باشگاه نور – بهترین مرکز آموزش پرواز با پاراگلایدر مخصوص آقایان و بانوان در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی باشگاه نور – بهترین مرکز آموزش پرواز با پاراگلایدر مخصوص آقایان و بانوان در مشهد

🔴 باشگاه نور

🔹 باشگاه نور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش پرواز با پاراگلایدر مخصوص آقایان و بانوان در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات باشگاه نور :

✅ آموزش پرواز با پاراگلایدر

✅ جهت آقایان و بانوان

✅ ثبت نام همه روزه

و…

 

🔸 با مدیریت  مجید عطاپور

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۵۸۰۷۴۱۶۷

🔸 آدرس  مشهد مقدس شهرک شهید رجایی حرا و بین مهریز ۳۶و ۳۸

 

پاراگلایدر چیست و چگونه کار می‌کند؟

پاراگلایدرسواری چگونه است؟
پاراگلایدرسواری نزدیکترین تجربه پروازمشابه پرنده برای انسان است. پرواز با پاراگلایدر یک تجربه هیجان‌انگیز، ایمن و مشابه پرواز و لمس آسمان به ساده ترین شکل آن است. شما با پوشیدن تجهیزات و چتر پاراگلایدر و قرار گرفتن در یک تپه یا کوه می‌توانید با دویدن و باد کردن چتر با هوا خود را به پرواز دربیاورید. پس از تیک آف و به پرواز درآمدن یک خلبان حرفه‌ای پارا گلایدر می‌تواند با استفاده از جریانات ترمال و حرارتی به ارتفاع خود نیز بیافزاید. پس در پرواز با پاراگلایدر امکان افزایش و کاهش ارتفاع وجود دارد.

فرود آمدن با پاراگلایدر نیز ساده است. خلبان می‌تواند با هدایت چتربه سطح مناسب برای فرود به آرامی به روی زمین فرود بیاید.

پاراگلایدر چیست و چگونه کار می‌کند؟

پاراگلایدر به یک چتر و مجموعه‌ا‌ی از تجهیزات گفته می‌شود که خلبان می‌تواند با دویدن و استفاده از انرژی ماهیچه‌ای و بهره گیری از نیروی جاذبه و باد نیروی پیشرانه اولیه را ایجاد نموده، بر جاذبه زمین غلبه کرده و پرواز کند. بوسیله جریانات حرارتی خلبان می‌تواند ارتفاع بگیرد. این وسیله دارای امکاناتی برای کنترل جهت پرواز نیز می باشد. کل تجهیزات پاراگلایدر شامل بال پرواز، هارنس (صندلی) و کلاه ایمنی کمتر از ۲۰ کیلوگرم وزن خواهد داشت و به سادگی درون یک کوله پشتی جا خواهد شد.

پاراگلایدر چگونه پرواز می‌کند؟
پاراگلایدرها یک نوع هواپیما هستند که از قوانین آیرودینامیکی مشابه هواپیماهای بوئینگ استفاده می‌کند با این تفات که پاراگلایدر یک پرنده سبک و با سرعت کم می‌باشد. شما به راحتی با کمک جریان باد بر فراز یک تپه می‌توانید پاراگلایدر را به پرواز دراورده و با استفاده از دستگیره‌های ترمز هدایت کنید. پاراگلایدر می‌تواند در جریان باد هم حرکت کند. کنترل پاراگلایدر در آسمان بسیار ساده‌تر از روی زمین است.

محدودیت‌های پرواز با پاراگلایدر چیست؟
از نظر ارتفاع، پاراگلایدرها از پرواز در ارتفاعات بالای ۱۸۰۰۰ پا منع شده‌اند زیرا در ارتفا‌ های بالاتر از ۱۰۰۰۰پا نیاز با اکسیژن برای پرواز است.در نتیجه امکان پرواز با پاراگلایدر بر فراز قله اورست نیز وجود دارد. همچنین در صورت داشتن مهارت کافی می‌توان مسافت زیادی را به کمک پاراگلایدر پیمود. رکورد پرواز با پاراگلایدر در جهان نیز مسافت ۵۰۸ کیلومتری است.

محدودیت دیگر پرواز با پاراگلایدر عدم وجود باد شدید است.

آیا هرکسی می تواند پرواز با پاراگلایدر را یاد بگیرد؟
بله! اما برای پرواز با پاراگلاید باید آمدگی جسمانی کافی داشته باشید زیرا برای تیک‌آف لازم است مسافت چند متری را به سرعت بدوید، بعلاوه برای هدایت چتر باید دستگیره‌های متفاوتی را مهار کنید. انعطاف بدنی نیز لازمه پرواز با پاراگلایدر است. در کنار موارد جسمی، توانایی ذهنی و مدیریت استرس و عدم وجود مشکلات قلبی نیز برای کنترل پاراگلایدر و هوشیار بودن در مدت زمان پرواز الزامی است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران