فروش ، نصب و تعمیر دوربین مداربسته و دزدگیر، کولر گازی و آبسردکن در تهران

در تهران ، تهران

معرفی فروش ، نصب و تعمیر دوربین مداربسته و دزدگیر، کولر گازی و آبسردکن در تهران

🔴 ابراهیم رحیمی

🔹 ابراهیم رحیمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش ، نصب و تعمیر دوربین مداربسته و دزدگیر، کولر گازی و آبسردکن در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات ابراهیم رحیمی :

✅ دوربین های مداربسته و دزد گیر اماکن

✅ برق کشی

✅ انجام نصبیجات

✅ نصب و تعمیرات کولر های گازی سرد و گرم

✅ تعمیرات تخصصی آبسردکن

و….

 

🔸 شماره تماس 09193934119

🔸آدرس تهران – خیابان پیروزی

 

مزایای استفاده از دوربین مداربسته چیست؟

افزایش بازدهی کارمندان با کمک دوربین مدار بسته

استفاده از دوربین مدار بسته این امکان را به شما می‌دهد که حتی از راه دور کارمندان و عملکرد آن‌ها را کنترل کنید. ایجاد حس نظارت اغلب باعث می‌شود تا بازدهی کار بهتر از قبل شود و افراد با دقت بیشتری به کارهای خود بپردازند. با نصب یک دوربین کوچک در محل کار می‌توانید به‌طور لحظه‌ای از تمام اتفاقات شرکت، رفتار کارمندان با ارباب رجوع و اتفاقات درون تیمی مطلع شوید.

ثبت اتومات ورود و خروج خودروها از مزایای پیشرفته دوربین‌های مدار بسته

ثبت اتومات ورود و خروج خودروها را می‌توان یکی از مزیت‌های پیشرفته دوربین‌های مدار بسته به شمار آورد. با استفاده از این سیستم می‌توان ورود و خروج خودروها را به داخل ساختمان، ورودی و خروجی شهرها، مجتمع های تجاری و مسکونی کنترل کرد. عملکرد و دقت این سیستم در ضبط، ثبت پلاک و مشخصات خودرو اغلب کاربردی‌تر و دقیق‌تر از استخدام چند نگهبان و اپراتور خواهد بود.

محافظت از سلامت کودک و فرزندان با استفاده از دوربین‌های مدار بسته کنترل از راه دور

از دوربین‌های مداربسته در موقعیت‌ها و مکان‌های مختلفی استفاده می‌شود. اتاق خواب کودک یکی از مکان‌های مهم و حساس برای نصب دوربین مدار بسته است. با نصب این دوربین به صورت لحظه‌ای می‌توانید از وضعیت سلامت و امنیت کودک خود مطلع شوید. اگر در طول روز در منزل نیستید و برای مراقبت از کودک خود پرستار کودک استخدام کرده‌اید با استفاده از این دوربین می‌توانید از امنیت و سلامت کامل فرزندتان مطمئن شوید.

در روزهای اول که اطمینان از رفتارهای اخلاقی و حرفه ای پرستار حاصل نشده است، استفاده از این دوربین به شما کمک می‌کند تا مطمئن شوید که آیا شخص صادقی را برای مراقبت از کودک خود انتخاب کرده اید یا خیر. آشنایی با نحوه اتصال دوربین مداربسته به موبایل به شما کمک می‌کند تا در هر لحظه و هرجا از طریق موبایل، تصویر منزل یا اتاق کودک خود را به صورت آنلاین دریافت کنید.

کاهش هزینه بیمه با استفاده از دوربین مدار بسته، مزایا اقتصادی دوربین مدار بسته

یکی دیگر از مهمترین کاربردها و مزیت‌های دوربین مدار بسته تاثیر آن‌ها در کاهش هزینه های بیمه است. به‌طور کلی شرکت‌های بیمه برای سازمان‌هایی که حادثه سرقت و خسارت در آن‌ها کمتر اتفاق افتاده است تخفیف ویژه‌ای در نظر می‌گیرند.

شرکت‌های بیمه اغلب تمایل به حمایت از شرکت‌های ایمن و مطمئن دارند تا از خسارت‌های مالی جلوگیری کنند. اگر با استفاده از دوربین‌های مداربسته، دوربین وایرلس و ابزار امنیتی، امنیت ساختمان خود را بالا ببرید؛ تخفیف ویژه‌ای می‌توانید از شرکت‌های بیمه دریافت کنید و در پرداخت هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران