انجام خدمات تاسیسات ساختمان در سراسر ارومیه

در آذربایجان غربی ، ارومیه

معرفی انجام خدمات تاسیسات ساختمان در سراسر ارومیه

🔴 سیاوش عالی زاده

🔹 سیاوش عالی زادهیکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات تاسیسات ساختمان در سراسر ارومیه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سیاوش عالی زاده :

✅ لوله کشی ساختمان. لوله کشی روکارو توکار

✅ نصب آبگرمکن ایستاده دیواری. نصب رادیاتور پانلی پره

✅ نصب شیرآلات قدیمی و جدید نصب اتومات دیجیتالی و ساده

✅ نصب فرنگی و فلش تنگ

و…

 

🔸 با مدیریت سیاوش عالی زاده

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس ارومیه شهرک پردیس ۸متری قویدل

 

انواع تاسیسات ساختمان چیست؟

به‌طورکلی تأسیسات ساختمان به دو نوع مکانیکی و الکتریکی تقسیم می‌شود و هرکدام از این موارد از زیرمجموعه‌ها و تجهیزات خاصی تشکیل‌شده‌اند. امروزه در ساخت‌وساز ساختمان به ‌ظاهر و نمای آن توجه بسیاری می‌شود، درصورتی‌که با توجه به محدودیت انرژی در کشور، طراحی و کاربرد صحیح تأسیسات مهم‌ترین بخش ساختمان است که نیاز به توجه دارد و کمتر کسی به آن توجه می‌کند.
تأسیسات مکانیکی

تأسیسات مکانیکی به‌تنهایی به دو دسته صنعتی و ساختمانی تقسیم می‌شود که بخش‌های صنعتی آن شامل قسمت انتقال آب و فاضلاب می‌شود که این قسمت نیز به انتقال انواع سیالات، تصفیه‌ی آب و فاضلاب، تولید انرژی از حرکت سیال و غیره تقسیم می‌شود.

تأسیسات گرمایشی و سرمایشی
تأسیسات بهداشتی (آب و فاضلاب)
تأسیسات گازرسانی
تأسیسات آتش‌نشانی (اعلام حریق، اطفاء حریق)

تأسیسات گرمایشی و سرمایشی

امروزه سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی تبدیل به تجهیزات ثابت و بخشی از زندگی روزمره ما شده‌اند و در هر مکانی استفاده از آن‌ها ممکن است. وجود این تأسیسات در ساختمان‌ها بسیار مهم است و نقش بسیار پررنگی در انتخاب ساختمان توسط ساکنین دارد.

تأسیسات گرمایشی عمده‌ای که در ساختمان‌ها استفاده می‌شوند، موارد زیادی را ازجمله سیستم شوفاژخانه در ساختمان‌های قدیمی و سیستم پکیج در ساختمان‌های جدید در برمی‌گیرند. پکیج هم آب گرم را تأمین کرده و هم باعث عملکرد رادیاتورها می‌شود. در یک سازه ممکن است از تأسیسات گرمایشی دیگری مثل انواع هیتر نیز استفاده شود.

در سیستم‌های گرمایشی جدیدی که در ساختمان‌ها طراحی می‌شود، سیستم گرمایش از کف بسیار پرکاربرد و کم‌مصرف است. در این سیستم با استفاده از لوله‌های گرماده، سطح زمین گرم شده و درنتیجه خانه نیز گرم می‌شود. در تأسیسات سرمایشی و گرمایشی جدید، سیستم کنترل هوا وجود دارد که هوای خانه را در آن دما که شما می‌خواهید تنظیم می‌کند.

تأسیسات سرمایشی متداول نیز به‌طورمعمول مواردی مثل کولرآبی معمولی یا هوشمند، انواع کولرگازی و اسپیلت هستند و در برخی ساختمان‌های بزرگ و اداری از مواردی مثل هواساز و فن هم استفاده می‌شود. اهمیت این تأسیسات در فصل تابستان مشخص می‌شود و بهتر است از برندهای معتبر دنیا باشند تا نیاز به تعمیرات و نگهداری از آن‌ها در طول بهره‌برداری از ساختمان کاهش پیدا کند.

تأسیسات آب و فاضلاب

در تأسیسات آب و فاضلاب پیچیدگی‌های بسیار زیادی وجود دارد که هرکسی نمی‌تواند آن را در تأسیسات ساختمانی پیاده‌سازی کند. در تأسیسات آب و فاضلاب یک شبکه از لوله‌های مخالف یکدیگر وجود دارد که موازی یکدیگر عمل می‌کنند. همان‌طور که می‌دانید، سیستم آب‌رسانی رو به بالا است و سیستم فاضلاب به سمت پایین حرکت می‌کند.

همین امر یک شبکه آب‌رسانی به همراه یک شبکه دفع آب را به وجود می‌آورد که ازیک‌طرف آب را تمیز به شما می‌رساند و از طرف دیگر آب آلوده را از شما دور کرده و به سمت فاضلاب هدایت می‌کند. در انجام این کار نیروی جاذبه تأثیر بسیار زیادی دارد و طراحی این سیستم باید با توجه به عملکرد نیروی جاذبه‌صورت بگیرد و نیازمند تخصص بالایی است.

حال نوبت به نوع آب می‌رسد که موضوع را کمی پیچیده‌تر می‌کند. آب سرد و گرم در خانه همه ما وجود دارد و شاید ندانید که لوله آب سرد و گرم از یکدیگر جدا هستند. بعدازآن باید به فاضلاب سرویس‌های بهداشتی اشاره کرد که به‌طورکلی از همه سیستم فاضلاب خانه جدا بوده و از لوله مخصوص به فاضلاب ریخته می‌شود. در سیستم فاضلاب سرویس‌های بهداشتی به دلیل تجزیه ضایعات در لوله‌ها، گازی به وجود می‌آید که برای جلوگیری از ورود آن به بخش‌های داخلی ساختمان باید از تله، سیفون یا آب‌بندهای مختلف در داخل اتصالات لوله‌ها استفاده شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران