نمایشگاه جرثقیل متحد – مرکز خرید و فروش جرثقیل در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی نمایشگاه جرثقیل متحد – مرکز خرید و فروش جرثقیل در شیراز

🔴 نمایشگاه جرثقیل متحد

🔹 نمایشگاه جرثقیل متحد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید و فروش جرثقیل در شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات نمایشگاه جرثقیل متحد :

✅ نمایشگاه جرثقیل متحد

✅ خرید و فروش جرثقیل

✅ حمل و نقل

✅ حمل کانکس و لوله ونصب سوله وحمل ماشین ونصب موتور

و…

 

🔸 با مدیریت  پیمان فعال حقیقی

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  شیراز

جرثقیل چیست ؟

این دستگاه به منظور بالا بردن توانایی انسان برای جابجایی بارهایی فراتر از توان ساخته شده است که از یک یا چند ماشین ساده برای این کار استفاده می‌کند. جرثقیل معمولاً در صنعت حمل و نقل برای بارگیری و تخلیه یا برای حرکت اجسام به کار می‌رود. کاربرد آنها عمدتاً در صنایع ساختمانی یا سازه‌های عظیم دیگر است.

جرثقیل‌هایی که در صنایع ساختمانی از آنها استفاده می‌شود اغلب به طور موقت نصب می‌شوند و البته می‌توان آنها را روی زمین یا بر روی وسایل نقلیه مخصوصی نیز نصب کرد. به عبارت دیگر جرثقیل نوعی از ماشین آلات است که به وسیله‌ی یک طناب، زنجیر یا سیم در کنار قرقره به منظور جابه‌جایی عمودی اشیا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربرد اصلی این ماشین، جابه‌جایی اشیا و وسایل سنگین است. علم مهندسی، با ترکیب چند ماشین ساده و جای دادن آن‌ها در دل یک جرثقیل؛ وسیله‌ای پدید آورده که می‌تواند وزن‌هایی ورای توانایی انسان را منتقل سازد.
تاریخچه جرثقیل
در هر زمان از تاریخ، بشر کوشیده تا با کاهش چالش‌ها بهترین و آسوده‌ترین روش‌ها را جهت بلند کردن اجسام و حمل و نقل آن به دست آورد. از جرثقیل‌ها در زمان قدیم بیشتر در ساخت بنا و ساختمان ها و همچنین در حفر چاه‌ها و بیرون کشیدن استفاده می‌کردند.
بشر با پیشرفت علم و صنعتی شدن در قرن ۱۹، روز به روز با ابتکار و ابداع روش‌ها، ماشین آلات بیشتر و قوی‌تری را اختراع نمود تا سهولت در جابجایی و افزایش بهره وری را فراهم سازد. با ظهور صنایع جدید، کاربرد جرثقیل‌ها روز به روز متنوع و بیشتر شده و اشکال و انواع آنها نیز تغییر نموده است. در عصر پی بردن به انرژی حاصل از بخار، جرثقیل‌ها با نیروی بخار توسط توربین بخار به حرکت در می‌آمدند.

شرکت دماگ DEMAG آلمان در سال ۱۸۷۶ میلادی برای اولین بار جرثقیل سقفی با نیروی بخار را تولید نمود و بعد از اختراع نیروی برق و موتورهای الکتریکی، نیروی حرکتی جرثقیل‌ها توسط موتورهای الکتریکی تأمین گردیدند و اولین نمونه تمام برقی آن توسط شرکت سامسون مور به بازار عرضه شد.

برای اولین بار در کشور ایران جرثقیل توسط یک شرکت انگلیسی آن هم برای حفاری چاه نفت در شهر مسجد سلیمان به کار برده شد.

این جرثقیل قادر بود ظرفیت ۲۰ تن بار را به‌ صورت عمودی و با زاویه چرخش ۹۰ درجه جابجا نماید. جرثقیل مذکور توسط موتور احتراقی بنزینی کار می‌کرد و نیروی ایجاد شده توسط یک گیربکس به قرقره کابل فلزی و به قلاب جرثقیل انتقال پیدا می‌کرد. این جرثقیل هم اکنون در موزه نفت شهر مسجد سلیمان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران