تولید و فروش انواع فوم سقفی و ورق های یونولیت در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی مرکز تولید و فروش انواع فوم سقفی و ورق های یونولیت در شیراز

🔴 مجموعه فوم امینی

🔹 مجموعه فوم امینی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش انواع فوم سقفی و ورق های یونولیت در شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه فوم امینی :

‌•استحکام فوم تولید کننده انواع فوم سقفی و ورق عایق

•تولید انواع فوم سقفی 20و25با دانسیته(چگالی)12

•تولید کرومیت وورق عایق در ابعاد مختلف

•کلیه محصولات دارای نشان استانداردملی ایران میباشد

•در صورت سفارش زیاد ارسال در شیراز رایگان

•بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

•خرید مستقیم از کارخانه بدون واسطه

•تولید فقط با بهترین مواد درجه1کندسوز

•تولید انواع فوم سقفی و ورق کرومیت،تیرچه،رابیتس،توری مرغی،اسپیسر،

و…

 

🔸 با مدیریت احمد امینی فرد

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۷۷۱۰۹۰۹۹

🔸 شماره تماس  ۰۹۰۱۴۸۶۹۰۹۹

🔸 آدرس  شیراز،بلوار رحمت،کوزه گری نبش کوچه ۳۷ امینی فوم

 

یونولیت سقفی یا فوم سقفی چیست؟

استایروفوم یا پانل های فومی، یونولیت سقفی یا فوم سقفی در اصطلاح به پانل های یونولیتی گفته می شود که در پروژه های ساخت و ساز برای عایق کردن سقف و دیوارهای ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. فوم های سقفی معمولاً در بازار تجاری با نام فوم پلی استایرن اکسترود شده (Extruded Polystyrene Foam) یا به طور اختصار، XPS شناخته می شوند. نصب انواع یونولیت سقفی در ساختمان ها به عنوان یک فونداسیون در فرآیند عایق سازی حرارتی محسوب می شود؛ این پانل های یونولیتی همچنین به صورت یک سد در برابر نفوذ آب عمل می کنند.

چرا پانل های یونولیت سقفی، عایق کننده های بسیار مناسبی هستند؟

هنگامی که هوای بیرون، سرد می شود، بهترین راه برای گرم کردن بدن افراد این است که ژاکت بپوشند؛ این مکانیسم دقیقاً همان عملی است که پانل های یونولیت سقفی برای ساختمان ها انجام می دهند. هر لایه از فوق سقفی به منزله همان ژاکت برای بدن انسان عمل می کند؛ پانل های فوم سقفی می توانند هوا را درون خود به دام اندازند و از هدر رفتن حرارت در مقادیر بسیار زیاد جلوگیری نمایند. مکانیسم به دام انداختن هوا و جلوگیری از هدر رفتن حرارت، در حقیقت تحت عنوان عایق سازی ساختمان ها معرفی می شود و اساس کار عایق سازی با یونولیت سقفی برای تمام ساختمان های کوچک و بزرگ صدق می کنند.

یونولیت سقفی یا فوم سقفی قادر است هوا را درون حباب های موجود در ساختار خود، حبس کند و به این وسیله از هدر رفتن انرژی درون ساختمان جلوگیری به عمل آورد. همین مکانیسم عملکرد است که انواع پانل های یونولیت سقفی را به عنوان عایق کننده های قوی برای ساختمان سازی معرفی می کند.

استایروفوم برای تولید فوم های سقفی پلی استایرن به کار می رود که منشأ آن از مشتقات نفت خام می باشد. این مواد ترموپلاستیک در دمای معینی از حالت مایع به حالت جامد تبدیل شده اند. به طور کلی استایروفوم ها هم برای تولید انواع پانل های یونولیت سقفی و هم برای تولید قطعات یونولیتی دیگر نظیر قالب ها و محفظه های نگهدارنده اشیا و لوازم به کار می روند.

انواع پانل های یونولیت سقفی نسبت به هدایت حرارت، بسیار ضعیف هستند اما هدایت کننده های بسیار عالی برای حرارت به شمار می روند. این جمله به آن معنا است که حرارت تولید شده درون ساختمان می تواند درون حفره های فوق سقفی جریان پیدا کند اما به خارج منتقل نشود. این فرآیند، یعنی جریان یافتن حرارت درون پانل های یونولیت سقفی، دو مکانیسم هدایت و رسانایی حرارتی را در فوم های سقفی موجب می گردد.

از سویی دیگر، فلزات، موادی بسیار ضعیف برای عایق سازی ساختمان ها هستند زیرا حرارت می تواند از طریق آن ها به مکانی دیگر منتقل گردد. شیشه و هوا دو نمونه دیگر از مواد عایق بسیار خوب هستند. از این دو ماده علاوه بر پانل های یونولیت سقفی ( یا ورق یونولیت) برای ایجاد یک فضای عایق در ساختمان ها نیز استفاده می شود.

فوم یا یونولیت ها درون حفره های دیوارها نیز قابل استفاده هستند؛ این نوع کاربرد موجب می شود درون ساختمان، گرم نگه داشته شود. ورق یونولیت می تواند در این مورد نیز هوا را به دام انداخته و انتقال حرارت را متوقف کند؛ نتیجه کار، متعادل کردن حرارت داخل ساختمان می باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران