طراحی ، نصب و اجرای داربست فلزی ساختمانی در اصفهان – نجف آباد

در اصفهان ، نجف آباد

معرفی طراحی ، نصب و اجرای داربست فلزی ساختمانی در اصفهان – نجف آباد

🔴 حجت الاه رحیمی

🔹 حجت الاه رحیمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی ، نصب و اجرای داربست فلزی ساختمانی در اصفهان – نجف آباد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حجت الاه رحیمی :

✅ طراحی ونصب داربست های ساختمانی

✅ اجرای داربست های ساختمانی

و…

 

🔸 شماره تماس  09138710113

🔸 آدرس  اصفهان نجف آباد

 

داربست‎ فلزی چیست؟

داربست‎ فلزی همانطور که از نامش مشخص است، سازه‎ای است که از فلز ساخته می‎شود. این داربست‎ها بسته به جایی که قرار است از آن استفاده شود؛ به دو دسته داربست فلزی بلند و داربست فلزی کوتاه تقسم می‎شود. یعنی درواقع برخی از انواع داربست فلزی برای استفاده از ساختمان‎های بلند کابرد دارند و برخی دیگر در ساختمان‎هایی با ارتفاع کمتر استفاده می‎شوند.

اتصالات داربست فلزی بند از لوله‎های فولادی با قطر 50 سانتیمتر و ضخامت 4 میلی متر تشکیل شده است. برخلاف آنچه اکثرا تصور می‎کنند؛ سر هم کردن این لوله‎ها کار سختی نیست. تنها کافی است لوله‎ها را به وسیله بست به یکدیگر متصل کنید. تنها زمان کمی کافی است که شما یک داربست با ارتفاع بلند داشته باشید. این نوع داربست را برای اینکه امن باشد و واژگون نشود باید به دیوار وصل کرد. از دیگر لوازمی که در اتصال یک داربست فلزی استفاده می‎شود باید به بست لوله‎های افقی، میله شکاف‎دار اتصال، پایه قابل تنظیم، صفحه زیر ستون و… اشاره کرد.

نوعی از داربست‎های فلزی هستند که همانطور که ذکر شد اتکایشان به دیوارهای ساختمان است. این داربست‎ها بیشتر برای زمان‎هایی کاربرد دارند که بر پا کردن داربست از روی زمین امکان پذیر نیست یا برپایی آن هزینه بسیار زیادی را در پی خواهد داشت. به این داربست‎ها داربست سکویی نیز می‎گویند زیرا مانند سکویی پیش آمده هستند. مزیت این نوع داربست فلزی این است که می‎توان آن را هنگام پایان کار جدا کرد و به ساختمان بعدی که نیاز به داربست دارد به کمک جرثقیل وصل کرد.

موارد استفاده از داربست فلزی زیاد است که مهم‎ترین و رایج‎ترین آنها استفاده از داربست فلزی برای نمای ساختمان می‎باشد؛ نمای ساختمان همیشه به چیزهایی مانند سیمان کاری، سنگ‎کاری، جوش کاری، برق‎کاری و … وجود دارد که انجام این کارها بدون وجود داربست امکان‎پذیر نمی‎باشد.

توجه داشته باشید برای ساختمان‎هایی که بیش از 30 متر ارتفاع دارند باید از حفاظ یا جان پناه ساختمانی برای امنیت بیشتر افراد استفاده شود. درحال حاضر داربست فلزی قالبی به‎عنوان یک سازه موقت بیشترین استفاده را در ساختمان‎سازی‎ها دارد. نوع دیگر از داربست‎های فلزی، داربست فلزی کفراژ از زیر بتون است که بیشتر نصب سقف ساختمان‎ها بلند که ارتفاعی بیش از 4 متر دارند استفاده می‎شود.

قطع بتون در این نوع داربست اهمیت زیادی دارد. هر چه قطر بتون بیشتر شود، فاصله بین پایه‎ها باید کمتر شود. داربست فلزی به‎صورت کفراژ برای خفاظت از سازه اصلی نیز یکی دیگر از انواع داربست‎های فلزی است که برای ساختمان‎هایی با ارتباع بسیار زیاد استفاده می‎شود.

این سازه را به‎صورت مکعب پشت سازه اصلی نصب می‎کنند تا ساختمان را از خطرات احتمالی حفظ کند. نوع دیگر داربست فلزی، داربست فلزی به‎صورت حفاظ می‎باشد. طبق قانون شهرداری تمام ساختمان‎های درحال ساختی که در مجاورت با خیابان و پیاده‎رو قرار دارند؛ پس از زدن سقف دوم موظفند این داربست را نصب کنند.

داربست فلزی همچنین را برای کارهای دیگری همچون، ایستگاه‎های صلواتی، طاق نصرت، نصب سایه‎بان، قفسه برای مغازه یا انبار، استیج برای برنامه، جایگاه دوربین فیلم‎برداری و… نیز استفاده می‎کنند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران