزها و ثانیه‌هایمان را با موهایی نه‌چندان جذاب سپری کنیم!

پس باید دنبال راه چاره باشیم. احیای موها از بهترین روش‌هایی است که سلامتی و شادابی را به موهایمان بازمی‌گرداند. حالا ماجرای احیای مو چیست؟

برای احیای مو باید جراحی انجام شود؟
روش‌های تهاجمی و جراحی را کسی دوست ندارد. البته برای احیای موها لازم نیست سراغ این روش‌ها بروید. روش‌های احیا بی‌دردسر و غیرتهاجمی‌اند و می‌توانند ساقه موها را بانشاط و سالم کنند. پس وقتی از احیا مو صحبت می‌کنیم، منظورمان رسیدگی به ساقه آنهاست.

روش‌های مختلفی برای رسیدگی به ساقه موها وجود دارد که به‌کمکشان احیا و زنده‌شدن موها مقدور می‌شود، مثلا استفاده از ماسک مو، ویتامینه‌ یا کراتینه‌کردن.

این روزها روش‌های حرفه‌ای‌تری هم به میدان آمده‌اند که می‌توانند با بهره‌مندی از روش‌های درمانی مناسب و مواد باکیفیت و اثرگذار، موها را احیا کنند. با روش‌های احیا، موها تقویت و آب‌رسانی می‌شوند. مواد احیا روی بافت موهای آسیب‌دیده و بیمار اثر مثبت می‌گذارند.

فرایند احیا مو چگونه است؟
اگر موها را به دو بخش ساقه و ریشه تقسیم کنیم، احیا مسئول رسیدگی به وضعیت سلامت و زیبایی ساقه می‌شود. ساقه موها لایه‌ محافظی به‌نام کوتیکول دارد. زمانی که به دلایل مختلف سلامت مو به خطر می‌افتد، کوتیکول آسیب می‌بیند.

آسیب‌رسیدن به کوتیکول همانا و تخریب تارهای مو همان! اما روش‌های احیا نمی‌گذارند آسیب‌های ساقه و تارهای مو جدی شوند؛ با آنها می‌جنگند و موهای آسیب‌دیده را هم زنده و سالم می‌کنند.

تفاوت احیا و صافی مو چیست؟
همان‌طور که پیش‌تر هم گفته شد، احیا مو موجب صافی نسبی آن می‌شود، اما به‌معنی صاف‌کردن موها نیست. احیاکردن مو یعنی به‌روش‌های مختلفی مانند پروتئین‌رسانی و تأمین ویتامین‌ها و مواد معدنی، آسیب‌های مو را رفع کنید. مویی که از آسیب‌ها و تخریب‌ها دور می‌شود، حالت صاف‌تری هم پیدا می‌کند.

با این حال، احیا‌ و صافی مو معادل یکدیگر نیستند. صاف‌کردن موها مقوله دیگری است که با روش‌های گوناگون انجام می‌شود و به‌اندازه روش‌های احیا روی سالم‌شدن موها اثر ندارد. در واقع هدف از صاف‌کردن بیشتر زیبایی است، اما فرایند احیای مو سالم‌شدن آن را در پی دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران